Hij speelde ook een erg enge psychoot in een film uit 1971. Hij deed dat zo overtuigend dat hij niet meer normaal in een bus kon zitten, zonder allemaal angstige blikken van medepassagiers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:59 schreef pyl het volgende:
[..]
On topic: die meneer komt me verdomd bekend voor - en ik kijk echt nooit een horrorfilm....![]()

Jaap Stobbe ja, maar de man op mijn plaatje niet, da's slechts een vermeende Jaap Stobbequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:05 schreef Mark-A het volgende:
[..]
Google achteraf mag wel hoop ik? Bassie en Adriaan: de Plaaggeest

quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah hij uit Dirty Harry. The Scorpio Killer.

quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef Mark-A het volgende:
Anthony Perkins?
Dit spel ligt mij niet![]()

Hoi Diaan wat leuk dat je het nog weet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hee ik ga vanavond maar eens vroeg mn bed opzoeken, maar ik wil Pos nog wel even veel plezier wensen morgenavond bij Madness![]()
ik hoor graag hoe het geweest is.

Inderdaad. Dr Loomis uit Halloween.quote:

Klopt You only live twice. Hij vertolkte de beste Blofeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:43 schreef Mark-A het volgende:
Deze foto is toch uit een of andere Bond film?

quote:

Voor Shawshank idd. Het bewijs dat die academy alleen maar op naam oordeelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Tim Robbins inderdaad, met een oscar die hij al veel eerder had moeten krijgen.

Daar speelde nog iemand in die ook veel te laat een oscar heeft gekregen. Hij was toen wel bekend (2 nominaties)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor Shawshank idd. Het bewijs dat die academy alleen maar op naam oordeelt.

quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Morgan Freeman.

Alweer goed, ga je door voor de strijkplank?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah dat is Haywood de man die zo vals zong in de bieb. Bill Sadler

Vind ik goed genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ouwe Brooks Hatlen. Ach hoe heette die kerel nou ook al weer......

Of course.... weet het vooral nog omdat ik zelf niet kanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:21 schreef pos het volgende:
[..]
Hoi Diaan wat leuk dat je het nog weet.Dank je wel hoor...ik heb er echt zin in en laat je weten hoe het was

Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:07 schreef brother52 het volgende:
Volgens imdb speelt hij niet in the exorcist.

quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:15 schreef Neleos het volgende:
Of is hij de gevangenisdirecteur uit Shawshank Redemption?

quote:

A Few Good Men = LA Confidentialquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:20 schreef Neleos het volgende:
Inderdaad ja, hij is die foute agent in A Few Good Men...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

'k ben best wel trots op mezelf dat ik die niet wist...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:25 schreef Bolkonsky het volgende:
Fergie van de Black Eyed Peas.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |