No, No!quote:
Have fun.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Alles is ingepakt, hoop ik. Dus ik ben weg.
Watje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:47 schreef NerdoNielso het volgende:
Veel plezier Kees.
Ik heb net Leon, Hans en Alwin het huis uit geschopt.
Moet morgen om 9 uur weer fris genoeg zijn om op de markt te staan, dus die 5 uurtjes slaap kunnen geen kwaad. (Douchen, scheren etc.)
Ah well, waarschijnlijk tot morgen @ kroeg
Weer? Nog steeds bedoel je...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef NerdoNielso het volgende:
Ohja, ik heb ook m'n server weer geslooptMaar die maak ik zondag wel eventjes
![]()
Nog steeds?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Watje.![]()
[..]
Weer? Nog steeds bedoel je...
Tja, dat zal wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
No, No!
Yo no hablo Espaniol
Ti hablo Espaniol competente
En ik moet wel zeggen dat mijn Italiaans ietwat beter is dan mijn Spaans![]()
Oeh, das niet zo leuk. Snel bijleggen dan maar?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, dat zal wel.
Goh fijn, is mijn zus er één dagje sinds zo'n 2 maanden, hebben we ruzie. Altijd gezellig met haar.
Alweer vroeg thuis hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Sworn Enemy!!!!!!!!!
Whoaaaaa! +1 gehoorbeschadiging, maar oh damn wat was dat supervet zeg, daaaaamn.
Sworn Enemy, heer en meesters.
Supervet was die hardcore show, en gister nog helemaal terug naar Alkmaar daar bij Ruben geslapen, was ook gezellig met z'n 6en.
Nu snel douchen, vriendin komt zo.
Ik vind het juist echt gaafquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:47 schreef MrAli het volgende:
Quake 4 is grafisch echt heel vet.
Verder niet mijn type game.
Precies, smaken verschillen. Ik ben meer van de WW II FP shooters.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:17 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ik vind het juist echt gaafmaar ja smaken verschillen
Tja en ik hou weer helemaal niet van die WW II shootersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, smaken verschillen. Ik ben meer van de WW II FP shooters.
Wat voor instellingen heb jij btw?
Ik dus 1280*1024, High Quality en 2x AA.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:50 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja en ik hou weer helemaal niet van die WW II shooters
maar uhmm 1280x1024 High Quality en 4x AA![]()
Didn't I say so?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:43 schreef MrAli het volgende:
Net Futureproof gezien, en ik moet zeggen, echt een goede snowboardfilm.
Echt zo ontiegelijk veel poedersneew.
Nog 71 dagen, krijg er steeds meer zin in.
Een keer voor driekwart ofzo bij Engels gezien, opzich wel grappig ja.quote:
Ik ben wel al twee keer op de Zeebries geweest voor pizza's, maar dat was niet bij de familie Deppe. Maar ik denk ook niet dat m'n baas dat leuk zal vinden, even onder werktijd dvd's afleveren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Didn't I say so?
(en als je vanavond toch op je brommertje zit, rij even langs Esmé en zorg dat zij ook weer zin in boarden krijgt)
Tot hoe laat moet je trouwens werken?
Oh shit dat feest van Ivoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
Owja idd, dat zei je al... ik ben benieuwt of die Ivo + vrienden ook nog richting de koog gaan
Vast wel, tussen 12 en half 1 wou ie iedereen z'n huis uit schoppen richting de Koog.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
Owja idd, dat zei je al... ik ben benieuwt of die Ivo + vrienden ook nog richting de koog gaan
Daar zal je wel wat missen denk ik ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Oh shit dat feest van Ivo.... weer feest dat ik moet missen
![]()
we shall seequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vast wel, tussen 12 en half 1 wou ie iedereen z'n huis uit schoppen richting de Koog.
wat staat er dan allemaal geplant?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar zal je wel wat missen denk ik ja.
Anders ff een belletje heen en weer ofzo.quote:
Tsjaah.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
wat staat er dan allemaal geplant?
Ik leg niks bij hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Oeh, das niet zo leuk. Snel bijleggen dan maar?
gewoon cel4 en dan de wijsneus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga nu werken.
Wat zijn jullie uitgaans-plannen?
Goed idee, ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga nu werken.
Wat zijn jullie uitgaans-plannen?
Dat merkte ik niet andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, dat zal wel.
Goh fijn, is mijn zus er één dagje sinds zo'n 2 maanden, hebben we ruzie. Altijd gezellig met haar.
niet zo melodramatisch niels. het is toch hartstikke gezellig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:57 schreef NerdoNielso het volgende:
Weet ik nog niet, ik denk dat ik Suuz en Erwin even ga bellen. Denk dat we gezellig met z'n 3'en in de Jell gaan zitten ofzo![]()
Werken is trouwens leuk... Geld enzo![]()
En natuurlijk zien hoe Jacques zijn dochter probeert te voeren
Zegt de dame die niet eens naar een kroeg is geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:26 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
niet zo melodramatisch niels. het is toch hartstikke gezellig.
congrats!quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:24 schreef DearPrudence het volgende:
Wow! Ik sta geloof ik voor het eerst op een wijsneus foto.
[[url=http://img479.imageshack.us/img479/8094/wijsneus0np.th.png]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |