zo ver ben ik nog niet gelukkigquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Erger nog... Ik zit zélf mee te breien
Heb je een link?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:58 schreef frizti het volgende:
[offopic]
heb maar ff een kamer gemaakt op efnet: #fok-bb
kunnen we wat lullen als fok straks down ligt
[/offtopic]
Nee, totaal niet!quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:02 schreef Spewey het volgende:
Ze zijn vooral pissig over het bord...
Wat kunnen die lui niet tegen kritiek zeg
Zij houdt ervan om gelijk te hebben... Net zoals bij die mapjes maken vorige keer..quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja zit ook alles achter elkaar te breien, maar is volgens mij de enige die denkt dat het losse vierkantjes moeten zijn. En is niet pissed off. Ze zeurt een keer niet.![]()
En gelijk heeft zequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zij houdt ervan om gelijk te hebben... Net zoals bij die mapjes maken vorige keer..
denk voor ge begint.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
En nu is de opdracht weer moeilijk omschreven... Ik persoonlijk vond het heel duidelijk hoor...
Vervolgens denken ze dat ZIJ slimmer zijn dan BB... NEE man mongolen. Haal die poep uit jullie ogen en leer le-zen....
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk voor ge begint.
Iedereen begint zonder na te denken aan de weekopdracht.
En dan komt men iets tegen stoppen en begint er over te lullen waardoor je het overzicht kwijt raakt.
Het is geen moeiijke opdracht maar de hoeveelheid maar het lastig.
begin met hoe pakken we het aan.
Verzamel in één keer alle vragen en stel ze aan BB
Bespreek het kort in de groep en maak een plan volgens mij niet meer dan 15 minuten werk.
Huldequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk voor ge begint.
En dan komt men iets tegen stoppen en begint er over te lullen waardoor je het overzicht kwijt raakt.
Bespreek het kort in de groep en maak een plan volgens mij niet meer dan 15 minuten werk.
Dat gebeurt elke keer. Ondanks dat ze na de WP-opdracht af hebben gesproken om het anders te doen, toch beginnen ze elkaar keer als kippen zonder koppen aan een opdracht.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk voor ge begint.
Is volgende opdracht, de badkamer weer expres vies te maken. Ze heeft teveel haar "zere" knie gebruikt, en dat mag ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef Kinga het volgende:
Lieske aan de schoonmaak..
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:13 schreef flugeltje het volgende:
Jezus Chantal. Hou je waffel en GA BREIEN!!!!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef Spewey het volgende:
Goed zo Tanja, het staat er idd duidelijk
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:12 schreef Spewey het volgende:
Ik wil Chantal zo graag slopen, dat heb ik nog nooit gehad
Precies, in feite een 2de kans gehad.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En dan mogen ze nog blij zijn dat BB NU al ingrijpt. Ze hadden ook tot donderdag kunnen wachten...
serieus niet? Heb ik toch wel zo'n 2 keer week week minimaal last van hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:12 schreef Spewey het volgende:
Ik wil Chantal zo graag slopen, dat heb ik nog nooit gehad
Inderdaad loopt chantal voor niks te zeiken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:15 schreef Spewey het volgende:
[..]
Precies, in feite een 2de kans gehad.
Chantal: "We mogen het dus niet halen, dat is duidelijk"
Tanja: "Het is juist de bedoeling dat we het wel gaan halen anders hadden we dat bord niet gehad"
Ik schreeuw wel dagelijks tegen m'n beelscherm maar nu wil ik echt lichamelijk geweld gebruiken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
serieus niet? Heb ik toch wel zo'n 2 keer week week minimaal last van hoor
Goeiemiddag trouwens allemaal.
Valt er nog iets bij te lezen of niet de moeite?
Hij las de opdracht nog een keer voor... om te kijken of ze iets gemist hebben,quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:18 schreef Falco het volgende:
Ik kom net terug van de plee. Wat voor dingen zei Joost nou allemaal?
Nieuwe weekopdracht:quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:15 schreef Spewey het volgende:
[..]
Precies, in feite een 2de kans gehad.
Chantal: "We mogen het dus niet halen, dat is duidelijk"
Tanja: "Het is juist de bedoeling dat we het wel gaan halen anders hadden we dat bord niet gehad"
voor chantal wel maar die kan slecht tegen haar verlies zoals velen in het huis.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:16 schreef flugeltje het volgende:
Mijn god zeg.... Wat een stelletje....![]()
Het staat er duidelijk VIJFTIEN VIERKANTJES....
En idd Chantal, je mag zelf weten hoe je ze aan elkaar vast maakt..... Daaruit blijkt al dat ze dus eerst LOS moeten zijn, daarNA mag je zelf bepalen hoe je ze aan elkaar maakt....
Is het nou echt zo moeilijk???![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nieuwe weekopdracht:
Geef Chantal een nekschot m.b.v. spullen die in het huis te vinden zijn.
efnet is een irc netwerk, je kunt chatten via een proggie (bijv.mirc) of via een webchat:quote:
Ja klopt helemaal.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk voor ge begint.
Je geeft ruisquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal: "Ik vind het gewoon demotiverend...KLAAR.."
Ja, en jij werkt bij om de boel te motiveren, greppelhoer!!!
met deze heb je langer plezierquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:16 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat is te onpersoonlijk, wil m'n handjes om dat nekje vouwen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |