Wat ziet die eruit zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Dewi is druk bezig onherkenbaar te zijn, geloof ik..
ik denk dat ze er dan beter aan doet als ze in PB poseertquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Maud wil haar carriere weer een impuls geven.
Jezus! Wat is met haar gebeurd! Ze lijkt wel veertig jaren oud nuquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
echt zonde inderdaad!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Jezus! Wat is met haar gebeurd! Ze lijkt wel veertig jaren oud nu.
Komt er nou alweer een Sterrenslag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:29 schreef happyme28 het volgende:
Ze zit nu in Egypte omdat ze meedoet aan Sterrenslag van BNN.
Die foto is al een stuk beter.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:29 schreef happyme28 het volgende:
het is ook niet echt een voordelige foto hoor en een slechte kwaliteit screen![]()
[afbeelding]
Deze is van vorige week. Ze zit nu in Egypte omdat ze meedoet aan Sterrenslag van BNN.
Jim heeft eergister een gouden plaat ontvangen voor Dance with me, zijn nieuwe album
![]()
Fuck, die ziet eruitquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Dana Internationalquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef Cee het volgende:
Gelukkig voor Dewi heeft ze dat Songfestival in de jaren '90 al eens voor Israel gewonnen.
Irma zit tegenwoordig op de Rock Academy in Tilburg. Treed nog sporadisch op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe het met Irma gaat?
Die vond ik zo cool, had van mij de finale mogen halen, wat een wijf
Vooral Pink's God is a DJ en Hot Stuff deed ze briljant
Op plaats 46 met maar 700 verkopen? Dat biedt perspectieven... Ik heb altijd nog eens in de top100 willen staan.. met 400 verkopen moet het misschien wel haalbaar zijn, in een periode van het jaar waar weinig wordt verkocht, ff uitzoeken, januari of zo... Of is die top100 volledig uit de pik gezogen?quote:De hoogste notering van Everything in de top 100 was 46. Toch viel de publiciteit tegen. Haast niemand wist dat ze een single uit had en hij was niet eens in alle winkels te krijgen. Marlies is zelf wél te spreken over het resultaat: “Er zijn er ruim 700 verkocht”.
offtopic: kun je geen usernaam verzinnen die de lay out niet vernaggelt ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:37 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Ik vind jamail daar wel een stuk beter passen dan Jim hoor!
Ja klopt, en dit is het hoesjequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja marlies vond ik altijd wel een leuke kandidate, ze werd 4e ofzo toch?
en brengt ze de single uit onder de naam 'Marlies'?
"diverse meisjes"quote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Herman is inmiddels "exclusief" te boeken via z'n eigen website: http://www.hermanberghuis.nl/
Ze zagen er lekker uit in hun kerstpakjesquote:Op donderdag 8 december 2005 14:47 schreef babette21 het volgende:
ik wist helemaal niet dat Meike ook in dat KUS-groepje zat....
ze waren gisteren bij Jensen, maar leek me niet erg de moeite waard...............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |