jupquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:47 schreef MissX het volgende:
wie liggen er in bed, Dido en Nathalie?
Ik vind Tanja ook niet echt uitblinken wb intelligentie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske is werkelijk een domme doos. Heeft ze zelf niet door van haar eigen ... echt
van haar eigen?? ja dat is behoorlijk dom ja...quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske is werkelijk een domme doos. Heeft ze zelf niet door van haar eigen ... echt
jawel toch, daarom drinkt ze geen melk meer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
van haar eigen?? ja dat is behoorlijk dom ja...
als ze het nou niet door had van zichzelf zou het wat anders wezen
Hallo allemaal![]()
![]()
Maar dat geeft ze ook toe met zelfspot he?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind Tanja ook niet echt uitblinken wb intelligentie.
Joostquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:05 schreef MissX het volgende:
ah Joost is wel weer schattig bezig
Joost mag wmb winnenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:05 schreef MissX het volgende:
ah Joost is wel weer schattig bezig
Daar hoeft hij echt geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:11 schreef muizemeis het volgende:
En begrijp ik nou goed dat Rob bezig is zichzelf het huis uit te werken??
gelukkig maar, hoe sneller dat gebeurt hoe beterquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hoeft hij echt geen moeite voor te doen.
Hij is best lief zo met brilquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Lieskte tegen Rob: "Waarom drink je eigenlijk van die slappe thee"
Rob: "Omdat ik drink om te drinken"
Lieske: "Dus een kopje warm water is ook goed?"
Rob: "Nee, dat niet"
Menno breit intussen stoer door
[afbeelding]
Nou, als ik het iemand gun om te winnen is het Joost. Als het helemaal mijn keus zou zijn, dan trapte ik iedereen er uit en zette ik er een groep in van minder jankerige kwezels.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is dit mijn laatste BB geweest.
Ik denk dat Lieske sinds een paar weken kansloos is. De kanshebbers zijn voor mij Roel, Joost en Tanja. Joost vooral omdat alles uit de tv uitzendingen blijkt dat hij het lievelingetje van BB is. Ze geven hem zéér veel aandacht, maar laten de ontzettend vervelende momenten achterwege.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gelukkig maar, hoe sneller dat gebeurt hoe beter
Maar Scan, wie denk jij dan dat gaat winnen? Ik denk dat Liekse best wel goede kans maakt, net als Joost... Dido en Roel twijfel ik nog over, maar denk dat de rest er uit gaat zodra ze op de bank zitten (niet tegelijk natuurlijk).
Persoonlijk en met terugwerkende kracht vind ik steeds meer dat Linda zou moeten winnen
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Persoonlijk en met terugwerkende kracht vind ik steeds meer dat Linda zou moeten winnen
Hij is best lief zo met brilquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Lieskte tegen Rob: "Waarom drink je eigenlijk van die slappe thee"
Rob: "Omdat ik drink om te drinken"
Lieske: "Dus een kopje warm water is ook goed?"
Rob: "Nee, dat niet"
Menno breit intussen stoer door
[afbeelding]
jij schrijft het script voor volgend jaar, dus leef je uit zou ik zo zeggenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, als ik het iemand gun om te winnen is het Joost. Als het helemaal mijn keus zou zijn, dan trapte ik iedereen er uit en zette ik er een groep in van minder jankerige kwezels.
Joost vind ik soms een leuke vent, maar 80% van de tijd een enorme aansteller.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, als ik het iemand gun om te winnen is het Joost. Als het helemaal mijn keus zou zijn, dan trapte ik iedereen er uit en zette ik er een groep in van minder jankerige kwezels.
Wat Joost betreft ben ik het met je eens, maar denk je echt dat tanja nog lang in het huis blijft als ze eenmaal bevallen is?? Hoewel ik vind dat ze de laatste weken flink opgeknapt is, heb ik nou niet het idee dat zij vreselijk populair is.. maar mijn blik wat dat betreft is niet echt ruim te noemen, kom alleen op Fok!quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske sinds een paar weken kansloos is. De kanshebbers zijn voor mij Roel, Joost en Tanja. Joost vooral omdat alles uit de tv uitzendingen blijkt dat hij het lievelingetje van BB is. Ze geven hem zéér veel aandacht, maar laten de ontzettend vervelende momenten achterwege.
[afbeelding]
Dan moet het tietentopic volgend jaar iemand anders zijn naam krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is dit mijn laatste BB geweest.
Een stel terminale patienten (die al voor euthenasie gekozen hebben). Wie weggestemd wordt krijgt live een spuitje. De winnaar verdient een begrafenis/crematie naar keuze, en een leuk zakcentje voor de nabestaanden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij schrijft het script voor volgend jaar, dus leef je uit zou ik zo zeggen
Graagquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet het tietentopic volgend jaar iemand anders zijn naam krijgen.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost vind ik soms een leuke vent, maar 80% van de tijd een enorme aansteller.
Roel mag van mij winnen.
Net de vraag aan hem wie hij mooier vindt, Gordon of Gerard.
Roel: "Die mogen van mij beide levend begraven worden"
Daarom dus
ja jij kijkt natuurlijk veel streams (ikke dus niet) en ik denk idd wel dat je dan een goed beeld krijgt van de favorieten van BB...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:32 schreef scanman01 het volgende:
Joost is ook altijd op zeer veel streams te zien. De hele tijd dat hij buiten bezig was, was hij op twee streams. Nu is hij in de kamer, en weer overal Joost. Het is gewoon duidelijk wie moet winnen.
euh, door en voor Fok!kers hoor... ik ben helemaal niet terminaal!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een stel terminale patienten (die al voor euthenasie gekozen hebben). Wie weggestemd wordt krijgt live een spuitje. De winnaar verdient een begrafenis/crematie naar keuze, en een leuk zakcentje voor de nabestaanden.
Da's nog eens iemand 'wegstemmen'.
Dank je. Iemand die net als ik die Gordon en Gerard wel kan schieten (en dat zijn er volgens mij maar héél weinig in dat huis) en die het dan ook nog op zo'n manier zegt, die mag van mij ver komenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:34 schreef cuall het volgende:
[..]
loep zuivere motivatie, knap hoor Scan
![]()
>eens is<quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost vind ik soms een leuke vent, maar 80% van de tijd een enorme aansteller.
Roel mag van mij winnen.
Net de vraag aan hem wie hij mooier vindt, Gordon of Gerard.
Roel: "Die mogen van mij beide levend begraven worden"
Daarom dus
waarom gaat fok eruitquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:41 schreef luciano het volgende:
Hadden ze dit niet 1 weekje geleden al kunnen aankondigen dat de server down zou gaan ???
Was een mooie gelegenheid geweest voor een MEETING ........... of zijn er snelle mensen die dit NU nog ff kunnen / willen / gaan or-ga-ni-in-me-kaar-flan-zen .....
Ik was hetzelfde al aan het typen , 2 zielen 1 gedachte ???? , maar ik bedoel een ECHTE meeting hoor !!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:39 schreef style het volgende:
Is er al bekend waar we gaan verzamelen als Fok eruit ligt straks?
Ja, jippie... een meeting. Daar zit ik echtop te wachten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:41 schreef luciano het volgende:
Hadden ze dit niet 1 weekje geleden al kunnen aankondigen dat de server down zou gaan ???
Was een mooie gelegenheid geweest voor een MEETING ........... of zijn er snelle mensen die dit NU nog ff kunnen / willen / gaan or-ga-ni-in-me-kaar-flan-zen .....
http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/efnet/irc.cgiquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:39 schreef style het volgende:
Is er al bekend waar we gaan verzamelen als Fok eruit ligt straks?
Kan je wel scans IRL maken... Dat dan weer wel!quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Ja, jippie... een meeting. Daar zit ik echtop te wachten.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:48 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn weer aan het twijfelen of ze nu niet moeten stoppen.
Zodra BB allerlei trucks gaat uithalen, dan zijn er weer hele volksstammen die beginnen te janken dat het niet "Back to Basic" is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vraag me echt af waarom BB de boel zo laat doodbloeden.... Moet toch niet zo moeilijk zijn volgens mij om wat reuring in de tent te krijgen? Stilte voor de storm hopelijk...
Zo ging het met BB1 ook... en die editie werd later enorm door iedereen de hemel in geprezen als een gewéldige BB. Ze willen met deze hetzelfde doen ben ik bang.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vraag me echt af waarom BB de boel zo laat doodbloeden.... Moet toch niet zo moeilijk zijn volgens mij om wat reuring in de tent te krijgen? Stilte voor de storm hopelijk...
lijkt me best wel leuk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:47 schreef luciano het volgende:
Zullen we die meeting dan in ROOSENDAAL houden in DAKOTA ( of die andere tent waar ze werkt ) , met LINDA ........... huren we de tent af , en maken er een HOERENFEEST van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL zie meteen die reclame voor me, zou zo chantal kunnen zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Opdracht voor volgende week....
3000 kg garnalen pellen......
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:50 schreef flugeltje het volgende:
Opdracht voor volgende week....
3000 kg garnalen pellen......
Wat een mietjes, gewoon door gaan 24 uur per dag.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:48 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn weer aan het twijfelen of ze nu niet moeten stoppen.
ik zie alleen een konijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/efnet/irc.cgi
channel: #fok-bb
Ze hadden nu ongeveer 8 dekens klaar moetne hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat een mietjes, gewoon door gaan 24 uur per dag.
Dan moet het toch lukken en alleen de snelste het werk laten.
En de andere zorgen voor de koffie thee en de worst
*eens is*quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:55 schreef style het volgende:
BB moet gewoon een sanctie van 50.000 euro zetten op het voortijds opgeven van een weekopdracht.
Stelletje slappenlingen.
Het is absoluut geen hopeloze opdracht...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*eens is*
tenzij het volkomen hopeloos is maar dat is het nu toch nog niet??
Niks... BB is een klootzak. Moeten ze met opdrachten komen die haalbaar zijn. Dit is weer zo'n opdracht die gewoon niet te halen is. Die korfbal opdracht was in feite ook al niet te halen. De groephad enorm mazzel dat Menno zo goed kan korfballen en een koele kikker is. Normaal was die ook mis gegaan. En de winnie de pooh zakjes maken was ook niet haalbaar. Deze is ook, zonder enig breitalent, niet haalbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:55 schreef style het volgende:
BB moet gewoon een sanctie van 50.000 euro zetten op het voortijds opgeven van een weekopdracht.
Stelletje slappenlingen.
Waar ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:59 schreef regenworm het volgende:
streams down
hebben ze iets fout gedaan of zijn ze gewoon langzaam?? doe grote lappen die ze hadden gebreid mochten ze toch gewoon aan stukjes knippen en hergebruiken?? Dus dat is geen verloren werk, of heb ik ergens iets gemist?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden nu ongeveer 8 dekens klaar moetne hebben.
Ach kom nou scan... Ik heb in geen 15 jaar breipennen in m'n handen gehad en toch brei ik een lapje in 45 tot 50 minuten. Als ze in het begin goed van start waren gegaan hadden ze ANDERHALF uur per lapje gehad.... Ergo: Opdracht was gewoon, makkelijk haalbaar...quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks... BB is een klootzak. Moeten ze met opdrachten komen die haalbaar zijn. Dit is weer zo'n opdracht die gewoon niet te halen is. Die korfbal opdracht was in feite ook al niet te halen. De groephad enorm mazzel dat Menno zo goed kan korfballen en een koele kikker is. Normaal was die ook mis gegaan. En de winnie de pooh zakjes maken was ook niet haalbaar. Deze is ook, zonder enig breitalent, niet haalbaar.
Ze zijn gewoon belachelijk bezig dit jaar.
Als ik de bewoners was, zou ik ook zeggen 'bekijk het maar met je hele opdracht'
Ach kom, dit is makkelijk te halen. Maar dan moeten ze er wel wat voor doen en niet zoveel zeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks... BB is een klootzak. Moeten ze met opdrachten komen die haalbaar zijn. Dit is weer zo'n opdracht die gewoon niet te halen is. Die korfbal opdracht was in feite ook al niet te halen. De groephad enorm mazzel dat Menno zo goed kan korfballen en een koele kikker is. Normaal was die ook mis gegaan. En de winnie de pooh zakjes maken was ook niet haalbaar. Deze is ook, zonder enig breitalent, niet haalbaar.
Ze zijn gewoon belachelijk bezig dit jaar.
Als ik de bewoners was, zou ik ook zeggen 'bekijk het maar met je hele opdracht'
Ik geloof dat niemand precies weet hoe laat de downtime start....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:04 schreef Gert het volgende:
Gaat die bende hier nog een keer down of hoe zit dat...
De naalden zijn heel dik, wat zwaar beroerd werkt... En ze hebben geen van allen eerder dit werk gedaan. Gewoon niet te halen dus. Duidelijk ook, aangezien ze nu nog geen 2 dekens hebben en dat moesten er minimaal 8 zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hebben ze iets fout gedaan of zijn ze gewoon langzaam?? doe grote lappen die ze hadden gebreid mochten ze toch gewoon aan stukjes knippen en hergebruiken?? Dus dat is geen verloren werk, of heb ik ergens iets gemist?
Dus jij denkt echt dat ze niet hun uiterste best doen dan? Kom nou... Natuurlijk doen ze dan wel. Maar breien zonder enige ervaring en met die dikke naalden is gewoon niet te doen. Ze halen niet eens de helft.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:04 schreef style het volgende:
[..]
Ach kom, dit is makkelijk te halen. Maar dan moeten ze er wel wat voor doen en niet zoveel zeuren.
chat is gestartquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand precies weet hoe laat de downtime start....
Het schijnt van niet. Heb jij ook van die belachelijk dikke breipennen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou scan... Ik heb in geen 15 jaar breipennen in m'n handen gehad en toch brei ik een lapje in 45 tot 50 minuten. Als ze in het begin goed van start waren gegaan hadden ze ANDERHALF uur per lapje gehad.... Ergo: Opdracht was gewoon, makkelijk haalbaar...
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:07 schreef Jojogirl het volgende:
Zitten er al mensen in dat IRC kanaal?
* Jojogirl probeert er nu te komen, maar krijgt de melding no such channel via de webchat.
Als ik het gewoon via mIRC doe, ben ik de enige in het kanaal.
Dikke naalden en dikke wol is zelfs makkelijker....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat ze niet hun uiterste best doen dan? Kom nou... Natuurlijk doen ze dan wel. Maar breien zonder enige ervaring en met die dikke naalden is gewoon niet te doen. Ze halen niet eens de helft.
Als dit hun uiterste best is vind ik dat dieptreurig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat ze niet hun uiterste best doen dan? Kom nou... Natuurlijk doen ze dan wel. Maar breien zonder enige ervaring en met die dikke naalden is gewoon niet te doen. Ze halen niet eens de helft.
Dikke naalden is makkelijk als je het voor het eerst doet dan hele dunne naalden en schiet sowieso veel harder op.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |