jupquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:47 schreef MissX het volgende:
wie liggen er in bed, Dido en Nathalie?
Ik vind Tanja ook niet echt uitblinken wb intelligentie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske is werkelijk een domme doos. Heeft ze zelf niet door van haar eigen ... echt
van haar eigen?? ja dat is behoorlijk dom ja...quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske is werkelijk een domme doos. Heeft ze zelf niet door van haar eigen ... echt
jawel toch, daarom drinkt ze geen melk meer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
van haar eigen?? ja dat is behoorlijk dom ja...
als ze het nou niet door had van zichzelf zou het wat anders wezen
Hallo allemaal![]()
![]()
Maar dat geeft ze ook toe met zelfspot he?quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind Tanja ook niet echt uitblinken wb intelligentie.
Joostquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:05 schreef MissX het volgende:
ah Joost is wel weer schattig bezig
Joost mag wmb winnenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:05 schreef MissX het volgende:
ah Joost is wel weer schattig bezig
Daar hoeft hij echt geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:11 schreef muizemeis het volgende:
En begrijp ik nou goed dat Rob bezig is zichzelf het huis uit te werken??
gelukkig maar, hoe sneller dat gebeurt hoe beterquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hoeft hij echt geen moeite voor te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |