2e tvpquote:
livescore op mrb of betandwin b.v. Lopez is helaas wel aan het verliezen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:05 schreef Henkky het volgende:
Waar kan ik de tennis tussenstanden bekijken? Ik heb op die Lopez ingezet, heb dr geen verstand van maar voelde aan me water dat die gaat winnen
20 euro op dezelfde odds..quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:12 schreef superjoden het volgende:
en 5,64@ 1,95 op Charlton voor vanavond.
baas boven baas hequote:
3,1 voor Juve is indd vrij hoog, maar ik ga denk ik voor een gelijkspel, die momenteel ook op 3.1 staat(zal nog wel wat stijgen)..quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef superjoden het volgende:
[..]
baas boven baas he, wat denk jij van Bayern - Juve Afunados als kenner... vorige keerr won Juve 2x met 1-0. Denk zelf dat ze wederom zullen winnen.
Tsja ik dacht bij Tennis heb je geen gelijkspel, want daar gaan me voetbal bets nog al eens de mist mee in, maar dit is ook niet ideaalquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:11 schreef Maybach het volgende:
livescore op mrb of betandwin b.v. Lopez is helaas wel aan het verliezen.
ik zou ze mailen als ik jou was!quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:48 schreef JamesDean het volgende:
Vorige week maandag is er al geld van mijn bank afgeschreven dat ik overgeboekt had naar BetFair. Nu een volle week later zit er nog steeds geen geld in mijn account. Klopt het dat dit zo lang duurt of moet ik ze maar ff spammen met vragen hierover? Thxx
mag ik vragen waar je die besteld heb? klinkt wel interesantquote:Op maandag 17 oktober 2005 20:04 schreef halleekes het volgende:
mijn bestelde boek is binnen "fixed odds sports betting" net ff het eerste inleidende hoofdstuk gelezen en ga nu weer verder met hst 2, best boeiend allemaal!
Scan 'm ff in voor ons en maak een pdf bestandjequote:Op maandag 17 oktober 2005 20:04 schreef halleekes het volgende:
mijn bestelde boek is binnen "fixed odds sports betting" net ff het eerste inleidende hoofdstuk gelezen en ga nu weer verder met hst 2, best boeiend allemaal!
En jij komt hier blij doen omdat anderen verliezen of omdat je er daadwerkelijk op hebt ingezet?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:47 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
En jij komt hier blij doen omdat anderen verliezen of omdat je er daadwerkelijk op hebt ingezet?
Heb ik wel eens gedaan ja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:46 schreef EmjaY het volgende:
Paar vraagjes:
Maken jullie geld over via je creditcard?
Met een CC staat het instant op je account, maar meestal moet je met een CC een paar procent stortingskosten betalen.quote:
Ben nooit zo van het online creditcarteren, maar is wel veel makkelijkerStaat het via cc ook sneller op je account?
Al heeeeeeeeel lang.quote:En hoe lang bestaat Unibet al voor nederlandse gebruikers?
tx
Wat ik erg lame vind is dat zo'n besluit wordt genomen, nav wat johan cruiff zegtquote:Als het aan Staatssecretaris Wijn van Financiën ligt hoeven goede doelen niet langer belasting te betalen over de schenkingen die ze krijgen. Hij hoopt de maatregel al per 1 januari in te voeren. De 40 miljoen euro die de maatregel gaat kosten, wil Wijn terugverdienen door de kansspelbelasting te verhogen. "Je haalt dan een beetje weg bij mensen die toch al winst hebben gemaakt."
Ik zie valuequote:20:40 Ajax - Thun
Rosenberg, Marcus
Will he score three goals or more in the match?
The player must play from the start of the match for bets to stand. Yes 20.00
Nee 1.01
Ik denk dat die medewerker gewoon niet weet waar ie het over heeft. Want je kan toch ook gewoon zelf handmatig je belasting aangeven, zoals het altijd gaat? En het feit dat ie ook al bij Moneybookers en Neteller werd geweigerd bewijst wat mij betreft wel dat dit het probleem niet zal zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:11 schreef VinnieJones het volgende:
Vraagje:
Ik beschik sinds korte tijd over een Visa Creditcard..
Gezien deze voor mij veel gunstiger leek te zijn(gratis + korting bij i-aankopen), wou ik mijn oude cc weg doen..
Maar net probeerde ik wat geld ermee op Unibet te zetten.. Niet gelukt![]()
Helpdesk gebeld, je kan niet op wed- en gok-sites geld storten omdat je belasting over je winst zou moeten betalen..
Site;s als Moneybookers of Neteller zou geen probleem zijn.. Maar daar werd ie ook al geweigerd![]()
Heb ik nog enige kans bij verschillende site;s, die niet rechtstreeks met wedden te maken hebben..(of wellicht Amerikaanse bookies) ??
Anders lijkt het me logish om die oude ook nog te behouden![]()
klopt,ik had het vanmiddag hier al gepost. Ik vind 2 dingen belachelijk. 1: dat de kansspelbelasting het gaatje moet gaan vullen (die argumentatie ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef Delenlill het volgende:
"Wijn wil af van schenkingsrecht
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: NOS Journaal
Gepubliceerd: dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:26
Als het aan Staatssecretaris Wijn van Financiën ligt hoeven goede doelen niet langer belasting te betalen over de schenkingen die ze krijgen. Hij hoopt de maatregel al per 1 januari in te voeren. De 40 miljoen euro die de maatregel gaat kosten, wil Wijn terugverdienen door de kansspelbelasting te verhogen. "Je haalt dan een beetje weg bij mensen die toch al winst hebben gemaakt."
Wijn gaf toe dat kritiek van Johan Cruijff op het zogenoemde schenkingsrecht een rol heeft gespeeld bij zijn besluit. Cruijff vond het onbegrijpelijk dat zijn stichting belasting moest betalen over trapveldjes die in het hele land worden aangelegd.
De discussie over het schenkingsrecht speelt al veel langer. Eerder werd het tarief al verlaagd van elf tot acht procent. "Ik zal aan de Tweede Kamer voorstellen het nu verder te verlagen tot nul procent", zei Wijn. Een Kamermeerderheid heeft eerder al aangegeven dat de belasting moet verdwijnen."
van de frontpage, dus ze willen de kansspelen belasting omhoog doen
Zelfde verhaal hier..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:45 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
Ajax speelt trouwens weer slecht imo, thun 2 grote kansen gemist. Had net zo goed 1-1 kunnen staan. Ga hem nog niet layen, als ze gelijk komen ga ik ten onder met het schip![]()
#*&^*#&@^*#&@^(#&@(#quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:41 schreef vanBnaarC het volgende:
Voor vanavond
2005-10-18 18:40:21 N°23605805 5.00 11.31 ¤
18-10-2005 20:45:00 Panathinaikos - Barcelona / 1X2 / Barcelona 1.70
18-10-2005 20:45:00 Manchester Utd - Lille / 1X2 / Manchester Utd 1.33
2005-10-18 18:37:07 N°23605423 2.10 3.00 ¤
18-10-2005 20:00:00 Ferrero JC. - Mirnyi M. / Match 1-2 / FERRERO Juan Carlos (ESP) 1.43
Zeur niet, stomme homo.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:38 schreef MatthijsDvD het volgende:
Pfff bijna alles verloren morgen maar alles op 1 wedstrijd zetten en anders is het op
Oh, de wedstrijd begon net nadat ik dit gepost heb. Jullie hebben er dus niet veel aan...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:52 schreef Butra het volgende:
Op de Australische toer vanochtend:
NZ Breakers vs. Adelaide 36ers - OVER 204,5 @ 1.90.
Beide teams staan bekend om hun offensieve instelling.![]()
NADAL Rafael (ESP) - HANESCU Victor (ROM) 19/10/2005 16:00 1.08 7.00quote:Nadal blijft vraagteken
Van onze Telesportredactie
MADRID, woensdag
Het is uiterst onzeker of Rafael Nadal vandaag zijn opwachting maakt in het Masters Series tennistoernooi van Madrid. De Spaanse nummer twee van de wereld kreeg al een zogeheten woensdagstart van de organisatie om zo lang mogelijk te kunnen rusten. Nadal kampt met tendinitis in zijn knieën, waardoor hij zich vorige week ook al moest terugtrekken voor het toernooi in Wenen. Wanneer hij moet afzien van deelname is hij een van de vele tennistoppers die Madrid om welke reden dan ook links moeten laten liggen.
De negentienjarige winnaar van Roland Garros is vastbesloten alles in het werk te stellen om voor eigen publiek in actie te komen. Maar de vooruitzichten zijn somber. „Ik heb een paar dagen getraind, maar ik blijf hinder ondervinden van mijn knieën”, aldus ’Rafa’. Eerder zagen Roger Federer, Lleyton Hewitt, Andre Agassi en titelhouder Marat Safin wegens blessures af van deelname aan Madrid, dat is gedoteerd met twee miljoen euro prijzengeld.
Nog niet echt tijd gehad om te kijken. Doe ik straks even.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog iets voor het tennis vandaag, Butra?
Ik neem aan z'n tegenstanderquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
10@Nadal (7.00)
Bij MrBookie wel, bij BF alleen als de opgave in de 1e set plaatsvindt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als Nadal opgeeft wordt de bet toch geannuleerd?
heb je een link waar je dit kan volgen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:02 schreef Jopiler het volgende:
Hanescu volgt (nog) goed: 5-5.
Dat heeft volgens mij nooit gekund voor Nederlandersquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:42 schreef _superboer_ het volgende:
Weet iemand wat er met het live-betten op unibet is gebeurd?
Dat het toen achterliep, daar heb ik ook nog van geprofiteerdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:49 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij nooit gekund voor Nederlanders
Is wel eens gebeurd hier, maar dat hebben ze toen allemaal terug gezet omdat het systeem 2 minuten vertraging had ofzo
zou die oooooooooit een combo goed krijgenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
I was just a messenger![]()
Jammer, had mooi geweest.
die lachen vaker dan je denkt (helaas)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:25 schreef twistednerve het volgende:
Verrekte Nadal, was niks van zn knie blessure te zien![]()
En de grootste winnaars zijn de bookie´s, lachen zich helemaal blauw nu![]()
Dvd s bestellen lukt wel.. Heb de Godfather serie besteld gisterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:11 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik denk dat die medewerker gewoon niet weet waar ie het over heeft. Want je kan toch ook gewoon zelf handmatig je belasting aangeven, zoals het altijd gaat? En het feit dat ie ook al bij Moneybookers en Neteller werd geweigerd bewijst wat mij betreft wel dat dit het probleem niet zal zijn.
Bovendien heb ik er nog niks van gemerkt (laatste keer CC gebruikt op 8 okt.)) en m'n broertje ook niet, die hem wel recent heeft gebruikt.
Heb je al wel geprobeerd een DVD te bestellen of zoiets? Dat zal denk ik ook niet lukken.
nog niets, vanavond ook niets... Maar ga al mn profit tot nu toe denk ik gewoon op AZ x2, of dnjepr layen (wat het voordeligste is). Als deze bet goed is, is mn yield weer een beetje terug waar die hoortquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:51 schreef Jopiler het volgende:
Wat hebben jullie voor de UEFA-Cup staan?
Vraag maar eens goed door ja. Ik ben ook wel benieuwd....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:20 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Dvd s bestellen lukt wel.. Heb de Godfather serie besteld gister![]()
Maar snap niet waarom die niet op moneybookers of unibet lukt . Morgen maar weer s bellen dan![]()
mij ook 10 piek kwijt gvdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:49 schreef Renee2004 het volgende:
KANKER KUT MILAN GVD scheelt me echt veel GELD!!!
Doe eens lekker normaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:49 schreef Renee2004 het volgende:
KANKER KUT MILAN GVD scheelt me echt veel GELD!!!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke bookmaker biedt er nog guldens aan?
Ching ching +150,02 euro hierquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:50 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Heerlijke winst dankzij Milan, Chelsea, Lyon en Real.
Werd tijd na de drama dag van gister
waarom een lay op roma? zijn er gebleseerden of?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:43 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Voor vanavond heb ik alvast een dikke lay op Roma staan (jammer dat ik er niet eerder bij was, odds zijn al flink gestegen)
Even kijken of ik verder nog wat leuks zie
Edit: Nog wat medium stakes op Basel en op CSKA Moskou
Roma is niet in vorm. Weekend de grote derby tegen Lazio. Chivu Ttotti, Cassano en Montella schijnen niet mee te spelen. Tromso is in hele goede vorm, coach heeft ervaring met Italiaanse ploegen. Daarnaast is het ijskoud in Noorwegen, Tromso heeft een verschrikkelijke vechtersmentaliteit. Dit in combinatie met het slechte veld is het maximale wat Roma met hun kwaliteiten kan halen een gelijkspelletje, denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:16 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
waarom een lay op roma? zijn er gebleseerden of?
Hoe heb je dat geflikt?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:25 schreef HoIIandia het volgende:
40 euro @1.60 AZ X2
door gisternacht de draw en az al te backen, en dnjepr te layen.quote:
RBC is wel een soort 'angstgegner' van Vitesse, ondanks een matig seizoen pakte RBC toch zes punten tegen Vitesse, al denk ik wel dat Vitesse gaat winnen..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:20 schreef Boomlaars het volgende:
Vitesse met -1 handicap uit bij RBC staat op een quote van 5. Value? Vind het erg hoog voor een duel tegen de nummer laatst die 4 doelpunten heeft gemaakt.
Het kan niet altijd feest zijn...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef Butra het volgende:
Het giet van de regen op dit moment in Nieuw-Zeeland, vlak voor de Rugby League Tri-Nations wedstrijd tussen NZ en Australie. Under 44,5 @ 1.65.![]()
Vandaag even mijn yield opkrikken met: Emmen, VVV-1.5, De Graafschap, Zwolle, Fortuna-Zwolle under, Top +0.5... ( http://www.bettingadvice.com/showPredictionsLeague.php?idMenu=153 )quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
GGD kenners, where are you?
Ik zit zelf te denken aan Emmen, Den Bosch en Helmond sport en GAE - De Graafschap over 2.5.
Net weer met de helpdesk gesproken..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:39 schreef Greetings het volgende:
[..]
Vraag maar eens goed door ja. Ik ben ook wel benieuwd....
Maar zeg iig niet dat Moneybookers en Neteller met bookmakers te maken hebben, dat lijkt me niet slim.
Vraag aub maar eens goed door waarom je niet met CC mag storten op bookmakers, en wie hen dat heeft opgedragen, en waarom ze daar mee akkoord gaan. En dreig desnoods dat ze zo veel klanten gaan verliezen.![]()
En de reden dat "je niet met CC kan storten, want je moet belasting over je winsten betalen" vat ik al helemaal niet.... vraag maar of ze dat even stapsgewijs kunnen uitleggen....![]()
Wat bedoel je met een "normale VISA-card"? Een niet-nederlandse? Of een normale card waarvoor je een salaris borg moet hebben staan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:25 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Net weer met de helpdesk gesproken..
Weer hetzelfde verhaal..
Alle kansspellen en dergelijke niet mogelijk, omdat je zo geen belasting zou betalen over je winsten.
Dit slaat nergens op, want ik heb ter controle zelfs op toto.nl geprobeerd en daar werd ie ook geweigerd![]()
Toen vroeg ik waarom site's als moneybookers en dergelijke niet gebruikt konden worden(dat heeft verder niks met kansspelen te maken zei ik). Dat zou wel moeten kunnen zei ze..
Ik zou misschien mijn naam, of code's verkeerd hebben ingevuld.. Ik zei dus nee, heb het verschillende malen geprobeerd. Waarop ze heel dom beantwoord: Ow dan kan je ze daarop dus ook niet gebruiken..
Einde verhaal voor mij..
Een normale visa card zou wel lukken, maar dit is zo'n gratis club card. Zal wel daaraan liggen..
ps: DVD's die ik ermee besteld heb zijn net binnen![]()
![]()
waar heb je deze bets geplaatst als ik vragen mag..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:14 schreef sander4444 het volgende:
Mijn HCE-bets voor dit weekend:
Heracles Almelo - NEC
Sparta Rotterdam - Roda JC
$ 2,00 ===> $ 17,92
AZ - Willem II
SC Heerenveen - FC Utrecht
$ 10,00 ===> $ 26,60
PSV - Ajax
AZ - Willem II
$ 7,00 ===> $ 19,11
PSV - Ajax
AZ - Willem II
RKC Waalwijk - Feyenoord
$ 3,00 ===> $ 29,57
Op aanraden van de vrouw van Hugo Borst
PSV - Ajax
FC Groningen - ADO Den Haag
RKC Waalwijk - Feyenoord
$ 1,00 ===> $ 33,72
En mn eigen funcombo:
Heracles Almelo - NEC
NAC Breda - FC Twente
RBC Roosendaal - Vitesse
PSV - Ajax
AZ - Willem II
FC Groningen - ADO Den Haag
RKC Waalwijk - Feyenoord
$ 1,00 ==> 734,33
Totale inzet: $ 24,00
Totale uitbetaling: $ 0,00
Totale winst: - $ 24,00
Lopend: $ 24,00
sorry, maar plaatsen hier geen namen van bookies, maar voeg me anders ff toe op msn of mail me, dan mail k je de bookie terugquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:01 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
waar heb je deze bets geplaatst als ik vragen mag..
OK, maandag moet lukkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef Greetings het volgende:
Afunados... kom maandag maar eens op MSN dan, regelen we het dan.... ik moet je namelijk even op MSN spreken om het af te ronden. In het weekend heb ik het te druk.
Oehhhh, geheimzinnig hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef Greetings het volgende:
Afunados... kom maandag maar eens op MSN dan, regelen we het dan.... ik moet je namelijk even op MSN spreken om het af te ronden. In het weekend heb ik het te druk.
Nee hoor.........quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef Renee2004 het volgende:
klote helmond sport
Had er weinig vertrouwen in, maar uiteraard wel gepakt(elke wedstrijd van MVV). Gaat indd vrij makkelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:47 schreef lucardo079 het volgende:
Woei. Maastricht @ 2,60 was wel value. Gouden gids gaat lekker.
21-10-2005 20:00:00 Emmen - FC Omniworld / 1X2 / Emmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef Renee2004 het volgende:
wat heb je ingezet razor?
Alles zes goed, fantastische avond dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:54 schreef Afunados het volgende:
[..]
Vandaag even mijn yield opkrikken met: Emmen, VVV-1.5, De Graafschap, Zwolle, Fortuna-Zwolle under, Top +0.5... ( http://www.bettingadvice.com/showPredictionsLeague.php?idMenu=153 )
Die moeten het voor mij gaan doen vandaag![]()
ook gefeli afunadosquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:58 schreef Afunados het volgende:
[..]
Alles zes goed, fantastische avond dus![]()
![]()
tegen Utd op old trafford, spurs had vorig jaar een superslechte awayform, dit heeft ze uiteindelijk europees voetbal gekost.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Is het halve elftal van de Spurs overleden ofzo, dat ze op 6,50 staan
Good luck.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wigan, Charlton, Vitesse, Roda, Liverpool en Weder Bremen kunnen mij de dag van mijn leven bezorgen
valt mij ook op......is het niet meer "hip" ofzo ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:19 schreef sander4444 het volgende:
ben al tijdje nie heel erg actief meer geweest hier, maar normaal vlogen de topics er op zaterdag en zondag doorheen. blijft t hier de hele dag zo rustig of gaat t strax met duits en engels voetbal weer als een trein met de posts?
ziet er toch uit als value...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Is het halve elftal van de Spurs overleden ofzo, dat ze op 6,50 staan
Speak of the devil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
please blackburn...nog 30 minuutjes
Mafketel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
![]()
THA CHAAAAAAAAAAAMPIONSSSSSSSSSS
![]()
![]()
tvp ......die had ik bij 1-1 al weer gelayed..............geen centje pijn dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
NG is weer bijgekomen van St Louis?
Yep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga niet zenuwpezend naar livescore.com en al die andere dingen kijken. Helpt toch niet. Lekker mijn beeld op mijn tv aansluiten en Tottenham - Man Utd kijken
Ik snap die plaatjes nooit, maar het ziet er netjes uit!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
****************************HET BEEST IS BACK
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/BlackieBoy.PNG]afbeelding][/URL]
NG
Ik ook niet, maar die groene getallen zegt genoegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap die plaatjes nooit, maar het ziet er netjes uit! [afbeelding]
1. Klopt, wist ik niet meer na mijn lange pauzequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:00 schreef Calella het volgende:
1. Vooraf posten was de policy meen ik me te herinneren.![]()
2. Netjes weer.![]()
3. TT staat 3-8 deze maand.![]()
http://www.voetbalinbeeld.nl/quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:04 schreef sander4444 het volgende:
heeft iemand voor mij een link naar de channel list van dat PP-Live?
oftewel: waar kan k ManU - Spurs volgen
Geen beeld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:07 schreef Calella het volgende:
[..]
http://www.voetbalinbeeld.nl/![]()
http://www.voetbalinbeeld.nl/zaterdag.htm
NG heb je ook een screentje hoe je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
****************************HET BEEST IS BACK
[afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
NG
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
1. Klopt, wist ik niet meer na mijn lange pauze![]()
De ene helft roept dat er teveel op 'fishy' spelers wordt gewed, de andere helft roept dat het allemaal wel goed komt.quote:
Hoe is de sfeer op TT? Ik herinner me knaapjes als Turok die al begon te huilen als z'n speler op 1 game achterstand kwam
quote:
TENNIS CLOWN....... I AM BACK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft die vantevoren Blackburn gebackt voor iets van 300 euro. Toen Blackburn op voorsprong kwam heeft die Blackburn weer gelayed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:10 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
NG heb je ook een screentje hoe je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen?
Ben wel benieuwd hoe ik dat nou kan doen
maar dan kunnen ze toch niet alle drie groen zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:17 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die vantevoren Blackburn gebackt voor iets van 300 euro. Toen Blackburn op voorsprong kwam heeft die Blackburn weer gelayed.
Denk ik
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gewoon je eigen adres. Het is allemaal erg vertrouwelijk.
Mag ik je aanmelden?
Als Blackburn op voorsprong komt daalt de odd van Blackburn toch een heel stuk. Dan kan je tegen een veel lagere odd Blackburn layen waardoor je geen risico meer loopt. Echter wanneer Blackburn niet op voorsprong was gekomen was het natuurlijk een heel ander verhaal. Het is niet dat NG geen risico heeft gelopen, die lay is in-play gebeurd natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:22 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
maar dan kunnen ze toch niet alle drie groen zijn
Unibet weet ik niet. Lijkt me wel. MrB iig wel, mocht je daar willen aanmeldenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat geldt toch niet voor unibet dat je een premie krijgt?
Kan maar op 1manier. B.R flink backen........(ik had 1 x 200@2.34 en in play nog eens 280 @2.7).........rond de 75ste minuut B.R gelayed @1.27....................5 minuten te vroeg helaas, anders had ik een paar honderd extra winstquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:10 schreef DJqbl5 het volgende:
NG heb je ook een screentje hoe je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen?
Ben wel benieuwd hoe ik dat nou kan doen
DEKKERSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Geen idee, maar ik weet wel dat als je je aanmeldt bij mrbookmaker en je volgt mijn link dan krijg ik 10 euri
Hij heeft inderdaad eerst gebackt en toen gelayt. Iets meer gelayt waardoor hij hoe dan ook winst heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:22 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
maar dan kunnen ze toch niet alle drie groen zijn
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
DEKKERSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
![]()
Alleen MrB voor mij. Je kan wel minder dan 150 opnemen, maar dat kost je dan 5euro oid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:27 schreef The_Hives het volgende:
hmz, regels van MrB zijn een beetje kut. Minimaal 150 opnemen of betalen enz. Unibet is dat 15
* Hives waarschijnlijk niet meteen een grote gokker is![]()
jullie zijn allemaal op beide geregistreerd ofzo?
De nieuwe football manager is net uit. Het beste managerspel dat er isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wolfsburg en Schalke hebben spitsen die niet zouden misstaan bij de FC OmniWorld
P.s. Heeft iemand toevallig een mooie soccer manager ter download ......... spelletje dus .....of eventueel een bittorrent linkje. Ik wil wat praktijk oefeningen doen, voordat ik met m'n cursus "trainer betaald voetbal" begin in Zeist
met liverpool wel met villa nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:36 schreef sander4444 het volgende:
Villa en Liverpool allebei 1-0 achter, gaan mensen volgens mij nie blij mee zijn...
Is dat Football Manager 2006?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nieuwe football manager is net uit. Het beste managerspel dat er is
Notoireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sleeeeeeeeeeeet geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
DEKKERSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
![]()
hier hetzelfde kut liverpoolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liverpool, Werder
Wigan, maar daar koop ik niks voor
ja dat duurt in het weekend ook altijd zo fucking lang , zit nog steeds te wachten op de email om een kennis van me te registreren , werken ze in het weekend uberhaubt wel daarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef Kroontje het volgende:
Waarom duurt het toch altijd zo lang voordat het gewonnen bedrag weer op je rekening staat bij Unibet? Heb vanmiddag ¤100,- geplaatst op Arsenal en wil de ¤50,- die ik hiermee verdiend heb op een NL'se club zetten, maar dan moeten ze wel opschieten..
jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:44 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
ja dat duurt in het weekend ook altijd zo fucking lang , zit nog steeds te wachten op de email om een kennis van me te registreren , werken ze in het weekend uberhaubt wel daar![]()
Dat kan je niet uitzetten....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:00 schreef knuppelhout het volgende:
ben er trouwens nog steeds niet achter hoe je die 5 tellen countdown bij betfair kunt uitzetten, ik wil meteen kunnen wedden als er iets gebeurt!
als je refer and earn code bedoelt: 7D77GRYKAquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:37 schreef knuppelhout het volgende:
heeft er nog iemand een betfair promotioncode?
kan m met terugwerkende kracht indienen
ik heb ook een accountje op betfair met nog 2 euro ofzo ... waar moet ik die code invullen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:19 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
als je refer and earn code bedoelt: 7D77GRYKA
ik ga voor morgen denk ik psv en az layenverre van zekerheidjes, maar dan gok ik er maar op dat 1 v/d 2 niet wint... zal morgen mn yield eens gaan bijwerken...
is alleen als je je aanmeld, maar hij zei met terugwerkende kracht, maar ik weet niet of dat kan, ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:38 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
ik heb ook een accountje op betfair met nog 2 euro ofzo ... waar moet ik die code invullen?
quote:Dear Sir,
That could have been a temporary technical problem. Please, our live betting is
curently in order.
Best regards
Unibet Support
Uitstekelbaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
Notoireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sleeeeeeeeeeeet geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
Hoe is het?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:03 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wat loopt Barca nou te kloten, na 1 minuut nog steeds 0-0
die bet heb ik ook (asian, 50% loss bij 1 goal verschil)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
Barcelona - Osasuna > 2.5 ..................... het wordt gewoon vet tegen dat net rammen vanavond
EUR 125 @ 1.84
NG
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef Boomlaars het volgende:
Vitesse heeft mij zojuist 1100 euro opgeleverdNu Barcelona en Feyenoord nog en ik heb weer een gratis vakantie verdiend
[afbeelding]
Dank Vitesse!!!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:20 schreef Boomlaars het volgende:
Vitesse met -1 handicap uit bij RBC staat op een quote van 5. Value? Vind het erg hoog voor een duel tegen de nummer laatst die 4 doelpunten heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:51 schreef Boomlaars het volgende:
Ik maak denk een combo zaterdag met Feyenoord en Vitesse -1 handicap. Feyenoord moet toch makkelijk kunnen winnen bij RKC en RBC-Vitesse.. tsja, moet ook wel een 0-2 / 0-3 kunnen worden
als er eenmaal 1 ingaat.....vliegen nummer 2 en 3 er binnen een kwartier achteraan. Dat Osasuna staat nu gewoon a-la Macedonie met 11 man in de 16 meterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:33 schreef knuppelhout het volgende:
die bet heb ik ook (asian, 50% loss bij 1 goal verschil)
moet nou toch wel vlot 1-0 gaan worden anders bel ik rijkaard op!
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef Boomlaars het volgende:
Vitesse heeft mij zojuist 1100 euro opgeleverdNu Barcelona en Feyenoord nog en ik heb weer een gratis vakantie verdiend
[afbeelding]
Dank Vitesse!!!
gefeliquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
IK LEEF NOG1tje van de zoveel toch goed gegaan
VitesseRoda
Charlton
Wigan
2005-10-22 00:11:20 N°23785379 1.00 53.75 ¤
22-10-2005 16:00:00 Aston Villa - Wigan / 1X2 / Wigan 3.75
22-10-2005 18:15:00 Portsmouth - Charlton Athletic / 1X2 / Charlton Athletic 2.45
22-10-2005 19:30:00 RBC Roosendaal - Vitesse / 1X2 / Vitesse 2.25
22-10-2005 20:00:00 Sparta Rotterdam - Roda JC / 1X2 / Roda JC 2.60
Thnx, daar zit ik ook te kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit:
http://www.wedtips.nl/Livevoetbal.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |