nee ik zat te msn-enquote:
Ferrariquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:33 schreef lipje het volgende:
sorry Ook_gek, geen vrouwen![]()
Wel lekker geil geluidje![]()
wat creatiever met google worden dan..quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:42 schreef lipje het volgende:
dat was t resultaat van zoeken op Ferrari+vrouw![]()
neuh.. maar d'r zijn wel beter plaatjes te vinden van vrouwen én ferrari'squote:
ex lurkerquote:
ik zie nu pas je signquote:
sta je ook eens in iemands signaturequote:
quote:
Die komt zoquote:
op je asbak ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
Carbon kapje zit erop! Staat beter dan ik dacht..
zon civic scheelt anders niet veel van een naaimachinequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, op de naaimachine!
motorkap, duh.
Ware het niet dat een naaimachine niet uitgerust is met een dondermaker..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
zon civic scheelt anders niet veel van een naaimachine
een wat ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ware het niet dat een naaimachine niet uitgerust is met een dondermaker..
Uitlaat..quote:
jij bent wel voor het donker thuis, anders wordt je mamma boos hequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitlaat..
Foto's komen morgen wel denkik, mits ik voor het donker thuis ben.. (Anders werkt de camera verdomd slecht, ook met flits..)
pfff mijn mama heeft hier niets mee te maken.. Want ik ben bijna nooit voor het donker thuis swa.. Je weet toch..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent wel voor het donker thuis, anders wordt je mamma boos he![]()
Roken in de auto is zo not done.. roken zowieso vind ik not done..quote:
Peukje met wiskey is vele malen beterquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:38 schreef lipje het volgende:
een sigaar, een cognacje met eenna een goeie uitgebreide maaltijd is zo lekker
![]()
Alleen TFquote:
Whisky let op de spelling zonder peuk is beter ... de smaak is dan niet vertroebeldquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peukje met wiskey is vele malen beter.
en ik danquote:
Ik doe niet aan newbie mensen kussenquote:
Je gaat mij wijs maken hoe ik moet spellen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef lipje het volgende:
[..]
Whisky let op de spelling zonder peuk is beter ... de smaak is dan niet vertroebeld![]()
en wiskey is voor door de cola (Jim Beam)
rood of een ander kleurtje?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:06 schreef ook_gek het volgende:
ik drink alleen maar whisky cola.
En dan is johny mijn vriend goed genoeg
Een lekkere en betaalbare is de GlenFiddich Coaran reservequote:Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
Lagavulin.
Jammer dat hij zo duur is alleen.
Never heard of it...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Een lekkere en betaalbare is de GlenFiddich Coaran reserve![]()
red labelquote:
daar heb ik een 1 liter fles stro rum voor staan a 80%quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:25 schreef lipje het volgende:
ik heb hier nog wel wat flesjes staanNu eerst de Oostenrijkse perenschnaps opdrinken. Alcoholpercentage onbekend, doch hoger dan 40%.
Heerlijk voor als het koud in huis is
![]()
Die heb ik hier ook nog staan jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar heb ik een 1 liter fles stro rum voor staan a 80%
voor de meetingquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog staan ja.
Die heb je wel nodig bij/na zo'n bikkelweekeindequote:Op maandag 17 oktober 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog staan ja.
neem maar mee, ik woon tussen jou en Herman inquote:
Heb je Blue wel eens op?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:29 schreef lipje het volgende:
ja die mag door de cola, dat moet je niet met de blue proberen![]()
O ja vraag voor de lol eens een green label in een café![]()
Ik heb wel eens meegemaakt dat ze de kelder/drankvoorraad gingen doorzoeken voor die fles.Resultaat alleen Red of Black, hetgeen ook op de kaart stond
![]()
Vind je het erg tof dat je weetikhethoelang hebt gelurkt en nu "veel" van ons "weet"?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:30 schreef lipje het volgende:
[..]
Die heb je wel nodig bij/na zo'n bikkelweekeinde![]()
helaas ik heb geen 125 euri voor een fles overquote:
Ik wel hoor, ik kijk mijn ogen uitquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je het erg tof dat je weetikhethoelang hebt gelurkt en nu "veel" van ons "weet"?
neu had al eerder moeten registreren, reageren is veeeeel leukerquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je het erg tof dat je weetikhethoelang hebt gelurkt en nu "veel" van ons "weet"?
Hij is ook niet te zuipen gelukkig, dus verwacht er niet teveel van.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:33 schreef lipje het volgende:
[..]
helaas ik heb geen 125 euri voor een fles over![]()
twee keer vallen en je bent erquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik kijk mijn ogen uit!
Magoed, wat doe jij zoal in het dagelijks leven?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef lipje het volgende:
[..]
neu had al eerder moeten registreren, reageren is veeeeel leuker![]()
acute alcoholvergiftiging is toch een mooie doodquote:
Ons bestuderenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Magoed, wat doe jij zoal in het dagelijks leven?
Jij houd wel van wat voyeurisme, nietwaar?quote:
Ehm, juist nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij houd wel van wat voyeurisme, nietwaar?
das mijn afstudeervakquote:
vlakbij station zuid, en vanuit mijn huisje kan je mijn faculteitje zienquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke opleiding heb je gedaan? En waar woon je ergens in Delft?.
Nee die andere, stenenstapelenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:58 schreef hermandeperman het volgende:
IO zeker?
En woon je gezien tov het spoor aan de kant van de TU of aan de kant van INholland?
Ah oke... Niet verkeerd dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:04 schreef lipje het volgende:
[..]
Nee die andere, stenenstapelen
En aan de kant van Inholland, ik heb een 3kamerflatje in Voorhof
@Mark :![]()
zekers niet als je er in je eentje woontquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke... Niet verkeerd dus.
Ongezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:14 schreef lipje het volgende:
[..]
zekers niet als je er in je eentje woont![]()
Het is daar absoluut veel beterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:15 schreef lipje het volgende:
alleen geloof ik dat de etnische samenstelling van de wijk gelijk is aan de jouwe![]()
Valt mee. Ik zorg dat ik niet zo vaak alleen thuis ben, en Fok helpt nu voor de restquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ongezellig.
[..]
Het is daar absoluut veel beter.
iets kleiner hoorde ik. Ik ben maar 1,85 meter, maar al met al een kolossale verschijningquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
Maar lipje, jij bent dus net zo gigantischl als Hugster?
Blijven zoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Valt mee. Ik zorg dat ik niet zo vaak alleen thuis ben, en Fok helpt nu voor de rest
Ben wel op zoek naar een huisgenote. Eisen: single, geil, en moet van huishoudelijk werk houdenHuur: te betalen in natura
![]()
Dat scheelt idd maar een halve meter ja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:30 schreef lipje het volgende:
[..]
iets kleiner hoorde ik. Ik ben maar 1,85 meter, maar al met al een kolossale verschijning![]()
kom je mij zo ophalen danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:47 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
ik ga maar eens aan het werkmoet zo naar Schiphol toe
![]()
Haar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:07 schreef Hugster het volgende:
ja ik zou echt bang worden als ik haar zou tegenkomen![]()
zooo onnatuurlijk....![]()
Ja, alleen is dat een 642 uit 1991, toen Nigel inmiddels naar Williams verkast was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik vind trouwens de Ferrari 640 uit 1989 echt geweldig
Ook met een geweldige coureur dat jaar, Nigel Mansell
[afbeelding]
damn, zit ik zo scheel te kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, alleen is dat een 642 uit 1991, toen Nigel inmiddels naar Williams verkast was.
thats the one!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
damn, zit ik zo scheel te kijken
deze bedoel ik iig, met die heeeerlijke V12 :;9~
[afbeelding]
KLIKquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
damn, zit ik zo scheel te kijken
deze bedoel ik iig, met die heeeerlijke V12 :;9~
[afbeelding]
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je die niet ooit van mij gehad?
Heel neukia ligt eruit..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef lipje het volgende:
jammer dat die drugskoppen het niet meer doet
Daar zaten ech geniale foto's tussen![]()
da's bij de huidige V10's nog veel erger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:00 schreef BazzoS het volgende:
Dat terugschakelen van die V12, bom bom bom bom bom
-edit-
het geluid bij 16 seconden ongeveer
fragmentje. nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:04 schreef M5 het volgende:
[..]
da's bij de huidige V10's nog veel erger.![]()
dat werkt overal bij huren zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
Bureaucratie
Mijn CV is kapot, dus ik bel de Gasservice. Nee, mja dat moet je via je verhuurder doen. Ik de verhuurder bellen. Ja ja ok. Dan bellen wij de gasservice en dan bellen zij jou voor een afspraak.
GODDOMME LEKKER INGEWIKKELD DUS
Nee hoor. Want op de binnenkant van de CV zit een sticker van de verhuurder, "Voor problemen kunt u direct met de gasservice bellen"quote:
ah. ja zeg dat dan. weet ik veel dat jij wel direct naar je reparateur mag bellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hoor. Want op de binnenkant van de CV zit een sticker van de verhuurder, "Voor problemen kunt u direct met de gasservice bellen"
En even voor de absurdheid ervan; het communicatie model:
Sjoewe ---> SSH ---> Gasservice ---> SSH ---> Sjoewe- --> Gasservice
Dat mocht ik ook doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:05 schreef M5 het volgende:
[..]
ah. ja zeg dat dan. weet ik veel dat jij wel direct naar je reparateur mag bellen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
Bureaucratie
Mijn CV is kapot, dus ik bel de Gasservice. Nee, mja dat moet je via je verhuurder doen. Ik de verhuurder bellen. Ja ja ok. Dan bellen wij de gasservice en dan bellen zij jou voor een afspraak.
GODDOMME LEKKER INGEWIKKELD DUS
de volgorde klopt niet zo. Gasservice belt Sjoewe, dus de volgorde isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hoor. Want op de binnenkant van de CV zit een sticker van de verhuurder, "Voor problemen kunt u direct met de gasservice bellen"
En even voor de absurdheid ervan; het communicatie model:
Sjoewe ---> SSH ---> Gasservice ---> SSH ---> Sjoewe- --> Gasservice
veel alcohol drinken en niet rijdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:31 schreef PeuRac het volgende:
Tering, mn verstandskiezen komen erdoor, dat is niet fijn![]()
bij jou ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:31 schreef PeuRac het volgende:
Tering, mn verstandskiezen komen erdoor, dat is niet fijn![]()
Heb je die dan nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:40 schreef M5 het volgende:
[..]
bij jou ook?
ik heb er ook 'last' van. al is het er maar eentje tegelijk.
bij mij komen ze nu langzaam door. volgens de tandarts is er genoeg ruimte om ze te laten groeien, en groeien ze niet scheef.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je die dan nog
Die zut hebben ze erbij mij al uit getrokken toen ik 16 was
Ik zit morgen +/- 600km in de auto, geen handige oplossing dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef lipje het volgende:
[..]
veel alcohol drinken en niet rijden![]()
aspirine werkt ook
Dat zei mijn tandarts ook, dus ik heb ze allemaal nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:46 schreef M5 het volgende:
[..]
bij mij komen ze nu langzaam door. volgens de tandarts is er genoeg ruimte om ze te laten groeien, en groeien ze niet scheef.
jij hebt mij nooit horen pratenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef lipje het volgende:
hoe zit je kunstgebit nu vast? je slist af en toe
moet jij niet aan tafel, je haptquote:
je begint al aardig vervelend te wordenquote:
Dank je welquote:
kerst? in hilton? no thanx.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
oke let op he mensen hier komt het.
LET'S PIMP
Ik ga dit jaar mijn kers in het Hilton vieren. Met alles er op en er aan. EN!!!!!! ik heb 1 plekje vrij. Dus als jullie allemaal lief zijn is er een kans dat je met mij mee mag
MAAAAAAAAAAAAAAAAAR wel lief zijn he
Tot kerst heb je om te bewijzen dat je lief bentquote:
erm ik vier het liever met de mensen die ik liefhebquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:25 schreef ook_gek het volgende:
oke let op he mensen hier komt het.
LET'S PIMP
Ik ga dit jaar mijn kers in het Hilton vieren. Met alles er op en er aan. EN!!!!!! ik heb 1 plekje vrij. Dus als jullie allemaal lief zijn is er een kans dat je met mij mee mag
MAAAAAAAAAAAAAAAAAR wel lief zijn he
mukiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ik vier het liever met de mensen die ik liefheb
-edit-quote:
Neh gewoon in nederlandquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef lipje het volgende:
[..]
-edit-
of het moet het Hilton in Stockholm zijn![]()
lipje
Hey Peu,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Hey Herm,
ik moet morgen de hele dag in Rotterdam zijn
Nee het bier gaat vanaf nu het balkon opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:19 schreef hermandeperman het volgende:
u heeft geen koelkast?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:31 schreef ThaFreak het volgende:
talking about irc
#pta was compleet verlaten, was niet meer geregistreerd niets![]()
Goed plan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Nee het bier gaat vanaf nu het balkon op![]()
vechtersfilmquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef lipje het volgende:
duur kindje![]()
maar slaap lekker allemaal ik ga boomstammen omzagen![]()
Iddquote:
ik ga zaterdag muy thai wedstrijden kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb het helemaal niet zo op vechten
Westerkadequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu: Waar in rotterdam moet je zijn?
Tering, denk je de eerste te zijn op een dagquote:Op woensdag 19 oktober 2005 05:58 schreef ijsmeis het volgende:
TERING wat vroeg!
*op naar het cbr*.
* Thermo ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:48 schreef Mukie het volgende:
ik heb nu al zin om straks weer naar huis te gaan
Prioriteiten stellenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:32 schreef Hugster het volgende:
Ik moet vandaag voor 12:00 een paper inleveren, denk ik gisteravond, nah die ram ik nog wel ff in elkaar, morgenochtend werken en klaar.
Niet dusflikker ik in slaap om 22:00 [afbeelding]
vannacht wakkergeschrokken, wekker op 06:00 gezet en afgebeld voor werk
school
done.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:09 schreef Googolplexian het volgende:dubbelpost maar dit MOET gewoon
Haal A1GP naar Nederland
allebei effe checken (vooral m'n tweede post dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |