Heel goed! Ben jij bekend met Rhapsody Berk?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:40 schreef Berkery het volgende:
Vincent Price
Ben niet zo into metal, maar hou wel van die oude Hammer-filmsquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel goed! Ben jij bekend met Rhapsody Berk?
Ben ook niet zo van de metal maar ik vond Magic of the wizards dreams wel mooi maar dat was ook niet van die kolereherrie. En Christopher Lee heeft een mooie zangstem.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ben niet zo into metal, maar hou wel van die oude Hammer-films
Peter Lorre is![]()
Hij speelde de originele Frankenstein.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:48 schreef Neleos het volgende:
Hij heeft wat weg van Lurch...
Yep!quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef Berkery het volgende:
Boris Karloff?
Correct!quote:
Uiteraard! Sorry ik zat weer eens te bellen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:07 schreef pyl het volgende:
Max Schreck. Nosferatu, eine Symphonie des Grauens..........
[afbeelding]
![]()
Genauquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Berk is Fred Krueger. Robert Englund.
Laat me raden....SBS 6?quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:27 schreef peaceman het volgende:duurde korter dan verwacht...
maar is ook een goede film op tv..
The Rock?quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:27 schreef peaceman het volgende:duurde korter dan verwacht...
maar is ook een goede film op tv..
Trustuh Fotoloogquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:51 schreef fotoloog het volgende:
Ik schuif hem door naar morgen...trustuh
quote:Look around everywhere you turn is heartache
It's everywhere that you go [look around]
You try everything you can to escape
The pain of life that you know [life that you know]
Ik kende die feeks ook niet hoor - wat dat aangaat wordt Tokay node gemist.quote:Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef pyl het volgende:
Uhm..... Mark- A, het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om te Googlen.......
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:55 schreef Z het volgende:
Het schijnt nogal een takkewijf te zijn. Ik had haar met Tokay in gedachte gepost. Niet dat Tokay een takkewijf is natuurlijk, maar het een plaatje in haar straatje is ...
Ja, mijn verwijderde plaatje van gisterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:54 schreef pyl het volgende:
Even voor de goede orde: is dat de vermeende Jaap Stobbe die weleens een horrorrolletje (wat een woord!) speelt?
Je schjint er blij mee te zijn, Berkery!quote:
Hij speelde ook een erg enge psychoot in een film uit 1971. Hij deed dat zo overtuigend dat hij niet meer normaal in een bus kon zitten, zonder allemaal angstige blikken van medepassagiers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:59 schreef pyl het volgende:
[..]
On topic: die meneer komt me verdomd bekend voor - en ik kijk echt nooit een horrorfilm....![]()
Jaap Stobbe ja, maar de man op mijn plaatje niet, da's slechts een vermeende Jaap Stobbequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:05 schreef Mark-A het volgende:
[..]
Google achteraf mag wel hoop ik? Bassie en Adriaan: de Plaaggeest
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah hij uit Dirty Harry. The Scorpio Killer.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef Mark-A het volgende:
Anthony Perkins?
Dit spel ligt mij niet![]()
Hoi Diaan wat leuk dat je het nog weet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hee ik ga vanavond maar eens vroeg mn bed opzoeken, maar ik wil Pos nog wel even veel plezier wensen morgenavond bij Madness![]()
ik hoor graag hoe het geweest is.
Inderdaad. Dr Loomis uit Halloween.quote:
Klopt You only live twice. Hij vertolkte de beste Blofeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:43 schreef Mark-A het volgende:
Deze foto is toch uit een of andere Bond film?
quote:
Voor Shawshank idd. Het bewijs dat die academy alleen maar op naam oordeelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Tim Robbins inderdaad, met een oscar die hij al veel eerder had moeten krijgen.
Daar speelde nog iemand in die ook veel te laat een oscar heeft gekregen. Hij was toen wel bekend (2 nominaties)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor Shawshank idd. Het bewijs dat die academy alleen maar op naam oordeelt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Morgan Freeman.
Alweer goed, ga je door voor de strijkplank?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah dat is Haywood de man die zo vals zong in de bieb. Bill Sadler
Vind ik goed genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ouwe Brooks Hatlen. Ach hoe heette die kerel nou ook al weer......
Of course.... weet het vooral nog omdat ik zelf niet kanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:21 schreef pos het volgende:
[..]
Hoi Diaan wat leuk dat je het nog weet.Dank je wel hoor...ik heb er echt zin in en laat je weten hoe het was
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:07 schreef brother52 het volgende:
Volgens imdb speelt hij niet in the exorcist.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:15 schreef Neleos het volgende:
Of is hij de gevangenisdirecteur uit Shawshank Redemption?
quote:
A Few Good Men = LA Confidentialquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:20 schreef Neleos het volgende:
Inderdaad ja, hij is die foute agent in A Few Good Men...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'k ben best wel trots op mezelf dat ik die niet wist...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:25 schreef Bolkonsky het volgende:
Fergie van de Black Eyed Peas.
Houden zo ,knul.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben best wel trots op mezelf dat ik die niet wist...![]()
Neenquote:
Welk plaatje en wie is Vic?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Er staat ook een heel lastig plaatje open. Vic is er niet dus die kan het mij niet voorzeggen.
En als je hier reageert met een actrice krijg je te horen dat het een actrice is.quote:
Die dame op de vorige pagina. Ze speelt de Borg Queen geloof ik uit Star Trek. Vic is de welbekende Victorinox.quote:
Ik denk dat Foto ook slaapt idd. Maar de rest is denk ik voetbal kijken. Ajakkes speelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iedereen is even een tukkie doen zeker. THslaapt nog.
Okéquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
laten we dat maar doen. Een leuke dame!
Van ruziemaken word je moequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel hoor, maar niet meer zo lang.... erg druk op het werk en 's avonds moe....
ADHD ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel hoor, maar niet meer zo lang.... erg druk op het werk en 's avonds moe....
Maar je slaat wel regelmatig Eftelingfiguren lens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ik maak niet elke dag ruzie hoor.... af en toe.
Het is een Engelse die ook vooral bekend is als koninginquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt een beetje op Michelle Pfeiffer.
nou ja regelmatig.... dont think so.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je slaat wel regelmatig Eftelingfiguren lens.![]()
Of de daar blij mee moeten zijn is nog maar de vraagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk uitgeslapen.....
Dat is inderdaad de vraag...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of de daar blij mee moeten zijn is nog maar de vraag
Oh nee nu is de Eurodisneyleague aan de buurt. Minnie Mouse en Katrien Duck verbouwen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nou ja regelmatig.... dont think so.![]()
Volgens mij is toch écht dat plaatje van jou de vraag...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Of we daar blij mee moeten zijn is nog maar de vraag
Vragen staat vrij toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mij is toch écht dat plaatje van jou de vraag...
Ik welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of de daar blij mee moeten zijn is nog maar de vraag
Terecht overwinning. Strik erom en inlijsten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees nu net dat er voetbal op teevee was
Heet tegenwoordig trouwens Disneyland Parijs. Maar Minnie Mouse niet hoor.......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh nee nu is de Eurodisneyleague aan de buurt. Minnie Mouse en Katrien Duck verbouwen!![]()
Er staan hier ook wel 's vragen geparkeerd...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Vragen staat vrij toch?
Vrij parkeren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er staan hier ook wel 's vragen geparkeerd...
Waar in Nederland is dat nog?quote:
Zal morgen ook wel in de krant staan dat Ajax gewonnen heeft......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Terecht overwinning. Strik erom en inlijsten...![]()
Bij mij voor de deur...en da's met de kermis hier héél goed te merken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:48 schreef peaceman het volgende:
Waar in Nederland is dat nog?
aha, ze bestaan dus toch nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam tussen Angel's Place en de Bijlmerbajes.![]()
Trusten Diaan, slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
Beste mensen.... ik ga naar bed om morgen weer fris en fruitig mn werkzaamheden te kunnen aanvangen. Ik wens jullie nog veel plezier en voor straks een goede nachtrust toe
Piet de Visser?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:10 schreef pyl het volgende:
John Banville.
Kan me niet schelen..........maar ik voel me zeer vereerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:11 schreef wyccie het volgende:
Poe hee.... hoe lang heb ik op jou moeten wachten????![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef wyccie het volgende:
Emmy Rossum
Ik heb ze eens gelezen en ze zijn erg leuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet er nog een verhaaltje komen?
Wil jij ook een personage Dartfanaat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik heb ze eens gelezen en ze zijn erg leuk.
Dusse....ga je gang
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrutinizer wil op proefverlofquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Scrutinizer wil op proefverlof![]()
daarom zei ik het niet......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wil jij ook een personage Dartfanaat?
En dan ga je Treintekkel roosteren boven een kampvuurtje!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Scrutinizer wil op proefverlof![]()
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dan ga je Treintekkel roosteren boven een kampvuurtje!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
En dan ga je Treintekkel roosteren boven een kampvuurtje!![]()
Ja dat is waar. Dan rooster je zijn baasje toch boven een kampvuur?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat is waar. Dan rooster je zijn baasje toch boven een kampvuur?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
quote:
quote:
Maar dan hebben we geen huillie meer in jouw verhaaltjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik nou weer een huillie ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dan hebben we geen huillie meer in jouw verhaaltjes![]()
Je zit in bijna ieder verhaaltje hard te huilen, soms zelfs brullenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik nou weer een huillie ?![]()
[tong80]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[fotoloog-mode]Heren, heren[/fotoloog-mode]
[Treinhomo]Kijk omhoog Sammy[/Treinhomo]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[tong80]
'k heb al 3 pagina's geen plaatje meer gezien.![]()
![]()
[/tong80]
Yepquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:39 schreef Treinhomo het volgende:
Kitty Courbois.
Had 7 woorden minder getypt, dan was je misschien eerder dan Treinhomo geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:39 schreef dartfanaat het volgende:
Zij doet me een beetje denken aan Kitty Courbois
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij verdenkt pyl van gerontofilie ?
Je hebt gelijk......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had 7 woorden minder getypt, dan was je misschien eerder dan Treinhomo geweest
'k had zelfs nog tijd om m'n zonnebril op te zetten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Had 7 woorden minder getypt, dan was je misschien eerder dan Treinhomo geweest
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
[Tokay]
Nou nou.... nu even iets vredigs:
[afbeelding]
[/Tokay]
Als ik nog wat delen mis in het feuilleton, kan je ze me dan mailen? Dan zet ik ze er asap bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal even terugbladeren. Ik moet ze toch eens opslaan op mijn pc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als ik nog wat delen mis in het feuilleton, kan je ze me dan mailen? Dan zet ik ze er asap bij.
Het is herfstvakantie dus misschien is ze er een weekje tussenuit met man en kids?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
Waar is Tokay eigenlijk?
Nee joh, hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Nancy Allen uit Robocop?
Zoek het dichter bij huis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelde zij de rol van Ellen Foley in de Grote-Gehaktbrood-Show?
Trusten dartfanaatquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:09 schreef dartfanaat het volgende:
Dit wordt weer, voor de zoveelste keer, een OWJA........
* gaaten zegt tot morgen allemaal
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:08 schreef Treinhomo het volgende:
Patricia Paay.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had Patricia eerder geraden dan Treinhomo![]()
Je moest mij ook helemaal niet raden, joh...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had Patricia eerder geraden dan Treinhomo![]()
voorspelbaar +1quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je moest mij ook helemaal niet raden, joh...
Mooi is dat, hč ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
voorspelbaar +1
quote:De Fok!firm was na een paar uur weer vrijgelaten. Ze zaten in hun stamkroeg. Bullpit en Andy lieten zich behoorlijk vollopen. TreinHazes stond op de bar een raar dansje te doen. Diaan was kwaad want ze had problemen op haar werk met een collega. De andere dames zaten haar op te stoken. Sla hem voor zijn kop joh zei BwennieBren. Tokay en Wyccie beaamde het. Berkery, Brother en Peace zaten in een hoekje blowtjes te roken met Dust in the wind op de achtergrond. Als Peace geblowd had ging hij heel filosofisch zitten praten. Dus ook nu kwamen de filosofische gedachten weer los. Berk en Brother waren gewillige luisteraars. Tong en Scrutinizer stonden aan de bar nog na te lachen over hoe ze de boze wolf voor zijn kop hadden getikt. TreinHazes was even naar buiten gegaan om te braken. Dolle Hond zat shots whisky te nuttigen. Ineens kwam TreinHazes door de ruit gevlogen. Buiten stond de volledige EftelingFirm onderleiding van Pardoes. De Eftelingfirm bestormde de bar. Pardoes en Pardijntje sprongen door de gesneuvelde ruit. Er werd hard geknokt in de bar. Dolle Hond mepte de Fakir lens met een barkruk. Diaan sloeg Pardijntje in elkaar. Wyccie en Tokay hadden het moeilijker want zij stonden tegenover de zeven dwergen. TreinHazes vocht tegen Pardoes. Berkery, Brother en Peaceman kregen klappen met de bezem door de heks. Maar omdat ze zo stoned als een garnaal waren kregen ze een lachkick. Bullpit en Andy namen de 3 biggetjes voor hun rekening. BwennieBren schopte Sneeuwitje voor de tweede keer verrot. Weer kwam de ME er tussen. De beide Firms werden in busjes gestopt het knokken ging nog rustig verder in de busjes en op het bureau.
Andy kwam vandaag uit het ziekenhuis. Zijn arm zat nog steeds in het gips maar hij had geen hersenschudding meer. Hij ging direct naar school die dag. Zo beetje erg laat zeg grapte conciërge Bullpit. Loop maar door hoor. Je hoeft geen briefje. Iedereen in de klas begroette hem hartelijk. Berk maakte foto’s. Je komt op de voorpagina van de schoolkrant hoor zei hij tegen Andy. Nu kan ik voorlopig geen playstation spelen zei Andy tegen Tokay. Tokay lachte hard. Dan moeten we alleen maar Desperate Housewives kijken grapte ze terug. Andy’s gezicht vertrok een beetje. Ondertussen waren rechercheurs Peaceman en DH op zoek naar Scrutinizer. Een van hun informanten Brother had een tip voor ze. Hij wou ze op een verlaten parkeerterrein ontmoeten. Rechercheur Peaceman stak een sigaretje op. Ben je weer begonnen vroeg rechercheur DH. Nooit gestopt maar als juffrouw Diaan het vraagt zeg je maar dat jij van niks weet. Brother kwam aangereden op zijn scootertje. Die Scrutinizer houdt zich ergens buiten de stad verborgen. Op een verlaten boerderijtje. Ik wil hier volledig buiten blijven hoor. Die gek is levensgevaarlijk. Brother stapte op zijn scootertje en tufte weg. Rechercheurs DH en Peaceman stapte in hun auto. Welke boerderij stond al een tijdje leeg vroeg rechercheur Peaceman. Die aan de zandweg antwoordde rechercheur DH. Ze reden direct naar de zandweg. Ze stopte op flinke afstand van de boerderij. Ze slopen met getrokken pistool er op af. Ze gluurde door het raam. Scrutinizer had niks in de gaten. Hij was koffie aan het zetten. Ineens stormde beide rechercheurs de keuken in. Scrutinizer gooide de koffiepot tegen rechercheur Peaceman’s hoofd aan. Rechercheur DH sprong over de keukentafel en wierp zich op Scrutinizer. Er ontstond een worsteling en Scrutinizer wist rechercheur DH’s pistool af te pakken. Maar voor hij kon richten had rechercheur Peaceman hem in zijn nekvel gegrepen. Hij gooide Scrutinizer tegen de muur. Het wapen vloog uit Scrutinizer’s hand. Scrutinizer dook nu op rechercheur Peaceman. Rechercheur DH sloeg Scrutinizer knock out met een steelpannetje. Scrutinizer werd afgevoerd naar het hoofdbureau. Burgermeester BwennieBren was dolgelukkig met de vangst. De kinderen waren blij dat de moordenaar van Treinsharpei eindelijk gepakt was.
Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren de helden van de stad. Ze kwamen op het journaal en ze stonden met een grote foto op de voorpagina in de krant. Vandaag moesten ze in een talkshow verschijnen. Juffrouw Diaan en de kinderen gingen ook mee. Ze gingen weer met een grote bus. Conciërge Bullpit reed de bus. Alle kinderen waren dolenthousiast. We komen straks op tv riep Wyccie. Ik word misschien wel ontdekt! Dan wordt ik een bekend zangeres! Andy reageerde met een grap: Je zingt net zo mooi als rechercheur Peaceman. Wyccie moest er van huilen. Dat pikte TH niet en begon naar Andy te meppen. Tokay verdedigde haar beste vriend. Blijf van Andy af gemenerd! Hij heeft een gebroken arm! En ze sloeg TH met haar tasje op zijn hoofd. Juffrouw Diaan kwam tussenbeide. Waarom moeten jullie altijd vechten tijdens een busreis? TH vertelde wat Andy had gezegd en dat Wyccie daarom moest huilen. Juffrouw Diaan vond het geen reden om iemand te slaan en dus moest TH morgen weer nablijven. Na een tijdje rijden waren ze bij de studio aangekomen. Juffrouw Diaan, conciërge Bullpit en de kinderen naam plaats op de tribune. De rechercheurs moesten geschminkt worden. Na een kwartiertje kwamen ze in de uitzending. Burgermeester BwennieBren was er ook. De rechercheurs vertelde over de hun zoektocht en hun uiteindelijk arrestatie van de gevreesde Scrutinizer. Burgermeester BwennieBren vertelde over het verloop van het onderzoek en de negatieve publiciteit die zij en de rechercheurs kregen als Scrutinizer weer wist te ontsnappen. Nu werden ook de kinderen ondervraagd. Eerst waren TH en Wyccie aan de beurt. TH begon over het feit dat Scrutinizer Treinsharpei had vermoord. Hij moest heel hard huilen. Wyccie was te verlegen en durfde niks te zeggen. Nu waren Tokay, Andy en Berk aan de beurt. Tokay vertelde over het ongeluk van Andy. Dat ze dacht dat ie dood zou gaan. Andy vertelde dat zij Scrutinizer bijna te pakken hadden en dat ze hem inelkaar geslagen hadden. En Berk vertelde over zijn artikelen in de schoolkrant. Nu waren de rechercheurs weer aan de beurt rechercheur DH moest voor doen hoe hij Scrutinizer knock out sloeg. Hij ging zo op in zijn rol dat hij de bril van de presentator er af sloeg. Iedereen moest hard lachen. Behalve de presentator die keek een beetje zuur.
Vandaag was de bakwedstrijd. De hoofdprijs waren bioscoopkaartjes. De jury bestond uit rechercheur Peaceman, rechercheur DH en burgermeester BwennieBren. Andy, Berk en Tokay werkte samen. Dat hield dus in dat Andy het recept voor las en Tokay en Berk de rest deden. TH en Wyccie werkte samen. Maar TH snapte niet erg dat koken en bakken erg nauw luisterde. Hij wou de grootste cake van allemaal maken. Hij mikte de hele zak bloem in de kom en gooide er vervolgens alle eieren en melk bij. Hij mikte er ook nog een zak gist bij en begon als een wilde te roeren. Wyccie zat helemaal onder het beslag. TH ook maar die trok er zich niks van aan. Wyccie ging zich maar even schoonmaken. Tokay deed alles heel zorgvuldig. Zij wou de mooiste cake maken. Berk kreeg steeds op zijn kop als hij iets verkeerds deed. De cakes moesten de oven in. TH en Wyccie’s cake ontplofte. Wyccie moest heel hard huilen. Juffrouw Diaan kwam er bij. En troostte Wyccie. TH keek beteuterd naar zijn ontplofte cake. Hij had het toch echt volgens recept gedaan dacht hij. De cakes waren nu klaar. Nu moesten ze nog versierd worden met slagroom enzo. Juffrouw Diaan riep Andy bij zich. Hij moest bij haar blijven omdat ze hem niet vertrouwde in de buurt van de andere cakes. Andy bleef rustig op zijn stoel zitten. De cakes waren klaar. De jury ging proeven. Iedereen vond Tokay’s cake het lekkerst. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH bleven maar doorproeven. Tokay, Berk en Andy wonnen de bioscoop kaartjes. Tokay wou nog een stuk cake mee naar huis nemen voor haar moeder, maar toen ze bij de tafel aan kwam zag ze alleen nog een schaal met kruimels. En twee rechercheurs met ronde buiken.
Andy was nu te ver gegaan in zijn rotgeintjes. Hij had strijkers door de wc gespoeld en zo de waterleiding opgeblazen. Juffrouw Diaan was woest. Ze ging tegen hem te keer. Directeur Dartfanaat was ook woest. De rekening zou naar Andy’s ouders gaan zei hij. Andy moest die hele midddag samen met conciërge Bullpit de gangen dweilen. Conciërge Bullpit zei: let maar goed op hoe het moet, Andy. Over tien jaar is dit je baan als je zo door gaat. Andy schrok. Dat wou hij niet. Rommel van kinderen opruimen dag in dag uit. Toen hij thuis kwam waren zijn vader en moeder heel boos op hem. Gelukkig waren ze erg goed verzekerd. Andy moest zonder eten naar bed. Hij ging maar MSN’en met Tokay en Berk. En daarna ging hij slapen. De volgende ochtend stond er op de voorpagina dat Scrutinizer veroordeeld was tot 5 jaar gevangenisstraf. Andy was hem al weer bijna vergeten. Hij liet het artikel aan Tokay en Berk zien. Die waren opgelucht. TH was niet blij. Hij was zelfs verdrietig. Hij is niet veroordeeld voor de moord op Treinsharpei zei hij grienend. Mijn lieve hond heeft hij vermoord en daarvoor krijgt hij geen straf. Wyccie probeerde hem te troosten. Juffrouw Diaan zei dat TH zich niet zo aan moest stellen. Wyccie werd nu boos op juffrouw Diaan. Wyccie moest nablijven die middag. Rechercheur DH en rechercheur Peaceman kwamen vertellen dat Scrutinizer veilig zat opgeborgen in de best bewaakte gevangenis van de stad. Hij zit in een isoleercel en daar blijft hij zitten tot het einde van zijn straf. Andy maakte zich toch zorgen. 5 jaar is maar kort. Als hij vrij is komt hij ons zeker opzoeken. Tokay zei dat ze over 5 jaar al groot waren en dat ze dan niet meer bang voor die gemenerd hoefde te zijn. In de gevangenis zat Scrutinizer hard en gemeen te lachen. Hij had nu zo’n goed plan dat kon gewoon niet mislukken! Scrutinizer lachte nog harder en gemener. Ze zullen hem voelen de wraak van Scrut!
En wie deed weer al het voorwerk?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
Falcone.
Giovanni Falcone Info.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
Falcone.
Daar zal meneer de onderzoeksrechter ongetwijfeld z'n rechercheurs voor hebben gehad, maar die hebben ze niet opgeblazen...dus daar hoor je niks van.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
En wie deed weer al het voorwerk?
[Karel v/d Graafmodus] Heren, heren.. [/Karel v/d Graafmodus]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wie deed weer al het voorwerk?
Ja. In alle opzichten. Hoewel formeel gezien, niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dit een collega van de vorige?
Yep. Paolo Borsellino. Info.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Is/was dit dan Borsellino?
Dat was een grote ommekeer. Beide mannen zijn ware helden. Sicilianen die hun leven geofferd hebben om de mafia aan te pakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:44 schreef sooty het volgende:
[..]
Yep. Paolo Borsellino. Info.
Na zijn dood ging de massa in Palermo de straat op...
Trusten Wycciequote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:51 schreef wyccie het volgende:
Sooty, leuk die links met info, superhandig![]()
Ik ga nu slapen, welterusten allemaal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |