Uhu, prima resultaat idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:39 schreef errrrr het volgende:
0 0 gebleven, prima resultaat... milaan was duidelijk beter, maar ze hebben het goed volgehouden !
Pray what you preachquote:"There is no such thing as bad weather, only inappropriate clothing."
Daar dacht ik ook meteen aan ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:26 schreef errrrr het volgende:
Kees:
[..]
Pray what you preach
Maar B2 ging slecht, dacht te moeilijk en zag veel dingen niet
Ach, hopen op een redelijk cijfer... herkansing wordt al twijfelachtig... scheikunde of B2, hm
Hoezo beledigd?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niet zo beledigd.. als je iets wilt weten vraag je het maar. Voorzover ik er iets vanaf weet dan..
Hm, herinner ik me niet meer... neem je hem morgen weer mee, kan ik die even bekijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ok, futureproof goedgekeurd, wat een shots man, damn
Die eerste crash van Gigi is trouwens ook echt te hard man, zo'n klap.
Oh, leek het even op vanwege diequote:
quote:
Ik bewaar je lootje wel evenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:08 schreef il_mostro het volgende:
[..]
![]()
Zeg Niels, had je waarschijnlijk al verwacht, maar ik kom niet op je feestje vrijdag. Heb Marco al mailtje terug gestuurd. Het gaat ondertusse al stuk beter, maar naar Oudeschild toe fietsen en terug.. en dan ook nog boel drukte om me heen... nee dank je![]()
irritant hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Hans, lul!
Nu wil ik ook snowboarden!
We moeten in de vakantie weer eens flink tennissen!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
irritant he
Nou, ik ben naar tennis
Ik ga mee!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:33 schreef DearPrudence het volgende:
Ik weet nog niet of ik snowboarden ga....
Ligt eraan wie er mee gaan.
Verder nog JP, ik en Hanneke twijfelt (Marcel of Niels). Verder weet ik het niet. Gewoon mee, is leuk! (Ruben, geef morgen Futureproof even aan Esm'e, dan weet ze het welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:33 schreef DearPrudence het volgende:
Ik weet nog niet of ik snowboarden ga....
Ligt eraan wie er mee gaan.
Trainen ging ook goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:43 schreef errrrr het volgende:
sorry, dubbelpost
Trainen was trouwens lekker
Tennis moet ik m'n hele opslag anders, leek nergens op volgens mij, en zoals hij het zegt, jezus, wat andersVoelt raar, maar gaat beter, ach veel oefenen dus... we hebben de laatste twee jaar dus echt bagger les gehad
zaterdag, zondag, maandag en het laatste weekend kan ik ali, de rest werken of in alkmaar
Er is ook nog een voorjaarsvakantie he.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Verder nog JP, ik en Hanneke twijfelt (Marcel of Niels). Verder weet ik het niet. Gewoon mee, is leuk! (Ruben, geef morgen Futureproof even aan Esm'e, dan weet ze het wel)
Veel backcountry, gewoon heerlijke snowboardfilm, en verder: bijna alle snowboardfilms zijn toch bijzonder?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er is ook nog een voorjaarsvakantie he.
Maar wat is er zo bijzonder aan die Futureproof? Als ie echt zo bijzonder is, stuur hem dan ff (Downloaden met eMule schiet zoals gewoonlijk weer voor geen ene meter op.)
Nee, vind ik niet. Ik heb er hier heel wat, en heb er nog meer gehad, maar er zitten ook veel bij waar weinig speciaals aan is eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Veel backcountry, gewoon heerlijke snowboardfilm, en verder: bijna alle snowboardfilms zijn toch bijzonder?
Ja omdat 99% alleen maar stukjes uit het park laat zien, juist die ene procent met dikke backcountry trips, chopperdrops en backcountry kickers zijn de moeite waard; trancendence, kingsize, en nu futureproof.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik heb er hier heel wat, en heb er nog meer gehad, maar er zitten ook veel bij waar weinig speciaals aan is eigenlijk.
Het is allemaal heel veel hetzelfde idd, stukken uit een park vind ik dan nog wel leuk. Alleen wat ik heel veel gezien heb, maar dat kan best puur toeval zijn, is grinden, leuk hoor, maar niet echt intressant om 45 minten lang constant iemand over een rail te zien grinden, om vervolgens vaak op een stukje sneeuw te landen wat ze er zelf hebben neergelegd, door schieten en met board en al over een weg of parkeerplaats donderen. Veel van die films zijn dus allemaal nogal veel van hetzeldfe, das jammer. Lekker veel variatie, dat vind ik het beste.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja omdat 99% alleen maar stukjes uit het park laat zien, juist die ene procent met dikke backcountry trips, chopperdrops en backcountry kickers zijn de moeite waard; trancendence, kingsize, en nu futureproof.
Nou, ga dan snel Futureproof kijken, voordat je gaat bitchen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het is allemaal heel veel hetzelfde idd, stukken uit een park vind ik dan nog wel leuk. Alleen wat ik heel veel gezien heb, maar dat kan best puur toeval zijn, is grinden, leuk hoor, maar niet echt intressant om 45 minten lang constant iemand over een rail te zien grinden, om vervolgens vaak op een stukje sneeuw te landen wat ze er zelf hebben neergelegd, door schieten en met board en al over een weg of parkeerplaats donderen. Veel van die films zijn dus allemaal nogal veel van hetzeldfe, das jammer. Lekker veel variatie, dat vind ik het beste.
Hij staat te downloaden, heb inmiddels 18,79 MB, das 3,1 %. En daar heeft een hele dag over gedaan, that's eMule, maargoed, ik wacht nog wel ff.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, ga dan snel Futureproof kijken, voordat je gaat bitchen.![]()
Niet zeuren, hoe wil je er anders aan komen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij staat te downloaden, heb inmiddels 18,79 MB, das 3,1 %. En daar heeft een hele dag over gedaan, that's eMule, maargoed, ik wacht nog wel ff.
Als jullie is ff een lekkere torrent de lucht in schoppenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Niet zeuren, hoe wil je er anders aan komen?
Nee, Hanneke's vriendje heet ook Niels.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Als jullie is ff een lekkere torrent de lucht in schoppen![]()
(en over welke Niels had je het? Niet over mij toch?)
Daar had je vader het laatst over, congrats.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef DearPrudence het volgende:
Pfoe, uitgewerkt, nu wat Ben & Jerry's ijs eten (straatprijs gevallen van de postcodeloterij op Den Burg)dus jumm.. en dan naar bed, om morgen duf doch helder naar een frans babbelend dame/heer te luisteren.
Postcode 1791 heeft inderdaad de ijsprijs gewonnen. Best jammer dat we nu geen loten hebben. Nouja, voor de prijs van één lot kan je waarschijnlijk makkelijk een paar bakken Ben & Jerry-ijs inslaan, dus wat dat betreft..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef DearPrudence het volgende:
Pfoe, uitgewerkt, nu wat Ben & Jerry's ijs eten (straatprijs gevallen van de postcodeloterij op Den Burg)dus jumm.. en dan naar bed, om morgen duf doch helder naar een frans babbelend dame/heer te luisteren.
Achja... verpest mijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Postcode 1791 heeft inderdaad de ijsprijs gewonnen. Best jammer dat we nu geen loten hebben. Nouja, voor de prijs van één lot kan je waarschijnlijk makkelijk een paar bakken Ben & Jerry-ijs inslaan, dus wat dat betreft..
Sorry.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Achja... verpest mijn-gevoel maar weer hoor.
![]()
Dan is het goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee, Hanneke's vriendje heet ook Niels.
No, No!quote:
Have fun.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Alles is ingepakt, hoop ik. Dus ik ben weg.
Watje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:47 schreef NerdoNielso het volgende:
Veel plezier Kees.
Ik heb net Leon, Hans en Alwin het huis uit geschopt.
Moet morgen om 9 uur weer fris genoeg zijn om op de markt te staan, dus die 5 uurtjes slaap kunnen geen kwaad. (Douchen, scheren etc.)
Ah well, waarschijnlijk tot morgen @ kroeg
Weer? Nog steeds bedoel je...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef NerdoNielso het volgende:
Ohja, ik heb ook m'n server weer geslooptMaar die maak ik zondag wel eventjes
![]()
Nog steeds?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Watje.![]()
[..]
Weer? Nog steeds bedoel je...
Tja, dat zal wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
No, No!
Yo no hablo Espaniol
Ti hablo Espaniol competente
En ik moet wel zeggen dat mijn Italiaans ietwat beter is dan mijn Spaans![]()
Oeh, das niet zo leuk. Snel bijleggen dan maar?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, dat zal wel.
Goh fijn, is mijn zus er één dagje sinds zo'n 2 maanden, hebben we ruzie. Altijd gezellig met haar.
Alweer vroeg thuis hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Sworn Enemy!!!!!!!!!
Whoaaaaa! +1 gehoorbeschadiging, maar oh damn wat was dat supervet zeg, daaaaamn.
Sworn Enemy, heer en meesters.
Supervet was die hardcore show, en gister nog helemaal terug naar Alkmaar daar bij Ruben geslapen, was ook gezellig met z'n 6en.
Nu snel douchen, vriendin komt zo.
Ik vind het juist echt gaafquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:47 schreef MrAli het volgende:
Quake 4 is grafisch echt heel vet.
Verder niet mijn type game.
Precies, smaken verschillen. Ik ben meer van de WW II FP shooters.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:17 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ik vind het juist echt gaafmaar ja smaken verschillen
Tja en ik hou weer helemaal niet van die WW II shootersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, smaken verschillen. Ik ben meer van de WW II FP shooters.
Wat voor instellingen heb jij btw?
Ik dus 1280*1024, High Quality en 2x AA.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:50 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja en ik hou weer helemaal niet van die WW II shooters
maar uhmm 1280x1024 High Quality en 4x AA![]()
Didn't I say so?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:43 schreef MrAli het volgende:
Net Futureproof gezien, en ik moet zeggen, echt een goede snowboardfilm.
Echt zo ontiegelijk veel poedersneew.
Nog 71 dagen, krijg er steeds meer zin in.
Een keer voor driekwart ofzo bij Engels gezien, opzich wel grappig ja.quote:
Ik ben wel al twee keer op de Zeebries geweest voor pizza's, maar dat was niet bij de familie Deppe. Maar ik denk ook niet dat m'n baas dat leuk zal vinden, even onder werktijd dvd's afleveren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Didn't I say so?
(en als je vanavond toch op je brommertje zit, rij even langs Esmé en zorg dat zij ook weer zin in boarden krijgt)
Tot hoe laat moet je trouwens werken?
Oh shit dat feest van Ivoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
Owja idd, dat zei je al... ik ben benieuwt of die Ivo + vrienden ook nog richting de koog gaan
Vast wel, tussen 12 en half 1 wou ie iedereen z'n huis uit schoppen richting de Koog.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
Owja idd, dat zei je al... ik ben benieuwt of die Ivo + vrienden ook nog richting de koog gaan
Daar zal je wel wat missen denk ik ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Oh shit dat feest van Ivo.... weer feest dat ik moet missen
![]()
we shall seequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vast wel, tussen 12 en half 1 wou ie iedereen z'n huis uit schoppen richting de Koog.
wat staat er dan allemaal geplant?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar zal je wel wat missen denk ik ja.
Anders ff een belletje heen en weer ofzo.quote:
Tsjaah.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
wat staat er dan allemaal geplant?
Ik leg niks bij hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Oeh, das niet zo leuk. Snel bijleggen dan maar?
gewoon cel4 en dan de wijsneus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga nu werken.
Wat zijn jullie uitgaans-plannen?
Goed idee, ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga nu werken.
Wat zijn jullie uitgaans-plannen?
Dat merkte ik niet andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, dat zal wel.
Goh fijn, is mijn zus er één dagje sinds zo'n 2 maanden, hebben we ruzie. Altijd gezellig met haar.
niet zo melodramatisch niels. het is toch hartstikke gezellig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:57 schreef NerdoNielso het volgende:
Weet ik nog niet, ik denk dat ik Suuz en Erwin even ga bellen. Denk dat we gezellig met z'n 3'en in de Jell gaan zitten ofzo![]()
Werken is trouwens leuk... Geld enzo![]()
En natuurlijk zien hoe Jacques zijn dochter probeert te voeren
Zegt de dame die niet eens naar een kroeg is geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:26 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
niet zo melodramatisch niels. het is toch hartstikke gezellig.
congrats!quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:24 schreef DearPrudence het volgende:
Wow! Ik sta geloof ik voor het eerst op een wijsneus foto.
[[url=http://img479.imageshack.us/img479/8094/wijsneus0np.th.png]afbeelding][/URL]
Frustrerend he?quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:25 schreef MrAli het volgende:
Gister was heel aardig idd, bij Ivo was het echt een Ivo-party.
De Koog ook wel leuk.
Ben nu pissed, godverdegodver, verloren en verloren en vervolgens kom je thuis en heeft je moeder allerlei rare grappen uitgehaald met je pc omdat ze er gewoon HELEMAAL NIETS van snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |