De meeste oldbies zijn afgetaaid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
Maar goed, ik weet niet hoe druk het in voorgaande edities op fok is geweest in het BB gedeelte.
Stuk of 6 of 7 nu onderhand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
Iemand die weet hoeveel dekentjes ze ondertussen al hebben?
Waarom wil jij een cafe boekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef luciano het volgende:
De sfeer is op het forum idd niet meer wat het was ten tijde van BB1 meer haat en nijd , dat bleek wel toen ik het meeting topic opende . ten tijde van BB1 , zou het storm gelopen hebben met serieuze reacties , maar nu ........ ik wacht ff mijn gesprekje met de bedrijfsleider van dakota af . als het onhaalbaar blijkt , waar ik bang voor ben , dan laat ik het topic vrijwillig sluiten op deze manier ...... , ik kan me voorstellen dat mensen de laatste tijd afhaken .....
Zou het dan toch waar zijn... wat ik ooit eens las... dat heel bb al is opgenomen en we nu naar de opname's kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Menno is het al twee uur. Dan lopen de streams dit keer voor![]()
Da's klasse
Ik wist niet dat het hier een forum van een of ander kerkgenootschap betrof. Als je overal zo zwaar aan tilt, lul je straks je eigen nog een depressie aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef luciano het volgende:
De sfeer is op het forum idd niet meer wat het was ten tijde van BB1 meer haat en nijd , dat bleek wel toen ik het meeting topic opende . ten tijde van BB1 , zou het storm gelopen hebben met serieuze reacties , maar nu ........ ik wacht ff mijn gesprekje met de bedrijfsleider van dakota af . als het onhaalbaar blijkt , waar ik bang voor ben , dan laat ik het topic vrijwillig sluiten op deze manier ...... , ik kan me voorstellen dat mensen de laatste tijd afhaken .....
Als je zou adverteren met het derde handje van Linda erbij...heb je misschien meer kans van slagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef luciano het volgende:
Ik hoopte op een grote response zodat we de hele tent prive hadden , maar da ga nie lukkuh begreep ik al na 5 minuten ...
Nou als ik zo vrij mag zijn om het te zeggen, zijn het volgens mij echt wel fok-oldbees die hier de sfeer af en toe gruwelijk verpesten, met grapjes en geintjes, die nergens over gaan, niet eens over de streams of over smaakverschillen van bewoners. Maar goed...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:46 schreef luciano het volgende:
De sfeer is op het forum idd niet meer wat het was ten tijde van BB1 meer haat en nijd ,
ja ok. Dat had je dan na enkele reacties al door , maar laat het dan lekker gaan. En zeg tegen mensen die evt wel willen idd, ok we gaan op die datum naar Dakota. Niks boeken, gewoon afspreken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef luciano het volgende:
Ik hoopte op een grote response zodat we de hele tent prive hadden , maar da ga nie lukkuh begreep ik al na 5 minuten ...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef BBscanner het volgende:
Mogge Allemaal , Oldbies & Newbies!![]()
Offtopic IK ben jarig![]()
![]()
![]()
Ben een oldbie Lurker en Newbie poster mag dat![]()
Het brei clubje heeft het gezellig! toch?![]()
Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
Nou als ik de beginposts lees, lijkt het net 1 grote grap, als je het nou wat boeiender en langer dan 1 zin verwoordt komt het wat leuker over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:51 schreef luciano het volgende:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:53 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
Versatel streams doen het gewoon hier nog hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:56 schreef frizti het volgende:
Zitten ze over de camera's te zeiken en hop streams plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |