Het is wel een liedje uit mijn lievelings tekenfilmquote:
Past mooi bij het interieur van haar woonwagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Wup het volgende:
Ingrid heeft bijna altijd roze kleren aan.
Gaat niet om het liedje, maar om Naat die zingt en nog meer een kinderstem op zet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wel een liedje uit mijn lievelings tekenfilm![]()
Ik mag het nooit zeggen van Scanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Past mooi bij het interieur van haar woonwagen.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Past mooi bij het interieur van haar woonwagen.![]()
Vond dit nog wel meevallen, leek wel een beetje op Ariël.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gaat niet om het liedje, maar om Naat die zingt en nog meer een kinderstem op zet.![]()
Sowieso zingende en fluitende mensen op de BB streams zijn niet mijn ding![]()
Ja hij leek wel (twijfelde of het bij die zeemeerminfilm hoorde) goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Vond dit nog wel meevallen, leek wel een beetje op Ariël.
Waar is Chantal eigenlijk?
Die is al in bedquote:
De geluidsman was haar ook zat, haar geluid stond ineens een stuk zachter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
"Nathalie moet haar zender uit doen... Nathalie, zender uit doen!"
Dat zou voor mij reden tot sterilisatie zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
Naat zou wel heel geschikt zijn om kinder/teken/animatiefilms in het Nederlands na te spreken
Voor mij een reden voor een dubbele van Goghquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou voor mij reden tot sterilisatie zijn.
En Ramses en Liesbeth dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij een reden voor een dubbele van Gogh
Wat is er aan de handquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:01 schreef luciano het volgende:
RUZIEEEEEEEEEEEEEEEEE , knip er toch gewoon een stuk af dan , ZEIKERDS !!!!!!!!!!!
Dat roep ik al vanaf de eerste dag dat ik Naatje hoordequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
Naat zou wel heel geschikt zijn om kinder/teken/animatiefilms in het Nederlands na te spreken
Jahoor, misschien over een jaar of 20, die is alles behalve geschikt daarvoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:06 schreef Loedertje het volgende:
Tanja in een opvoedkundig Schatjes-achtig item.
Ingrid kan elke maand met d'r benen wijd in de Aktueel en Panoramaquote:De rest komt amper uit de verf en uit hun hangzitzak dus daar kunnen we helemaal nix mee
Joost heeft 1 lapje aan de deken genaaid wat veeeel te groot is , en dido is bang voor een mislukte opdracht , dus ze smeekte hem om het aan te passen , hij zal dit later misschien wel eens doen ......... ze wil niet dat hij WEER een opdracht verkloot , hierop volgen enige grappige verwijten als stomme doos enz enz , geen echte ruzie helaas ( nog niet )quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand
Ik zit naar een groep Rob's op survival in de jungle te kijken op BBC2.![]()
Roel kan voorlichting over drugs gaan geven op basisscholen, weet je wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:06 schreef Loedertje het volgende:
De rest komt amper uit de verf en uit hun hangzitzak dus daar kunnen we helemaal nix mee
Ah, de fietsopdracht. Uit de tijd toen alles nog leuk was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:11 schreef BB-King het volgende:
Hey wat leuk... ze zijn aan het breien!
Is de fietsopdracht al voorbij dan?![]()
Ah, okay, merci.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:10 schreef luciano het volgende:
hierop volgen enige grappige verwijten als stomme doos enz enz , geen echte ruzie helaas ( nog niet )
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, misschien over een jaar of 20, die is alles behalve geschikt daarvoor.![]()
"Oh je rook wordt toch gefilterd" Nou als ze zo kinderen op gaat voeden en nog meer van dat soort theorieën heeft![]()
Ieuw....dan moet ze eerst meedoen aan *het grote verbouwingsprogramma* van een rt-achtige zenderquote:\
Ingrid kan elke maand met d'r benen wijd in de Aktueel en Panorama![]()
Ja zo'n psycholoog die altijd tips geeft, te simpel voor woorden, waar de ouders zelf nou nooit op zijn gekomen, dus kennelijk zijn ze zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:14 schreef Loedertje het volgende:
Er komt dan zo'n *ik heb alles uit boekjes en zelf geen kindjes* psycholoog die gaat kijken waar het fout gaat
De tieten zitten er al in gepompt, dus het begin is al gemaakt...quote:Ieuw....dan moet ze eerst meedoen aan *het grote verbouwingsprogramma* van een rt-achtige zender
*refresht*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:18 schreef Foreverblue het volgende:
ff oftopic: Fok is heeeerlijk snel weer![]()
![]()
Waarom SCHREEUW je ALTIJD ZO?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom SCHREEUW je ALTIJD ZO?
Denk je dat we hier doof EN BLIND ZIJN ofzo???
Het valt wél lekker op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:20 schreef -Delta- het volgende:
Volgens mij denkt Tanja dat er ook een paar voor haar baby's bedje gemaakt worden
Dat wil zeggen dat ik de nadruk op met hoofdletters>>>> paar legt . Das algemeen geaccepteerd taalgebruik hoor !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De nieuwe 64bit Linux op de serverquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:18 schreef Foreverblue het volgende:
ff oftopic: Fok is heeeerlijk snel weer![]()
![]()
Rood staat voor warmte, liefde, sensualiteit,activiteit, daadkracht, strijd en macht .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Jahoor geel is de kleur van haat.![]()
Dat is rood joh![]()
quote:googleEDIT :
Rood
De kleur van het leven, bloed, passie, vuur, energie, warmte,overwinning, status, kracht, macht, seksualiteit, dynamiek, agressie, zelfvertrouwen, alarm, temperament
Geel
Geestelijke helderheid, wijsheid, intelligentie, kenis, vriendelijkheid, verbetering van contacten, communicatie, nieuwe ervaringen, concentratie, aanpassingsvermogen, overtuigingskracht, reizen, activiteit
Had ook gewoon een opdracht geweest kunnen zijn en dat ze dan later zeggen wat ze ermee gaan doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
wat dacht je anders dat ze met die dekens zouden doen... ik dacht meteen al dat die voor Tanja zouden zijn,
Gaat lekker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:24 schreef luciano het volgende:
Dat wil zeggen dat ik de nadruk op met hoofdletters>>>> paar legt . Das algemeen geaccepteerd taalgebruik hoor !
met hoofdletters >>>>>>>>>>>>>>> loeder![]()
![]()
![]()
Nou dacht het niet: Is de serverupgrade een beetje gelukt?quote:
Dan is het woede.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Rood staat voor warmte, liefde, sensualiteit,activiteit, daadkracht, strijd en macht .
Geel is idd ook de kleur van de haat.
Geel staat ook nog voor wijsheid. Men noemt geel tevens het symbool van de lichtkracht .
[..]
Come on Luciano, je hangt al minimaal een jaartje of 6 op het internet en dan zou je inmiddels toch moeten weten dat het gebruik van hoofdletters zoals jij het doet toch echt staat voor schreeuwen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:24 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ik de nadruk op met hoofdletters>>>> paar legt . Das algemeen geaccepteerd taalgebruik hoor !
Loedertje is idd wél met een hoofdletter aan het beginquote:met hoofdletters >>>>>>>>>>>>>>> loeder![]()
![]()
![]()
Ze is inderdaad zeer opvallend actief ja... volgens mij heb ik haar nog nooit zo lang bezig gezien met iets... laat staan zo lang in 1 kamer gezien met de andere bewoners. Kan ook goede ontwikkeling zijn.... hoewel ik haar eigelijk het huis uit wil zien. Maar dat is meer op basis van haar houding van de eerste weken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Had ook gewoon een opdracht geweest kunnen zijn en dat ze dan later zeggen wat ze ermee gaan doen.
Maar goed ws doet Tanja daarom ook een keer mee, omdat ze denkt dat het voor haar is...![]()
Hardop voorlezen, woordjes husselen en je hebt plotseling een enigzins begrijpelijk zin, écht !quote:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:27 schreef Loedertje het volgende:
Loedertje is idd wél met een hoofdletter aan het begin
Sorry had ik niet gezien, alleen het bericht op de FP van gisteren, dan zal het er idd aan liggen dat weinig mensen on-line zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou dacht het niet: Is de serverupgrade een beetje gelukt?
Het zou duidelijker zijn als je die opmerking plaatst scanman..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft net over de rug van Lieske wel een populaire opmerking gemaakt zeg.
Maar het werkte wel. De groep lag dubbel... en Lieske zegt niets meer sindsdien. Rob werkt zich echt weer helemaal terug in de groep.
Er zijn er al een aantal naar bed ja... dat breien is niet bevoorderend voor ons streamersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:31 schreef Loedertje het volgende:
Zijn er trouwens zoveel BB kijkers afgehaakt? Zie hier ook nog maar een heel klein vast groepje mensen posten.
Ligt niet aan slapen, in het begin was er een groep van minimaal een stuk of 10 die tot 03:00 fanatiek zaten door te posten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er zijn er al een aantal naar bed ja... dat breien is niet bevoorderend voor ons streamers
Neen, ze zitten veelste veel *samen met elkaar* en dan is er geen plaats voor groepsvorming alwaar ons aller Chantal haar slag kan slaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er zijn er al een aantal naar bed ja... dat breien is niet bevoorderend voor ons streamers
Niet gehoord loedertje? Was een standaard opmerking dat ze weer iets te langzaam vertelde. Hij had natuurlijk wel gelijk, maar om op die manier weer bij de groep te scoren was wel erg doorzichtig. Zulke opmerkingen heeft hij anders ook nooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het zou duidelijker zijn als je die opmerking plaatst scanman..
En zeker sinds er een roodharige bewoner, geheel onterecht in mijn ogen, weg isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt niet aan slapen, in het begin was er een groep van minimaal een stuk of 10 die tot 03:00 fanatiek zaten door te posten.
Helaas, heb ze al dagen niet meer gezien.
Sinds er in het weekend geen muziek/drankfeestjes meer zijn, is het zoveel rustiger...![]()
En Gert heeft een paar posters kankerhoer genoemd, die komen ook niet meer terug.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ja maar Lieske is al een paar dagen weer ouderwets irritant en iedereen ergert zich eraan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet gehoord loedertje? Was een standaard opmerking dat ze weer iets te langzaam vertelde. Hij had natuurlijk wel gelijk, maar om op die manier weer bij de groep te scoren was wel erg doorzichtig. Zulke opmerkingen heeft hij anders ook nooit.
quote:
Je weet hoe dat gaat in een groep inmiddels, na enige weken zeikt men elkaar af, Lieske kan dit wel handelen lijkt mij, je ziet dat ze al assertiever aan het worden is, hij krijgt vast ook nog wel een uithaal terugquote:Was een standaard opmerking dat ze weer iets te langzaam vertelde. Hij had natuurlijk wel gelijk, maar om op die manier weer bij de groep te scoren was wel erg doorzichtig. Zulke opmerkingen heeft hij anders ook nooit.
Daarvoor werd het al steeds rustiger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zeker sinds er een roodharige bewoner, geheel onterecht in mijn ogen, weg is
De meeste oldbies zijn afgetaaid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
Maar goed, ik weet niet hoe druk het in voorgaande edities op fok is geweest in het BB gedeelte.
Stuk of 6 of 7 nu onderhand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
Iemand die weet hoeveel dekentjes ze ondertussen al hebben?
Waarom wil jij een cafe boekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef luciano het volgende:
De sfeer is op het forum idd niet meer wat het was ten tijde van BB1 meer haat en nijd , dat bleek wel toen ik het meeting topic opende . ten tijde van BB1 , zou het storm gelopen hebben met serieuze reacties , maar nu ........ ik wacht ff mijn gesprekje met de bedrijfsleider van dakota af . als het onhaalbaar blijkt , waar ik bang voor ben , dan laat ik het topic vrijwillig sluiten op deze manier ...... , ik kan me voorstellen dat mensen de laatste tijd afhaken .....
Zou het dan toch waar zijn... wat ik ooit eens las... dat heel bb al is opgenomen en we nu naar de opname's kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Menno is het al twee uur. Dan lopen de streams dit keer voor![]()
Da's klasse
Ik wist niet dat het hier een forum van een of ander kerkgenootschap betrof. Als je overal zo zwaar aan tilt, lul je straks je eigen nog een depressie aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef luciano het volgende:
De sfeer is op het forum idd niet meer wat het was ten tijde van BB1 meer haat en nijd , dat bleek wel toen ik het meeting topic opende . ten tijde van BB1 , zou het storm gelopen hebben met serieuze reacties , maar nu ........ ik wacht ff mijn gesprekje met de bedrijfsleider van dakota af . als het onhaalbaar blijkt , waar ik bang voor ben , dan laat ik het topic vrijwillig sluiten op deze manier ...... , ik kan me voorstellen dat mensen de laatste tijd afhaken .....
Als je zou adverteren met het derde handje van Linda erbij...heb je misschien meer kans van slagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef luciano het volgende:
Ik hoopte op een grote response zodat we de hele tent prive hadden , maar da ga nie lukkuh begreep ik al na 5 minuten ...
Nou als ik zo vrij mag zijn om het te zeggen, zijn het volgens mij echt wel fok-oldbees die hier de sfeer af en toe gruwelijk verpesten, met grapjes en geintjes, die nergens over gaan, niet eens over de streams of over smaakverschillen van bewoners. Maar goed...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef luciano het volgende:
De sfeer is op het forum idd niet meer wat het was ten tijde van BB1 meer haat en nijd ,
ja ok. Dat had je dan na enkele reacties al door , maar laat het dan lekker gaan. En zeg tegen mensen die evt wel willen idd, ok we gaan op die datum naar Dakota. Niks boeken, gewoon afspreken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef luciano het volgende:
Ik hoopte op een grote response zodat we de hele tent prive hadden , maar da ga nie lukkuh begreep ik al na 5 minuten ...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef BBscanner het volgende:
Mogge Allemaal , Oldbies & Newbies!![]()
Offtopic IK ben jarig![]()
![]()
![]()
Ben een oldbie Lurker en Newbie poster mag dat![]()
Het brei clubje heeft het gezellig! toch?![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
Nou als ik de beginposts lees, lijkt het net 1 grote grap, als je het nou wat boeiender en langer dan 1 zin verwoordt komt het wat leuker over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef luciano het volgende:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
Versatel streams doen het gewoon hier nog hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:56 schreef frizti het volgende:
Zitten ze over de camera's te zeiken en hop streams plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |