Verder nog JP, ik en Hanneke twijfelt (Marcel of Niels). Verder weet ik het niet. Gewoon mee, is leuk! (Ruben, geef morgen Futureproof even aan Esm'e, dan weet ze het welquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:33 schreef DearPrudence het volgende:
Ik weet nog niet of ik snowboarden ga....
Ligt eraan wie er mee gaan.
Trainen ging ook goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:43 schreef errrrr het volgende:
sorry, dubbelpost
Trainen was trouwens lekker
Tennis moet ik m'n hele opslag anders, leek nergens op volgens mij, en zoals hij het zegt, jezus, wat andersVoelt raar, maar gaat beter, ach veel oefenen dus... we hebben de laatste twee jaar dus echt bagger les gehad
zaterdag, zondag, maandag en het laatste weekend kan ik ali, de rest werken of in alkmaar
Er is ook nog een voorjaarsvakantie he.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
Verder nog JP, ik en Hanneke twijfelt (Marcel of Niels). Verder weet ik het niet. Gewoon mee, is leuk! (Ruben, geef morgen Futureproof even aan Esm'e, dan weet ze het wel)
Veel backcountry, gewoon heerlijke snowboardfilm, en verder: bijna alle snowboardfilms zijn toch bijzonder?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er is ook nog een voorjaarsvakantie he.
Maar wat is er zo bijzonder aan die Futureproof? Als ie echt zo bijzonder is, stuur hem dan ff (Downloaden met eMule schiet zoals gewoonlijk weer voor geen ene meter op.)
Nee, vind ik niet. Ik heb er hier heel wat, en heb er nog meer gehad, maar er zitten ook veel bij waar weinig speciaals aan is eigenlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Veel backcountry, gewoon heerlijke snowboardfilm, en verder: bijna alle snowboardfilms zijn toch bijzonder?
Ja omdat 99% alleen maar stukjes uit het park laat zien, juist die ene procent met dikke backcountry trips, chopperdrops en backcountry kickers zijn de moeite waard; trancendence, kingsize, en nu futureproof.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik heb er hier heel wat, en heb er nog meer gehad, maar er zitten ook veel bij waar weinig speciaals aan is eigenlijk.
Het is allemaal heel veel hetzelfde idd, stukken uit een park vind ik dan nog wel leuk. Alleen wat ik heel veel gezien heb, maar dat kan best puur toeval zijn, is grinden, leuk hoor, maar niet echt intressant om 45 minten lang constant iemand over een rail te zien grinden, om vervolgens vaak op een stukje sneeuw te landen wat ze er zelf hebben neergelegd, door schieten en met board en al over een weg of parkeerplaats donderen. Veel van die films zijn dus allemaal nogal veel van hetzeldfe, das jammer. Lekker veel variatie, dat vind ik het beste.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja omdat 99% alleen maar stukjes uit het park laat zien, juist die ene procent met dikke backcountry trips, chopperdrops en backcountry kickers zijn de moeite waard; trancendence, kingsize, en nu futureproof.
Nou, ga dan snel Futureproof kijken, voordat je gaat bitchen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het is allemaal heel veel hetzelfde idd, stukken uit een park vind ik dan nog wel leuk. Alleen wat ik heel veel gezien heb, maar dat kan best puur toeval zijn, is grinden, leuk hoor, maar niet echt intressant om 45 minten lang constant iemand over een rail te zien grinden, om vervolgens vaak op een stukje sneeuw te landen wat ze er zelf hebben neergelegd, door schieten en met board en al over een weg of parkeerplaats donderen. Veel van die films zijn dus allemaal nogal veel van hetzeldfe, das jammer. Lekker veel variatie, dat vind ik het beste.
Hij staat te downloaden, heb inmiddels 18,79 MB, das 3,1 %. En daar heeft een hele dag over gedaan, that's eMule, maargoed, ik wacht nog wel ff.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, ga dan snel Futureproof kijken, voordat je gaat bitchen.![]()
Niet zeuren, hoe wil je er anders aan komen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hij staat te downloaden, heb inmiddels 18,79 MB, das 3,1 %. En daar heeft een hele dag over gedaan, that's eMule, maargoed, ik wacht nog wel ff.
Als jullie is ff een lekkere torrent de lucht in schoppenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Niet zeuren, hoe wil je er anders aan komen?
Nee, Hanneke's vriendje heet ook Niels.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Als jullie is ff een lekkere torrent de lucht in schoppen![]()
(en over welke Niels had je het? Niet over mij toch?)
Daar had je vader het laatst over, congrats.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef DearPrudence het volgende:
Pfoe, uitgewerkt, nu wat Ben & Jerry's ijs eten (straatprijs gevallen van de postcodeloterij op Den Burg)dus jumm.. en dan naar bed, om morgen duf doch helder naar een frans babbelend dame/heer te luisteren.
Postcode 1791 heeft inderdaad de ijsprijs gewonnen. Best jammer dat we nu geen loten hebben. Nouja, voor de prijs van één lot kan je waarschijnlijk makkelijk een paar bakken Ben & Jerry-ijs inslaan, dus wat dat betreft..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef DearPrudence het volgende:
Pfoe, uitgewerkt, nu wat Ben & Jerry's ijs eten (straatprijs gevallen van de postcodeloterij op Den Burg)dus jumm.. en dan naar bed, om morgen duf doch helder naar een frans babbelend dame/heer te luisteren.
Achja... verpest mijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Postcode 1791 heeft inderdaad de ijsprijs gewonnen. Best jammer dat we nu geen loten hebben. Nouja, voor de prijs van één lot kan je waarschijnlijk makkelijk een paar bakken Ben & Jerry-ijs inslaan, dus wat dat betreft..
Sorry.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Achja... verpest mijn-gevoel maar weer hoor.
![]()
Dan is het goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee, Hanneke's vriendje heet ook Niels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |