Daarvoor staat het pand nog niet lang genoeg leeg voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
gewoon kraken!
Dat is wel geinig jah, heb je ook ideen voor teksten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
grappen met een leeg pand?
hang er een bord op met "Hier komt......." en dan vul maar in waar de buurt het snelst van over de zeik zou zijn
nouja asielzoekerscentrums doen t goed, bordeel. of hang alleen een protest spandoek op t gebouw in de trant van "Een bordeel hier, dat nooit" dat maakt t mysterie nog groterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:04 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dat is wel geinig jah, heb je ook ideen voor teksten?
We wonen in een boerengat als ik het zo mag noemen, en er is aardig veel te flikken, bij ons ook wel SLEPEN genoemd, carbidschieten etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:05 schreef GoLLeM het volgende:
Wordt lastig om voor elkaar te krijgen zonder gezeik van de politie...
Haha oke er komen nu al zeker leuke dingen binnen, dit gaat weer een suc6 worden dit jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja asielzoekerscentrums doen t goed, bordeel. of hang alleen een protest spandoek op t gebouw in de trant van "Een bordeel hier, dat nooit" dat maakt t mysterie nog groter
de gemeente anoniem tippenquote:
En hoe kom je als je net alles thuis asbestvrij hebt aan asbest, en wat is het totale nut hiervan ?quote:
ach mn goede ideeën zijn gewoon ff opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:16 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
En hoe kom je als je net alles thuis asbestvrij hebt aan asbest, en wat is het totale nut hiervan ?
Wie niet waagt wie niet wint, wat moet je anders doen in een boerengat??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:16 schreef PLAE@ het volgende:
wat een kutidee. Hier kan je toch niks leuks voor verzinnen?![]()
Oke ga ff lekker slapen van8, en kom morgen gerust met coole ideenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach mn goede ideeën zijn gewoon ff op
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik zou is even kijken of ik een deze dagen foto's kan scoren van het bedrijfspand, woning en locatie
carbid schieten, zat worden en een lokaal sletje neuken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:18 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint, wat moet je anders doen in een boerengat??
waarschijnlijk zijn alle lokale sletjes geneuktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
carbid schieten, zat worden en een lokaal sletje neuken?
Carbidschieten doen we elk jaar al, zat worden ook, en sletje neuken lijkt me geen flex plan wordt de dame bozequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
carbid schieten, zat worden en een lokaal sletje neuken?
Gna Gnaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn alle lokale sletjes geneukt
leer mij boerengaten kennequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |