nee ik zat te msn-enquote:
Ferrariquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:33 schreef lipje het volgende:
sorry Ook_gek, geen vrouwen![]()
Wel lekker geil geluidje![]()
wat creatiever met google worden dan..quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:42 schreef lipje het volgende:
dat was t resultaat van zoeken op Ferrari+vrouw![]()
neuh.. maar d'r zijn wel beter plaatjes te vinden van vrouwen én ferrari'squote:
ex lurkerquote:
ik zie nu pas je signquote:
sta je ook eens in iemands signaturequote:
quote:
Die komt zoquote:
op je asbak ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
Carbon kapje zit erop! Staat beter dan ik dacht..
zon civic scheelt anders niet veel van een naaimachinequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, op de naaimachine!
motorkap, duh.
Ware het niet dat een naaimachine niet uitgerust is met een dondermaker..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
zon civic scheelt anders niet veel van een naaimachine
een wat ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ware het niet dat een naaimachine niet uitgerust is met een dondermaker..
Uitlaat..quote:
jij bent wel voor het donker thuis, anders wordt je mamma boos hequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitlaat..
Foto's komen morgen wel denkik, mits ik voor het donker thuis ben.. (Anders werkt de camera verdomd slecht, ook met flits..)
pfff mijn mama heeft hier niets mee te maken.. Want ik ben bijna nooit voor het donker thuis swa.. Je weet toch..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent wel voor het donker thuis, anders wordt je mamma boos he![]()
Roken in de auto is zo not done.. roken zowieso vind ik not done..quote:
Peukje met wiskey is vele malen beterquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:38 schreef lipje het volgende:
een sigaar, een cognacje met eenna een goeie uitgebreide maaltijd is zo lekker
![]()
Alleen TFquote:
Whisky let op de spelling zonder peuk is beter ... de smaak is dan niet vertroebeldquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peukje met wiskey is vele malen beter.
en ik danquote:
Ik doe niet aan newbie mensen kussenquote:
Je gaat mij wijs maken hoe ik moet spellen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:50 schreef lipje het volgende:
[..]
Whisky let op de spelling zonder peuk is beter ... de smaak is dan niet vertroebeld![]()
en wiskey is voor door de cola (Jim Beam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |