Religieuze smileysquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
met deze heb je langer plezier![]()
![]()
[afbeelding]
ik kom langsquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:20 schreef frizti het volgende:
[..]
efnet is een irc netwerk, je kunt chatten via een proggie (bijv.mirc) of via een webchat:
http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/efnet/irc.cgi
channel: #fok-bb
Chantal is de leider van de weekopdrachtquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal.
Maar de mensen met organisatorisch vermogen krijgen de ruimte nooit om de leiding te nemen.
Ik zie hier een goede job voor chantal maar diedurft geloof ik niet echt.
Chantal is juist degene die de opdracht verkeerd begrepen heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal.
Maar de mensen met organisatorisch vermogen krijgen de ruimte nooit om de leiding te nemen.
Is chantal bij het mislukken ervan dan ook meteen genomineerd?? Dat zou welquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal is de leider van de weekopdracht
Ik ben er nog niet zo zeker van dat het aan elkaar breien niet mag... volgens mij bedoeld bb iets anders ermee. Het lijkt mij namelijk ook dat dit een goede methode is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:28 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Is chantal bij het mislukken ervan dan ook meteen genomineerd?? Dat zou wel![]()
![]()
Ja idd, Chantal is zo'n timide typje, laat zich door iedereen kaas van 't brood af etenquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:20 schreef pu55y_camper het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal is de leider van de weekopdracht
Wat bedoelt BB ermee dan volgens jou...quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zo zeker van dat het aan elkaar breien niet mag... volgens mij bedoeld bb iets anders ermee. Het lijkt mij namelijk ook dat dit een goede methode is.
Haha dat kwam sneller uit dan je had kunnen verwachten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:22 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Chantal is pissed dat haar methode afgekeurd is.
Ik voorzie een Tanja-bash-ronde in de tuin, aangevoerd door Chantal.
Ja idd aleen dat zien mensen nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:30 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja idd, Chantal is zo'n timide typje, laat zich door iedereen kaas van 't brood af eten
![]()
![]()
Ze zeiden alleen: kunnen jullie lezen? Dus dat kan ook slaan op andere dingen. Bijvoorbeeld over dat vervelen... gisteravond zaten ze meer te lullen dan te breien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat bedoelt BB ermee dan volgens jou...
15 blokken zijn 15 losse stukjes ik kan er niks anders van maken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zo zeker van dat het aan elkaar breien niet mag... volgens mij bedoeld bb iets anders ermee. Het lijkt mij namelijk ook dat dit een goede methode is.
Is hij wel naar het oosten gericht?quote:
Werd er in de opdracht dan gerept over blokken?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
15 blokken zijn 15 losse stukjes ik kan er niks anders van maken.
[talpa site
bij mij is een blok hetzelfde als een vierkantquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Werd er in de opdracht dan gerept over blokken?
Volgens mij alleen over vierkantjes, en vierkantjes zijn het!
Tuurlijk is dit een goeie methode.... Het is zelfs een betere methode! Het is een snellere methode en het is een mooiere methode ook nog.....quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
juist en BB's wil is wet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit een goeie methode.... Het is zelfs een betere methode! Het is een snellere methode en het is een mooiere methode ook nog.....
Maar het is NIET de methode die BB wil....
Daarom is er vanavond onderhoud aan de fok server.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:52 schreef MissX het volgende:
pfff Fok is weer super traag
Ze wil wel in het huis bevallen, maar niet in de babykamer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:00 schreef MissX het volgende:
Tanja gaat via de branddeur weg als ze in het huis moet bevallen van BB
waar wil ze dan bevallen in het huis?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ze wil wel in het huis bevallen, maar niet in de babykamer.
Dan wordt het de keukenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ze wil wel in het huis bevallen, maar niet in de babykamer.
Geen idee? Misschien in de kamer waar zij en Rob hebben gezeten? Of is dat de babykamer geworden?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:10 schreef MissX het volgende:
[..]
waar wil ze dan bevallen in het huis?
..in het bed van Rob.....als dank voor de gedane wasquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:10 schreef MissX het volgende:
[..]
waar wil ze dan bevallen in het huis?
Denk het wel, maar dan moeten ze wel uit elkaar gehaald worden. En dat kan, Tanja en Dido hebben dat al geprobeerd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:18 schreef pinkplatinum het volgende:
Maar mogen die stroken/sjaals die ze hebben gemaakt nu ook nog gebruikt worden?
Deze groep vindt zich (op een paar uitzonderingen na, waaronder Tanja) zo geweldig. Niemand kan het gewoon beter dan zij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:20 schreef ks_choice het volgende:
Ik kom net binnen vallen...
"Kunnen jullie lezen" -O_
Lijken wel een stel kinderen van 14, die nog geen vraag goed kunnen lezen. Het was me al eerder opgevallen, maar leuk dat BB het nog even wil accentueren.
En als er gezegd wordt dat BB een lapje in 35 minuten kan maken (en de bewoners dit niet kunnen) reageren ze ook nogal kinderachtig. De doen alsof BB gek is. Maar het feit dat het HEN niet lukt, wil toch niet zeggen dat het ueberhaupt niet KAN!
Dat doen ze omdat Joost dat weer wat goede tv momenten krijgt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:25 schreef pinkplatinum het volgende:
En dan roepen ze ook nog eens joost om het extra uit te leggen, omdat het in de dbk een ja-knikker is..
Ik roep al de hele dag dat dit níet de juiste wijze is... De opdracht was heel duidelijk....quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:25 schreef pinkplatinum het volgende:
BB moet eens normaal doen... wat ze nu deden voldeed aan de kwalificatie van de opdracht ze hebben vierkantjes gemaakt.. "los" was geen bestandsdeel van de opdracht en nu komen ze ineens met ongeschreven regels.. belachelijk..
En dan roepen ze ook nog eens joost om het extra uit te leggen, omdat het in de dbk een ja-knikker is..
Ging het niet zo?:quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Menno vroeg of Lieske met hem wilde douchen, maar dat leuke plannetje van Menno ging niet door.
Menno ballt volgens mij
Ik hou het voor gezien trouwens. Het plaatsen van een message duurt 1 minuut en daar heb ik weinig zin aan
quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er iets overgesprongen van Tanja naar Sjankwal?Wat een negatief demotiverend wijf is het zeg...
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik roep al de hele dag dat dit níet de juiste wijze is... De opdracht was heel duidelijk....
BB moet dus niet normaal doen, de bewoners moeten leren lezen, niet de eerste keer dat een opdracht daardoor de soep inloopt...
blijkbaar niet duidelijk genoeg he..quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik roep al de hele dag dat dit níet de juiste wijze is... De opdracht was heel duidelijk....
BB moet dus niet normaal doen, de bewoners moeten leren lezen, niet de eerste keer dat een opdracht daardoor de soep inloopt...
Daar zal ingrid niet zo blij mee zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:37 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ging het niet zo?:
Lieske: zullen we zo samen douchen
Menno: ja is goed
Lieske iets later: oh ik heb vannacht gedoucht en ik mag maar 1x per dag douchen
Menno: nou dan houd het op
of begreep ik het verkeerd....
Ja je hebt gelijk.. Ik wordt er echt ongeduldig van..![]()
doei!
En een mond waar geen duim in zitquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar zal ingrid niet zo blij mee zijn.
Maar ik kan menno best begrijpen die wil ook wel eens echte tieten zien.
Lieske en niet slank... Jij bent echt knettergek.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze Lieske eindelijk contactlenzen gegeven. Want ze weet nu eindelijk dat ze niet slank is. Ze zal haarzelf wel haten, dat ze de spiegels zo goed heeft gepoetst.
Hier nog 1quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:13 schreef scanman01 het volgende:
3 schepjes suiker voor Tanja in de koffie...
Ach, als je haar afzet tegen een heroinehoertje met anorexia is ze best molligquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lieske en niet slank... Jij bent echt knettergek.![]()
Is dat de standaard die LekkerSimpel voor ogen heeft dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, als je haar afzet tegen een heroinehoertje met anorexia is ze best mollig.
Menno wil dat ALLE vrouwen van Nederland een afknapper van z'n witte sportsokken krijgen, gewoon alleen aantrekken is niet genoeg, hij gaat er gewoon een tijdje mee in zijn muil staan, zodat ook echt iedereen het opvalt.......de sukkelquote:
En dat terwijl onze Tan als enige ook daadwerkelijk geweldig is !!quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Deze groep vindt zich (op een paar uitzonderingen na, waaronder Tanja) zo geweldig.
Ho ho, driekwart van de uitzending is voor onze Tan hè! Dus de uitleg van de verloskundigen zal wel zo'n beetje integraal in beeld komen, met tussenshotjes van een symphatiek lachende Tanja.quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:38 schreef Bocaj het volgende:
Ik vraag mij af of ze wel genoeg materiaal hebben voor de uizending van half acht want een half uur breien in beeld lijkt mij killing voor de kijkcijfers....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |