Als je dit negatieve trekje (Feedback gezeur naar hools slepen (om mensen aan je zijde te krijgen of in de zeik te zetten of zo - daar Doc hier zelden/nooit komt?) nou eens zou laten.....dit siert je namelijk allerminstquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:23 schreef SCH het volgende:diie Doc in FB, hij vindt zichzelf wel geweldig zeg.
Je hebt volkomen gelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:30 schreef DIGGER het volgende:
Als je dit negatieve trekje (Feedback gezeur naar hools slepen (om mensen aan je zijde te krijgen of in de zeik te zetten of zo - daar Doc hier zelden/nooit komt?) nou eens zou laten.....dit siert je namelijk allerminst
En deze reactie staat los van de inhoud, het gaat erom dat ik deze actie per definitie steilloos vind, ook al zou je misschien 100% gelijk hebben in FB.
Heel neutraal, netjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk er het mijne van, iedereen denkt het het zijne er maar van. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
Klasse gemept Eend!
Kom je nu meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
BBC is weer geweldig Jack Dee Live at the Apollodie man is zo grappig
is nog aan de gang.... ff, ben ook pas net thuis, zie t ook pas netquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
iets voor Bluezz: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/299 ?
Crew wint geen prijzenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is nog aan de gang.... ff, ben ook pas net thuis, zie t ook pas net
iets voor Bluezz: http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/299 ?
k zal meedoen en als k win krijg jij mquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zou zoiets kosten?
69 euro?
crewleden zijn uitgesloten van deelname, dus eend Vort!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik had al gesupt
Dus ga ik iemand anders voor mijn karretje trekken.
Je trekt niemand voor onze auto.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik had al gesupt
Dus ga ik iemand anders voor mijn karretje trekken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:k ben er een beetje af, kom k net langs de koelkast, denk hee k moest nog een nieuw biertje meenemen, dus k grijp er eentje, open hem..... kom k bij de computer staat er daat nog eentje halfvol
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond een paar jaar geleden mijn afstandsbediening van de TV in het vriesvak van de koelkast terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |