ADHD ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel hoor, maar niet meer zo lang.... erg druk op het werk en 's avonds moe....
Maar je slaat wel regelmatig Eftelingfiguren lens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ik maak niet elke dag ruzie hoor.... af en toe.
Het is een Engelse die ook vooral bekend is als koninginquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt een beetje op Michelle Pfeiffer.
nou ja regelmatig.... dont think so.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je slaat wel regelmatig Eftelingfiguren lens.![]()
Of de daar blij mee moeten zijn is nog maar de vraagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk uitgeslapen.....
Dat is inderdaad de vraag...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of de daar blij mee moeten zijn is nog maar de vraag
Oh nee nu is de Eurodisneyleague aan de buurt. Minnie Mouse en Katrien Duck verbouwen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nou ja regelmatig.... dont think so.![]()
Volgens mij is toch écht dat plaatje van jou de vraag...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Of we daar blij mee moeten zijn is nog maar de vraag
Vragen staat vrij toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mij is toch écht dat plaatje van jou de vraag...
Ik welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of de daar blij mee moeten zijn is nog maar de vraag
Terecht overwinning. Strik erom en inlijsten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees nu net dat er voetbal op teevee was
Heet tegenwoordig trouwens Disneyland Parijs. Maar Minnie Mouse niet hoor.......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh nee nu is de Eurodisneyleague aan de buurt. Minnie Mouse en Katrien Duck verbouwen!![]()
Er staan hier ook wel 's vragen geparkeerd...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Vragen staat vrij toch?
Vrij parkeren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er staan hier ook wel 's vragen geparkeerd...
Waar in Nederland is dat nog?quote:
Zal morgen ook wel in de krant staan dat Ajax gewonnen heeft......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Terecht overwinning. Strik erom en inlijsten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |