Het is wel een liedje uit mijn lievelings tekenfilmquote:
Past mooi bij het interieur van haar woonwagen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef Wup het volgende:
Ingrid heeft bijna altijd roze kleren aan.
Gaat niet om het liedje, maar om Naat die zingt en nog meer een kinderstem op zet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:42 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wel een liedje uit mijn lievelings tekenfilm![]()
Ik mag het nooit zeggen van Scanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Past mooi bij het interieur van haar woonwagen.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Past mooi bij het interieur van haar woonwagen.![]()
Vond dit nog wel meevallen, leek wel een beetje op Ariël.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gaat niet om het liedje, maar om Naat die zingt en nog meer een kinderstem op zet.![]()
Sowieso zingende en fluitende mensen op de BB streams zijn niet mijn ding![]()
Ja hij leek wel (twijfelde of het bij die zeemeerminfilm hoorde) goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Vond dit nog wel meevallen, leek wel een beetje op Ariël.
Waar is Chantal eigenlijk?
Die is al in bedquote:
De geluidsman was haar ook zat, haar geluid stond ineens een stuk zachter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
"Nathalie moet haar zender uit doen... Nathalie, zender uit doen!"
Dat zou voor mij reden tot sterilisatie zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
Naat zou wel heel geschikt zijn om kinder/teken/animatiefilms in het Nederlands na te spreken
Voor mij een reden voor een dubbele van Goghquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou voor mij reden tot sterilisatie zijn.
En Ramses en Liesbeth dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij een reden voor een dubbele van Gogh
Wat is er aan de handquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:01 schreef luciano het volgende:
RUZIEEEEEEEEEEEEEEEEE , knip er toch gewoon een stuk af dan , ZEIKERDS !!!!!!!!!!!
Dat roep ik al vanaf de eerste dag dat ik Naatje hoordequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
Naat zou wel heel geschikt zijn om kinder/teken/animatiefilms in het Nederlands na te spreken
Jahoor, misschien over een jaar of 20, die is alles behalve geschikt daarvoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:06 schreef Loedertje het volgende:
Tanja in een opvoedkundig Schatjes-achtig item.
Ingrid kan elke maand met d'r benen wijd in de Aktueel en Panoramaquote:De rest komt amper uit de verf en uit hun hangzitzak dus daar kunnen we helemaal nix mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |