(Het is dus: "Als mijn computer aan staat, dan staat mIRC ook aan").quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Jep, al staat mijn computer aan dan staat mIRC aan. Wat is daar zo raar aan?
Ja, ik zou ook over een totaal ander onderwerp beginnen (wat overeens niet eens waar isquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:43 schreef -Angel- het volgende:
Still cying in front of his 50 Cent poster.
overigens niet overeens schatquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook over een totaal ander onderwerp beginnen (wat overeens niet eens waar is) als ik na een week ofzo zou zien dat ik alsnog ongelijk had
.
overeens, ik zou maar gauw gaan vragen of ze dit topic willen sluiten. Want dadelijk staat het huilen je weer nader dan het lachenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, ik zou ook over een totaal ander onderwerp beginnen (wat overeens niet eens waar is) als ik na een week ofzo zou zien dat ik alsnog ongelijk had
.
kan je nagaan ik ben; blond, allcohtoon en heb vmbo gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:49 schreef -Angel- het volgende:
Ja, het Havo onderwijs is ook niet meer wat het geweest is.
Gelukkig is hij nog wel zo slim om niet meer te reageren. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Alhoewel af en toe heeft hij wel een plaat voor zijn kopquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:52 schreef Jett het volgende:
kan je nagaan ik ben; blond, allcohtoon en heb vmbo gedaan
Ja, foutje man. Nog altijd niet zo'n ongelooflijke fout als degene die jij begaan bent.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Gelukkig is hij nog wel zo slim om niet meer te reageren. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Alhoewel af en toe heeft hij wel een plaat voor zijn kop![]()
Stil jij, 3e rangs Fok!-crewquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:11 schreef Molluck het volgende:
Ok dan, topicwaardig
Ik heb anders wel toegang tot het crewforumquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stil jij, 3e rangs Fok!-crew.
Ach, ook voor deze jongeren moet er plaats zijn in de maatschappij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:15 schreef Grasmaaier. het volgende:
Bitches is weer typische zo'n straatwoord wat uit de mond van minderbeelde jongeren komt .
Je moeder is minderbedeeldquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:15 schreef Grasmaaier. het volgende:
Bitches is weer typische zo'n straatwoord wat uit de mond van minderbeelde jongeren komt .
Jou plaats in deze maatschappij is ergens op een gay parade kar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ach, ook voor deze jongeren moet er plaats zijn in de maatschappij.
Nou, vooruit, alléén jij mag het, omdat je zo stoer bentquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:53 schreef BrauN het volgende:
Ik gebruik 'al' ook om de haverklap op die manier. Ik vind het niet fout, ik heb het immers geleerd van m'n vader en moeder.
Maar ik vind 't gewoon raar, het klinkt (zoals ik al in het topic in de OP zei) voor mij als 'die meisje' ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:53 schreef BrauN het volgende:
Ik gebruik 'al' ook om de haverklap op die manier. Ik vind het niet fout, ik heb het immers geleerd van m'n vader en moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |