Wat hypocriet...quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - F6 (verrassend!)
C3 - B2
F6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
Ik las hier eerst dooddiscussiëren. Dat vond ik beter gevonden eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:03 schreef MaxPower het volgende:
Ga je alleen nog schijtlollige opmerkingen maken Doc, of laat je de mensen die daar interesse in hebben gewoon doordiscussiëren? Als je het niet interessant vindt moet je niet in dit topic kijken.
Met els enig verschil dat ik pas in dit topic net voor het eerst een opmerking er over maak terwijl jij en nog iemand er al zo'n 6 topics lang mee bezig zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat hypocriet...
Telkens maar lopen klagen dat mensen hetzelfde doen, en zelf niks anders bijdragen dan dat geklaag
Misschien moet je ook eens wat aan je eigen postgedrag doen als je herhalingen zo haat
Een beetje zoals dat ja. En ik kan me evengoed voorstellen dat dat vervelend lezen was. Dat besef ik me in ieder geval wel. Die discussie is nu dan ook afgelopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:14 schreef MaxPower het volgende:
Een beetje zoals tussen jou en SCH in het Van Basten-topic dus?
De strekking van zijn verhaal is natuurlijk wel ok, maar het ging me meer om het feit dat hij deze discussie als onzin afdoet terwijl hijzelf op dezelfde wijze discussieert in een ander topic. Maar dat is gelukkig ook opgelost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:31 schreef maril het volgende:
voor wat het waard is vind ik dat Doc gelijk heeft.
Lijd je aan geheugenverlies ofzo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:14 schreef Doc het volgende:
Met els enig verschil dat ik pas in dit topic net voor het eerst een opmerking er over maak terwijl jij en nog iemand er al zo'n 6 topics lang mee bezig zijn
En besef je ook wel dat je het niet hoeft te lezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:16 schreef Doc het volgende:
Een beetje zoals dat ja. En ik kan me evengoed voorstellen dat dat vervelend lezen was. Dat besef ik me in ieder geval wel.
Dat besef ik. Post van je medediscussiant lees ik so wie so niet meer dus dat scheelt alweer. Het is echter wel lastig een topic door te nemen waarbij de helft gevuld met herhaald gekibbel en regelmatig gekat naar mensen als ze het niet met een van jullie eens is. Netzoals het lastig is een topic over een bepoaald onderwerp door tenemen mety veel off-topic - zoals dit nu, dus wellicht kunnen we de discussie hierover beter in het mod-topic doornemenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:16 schreef calvobbes het volgende:
En besef je ook wel dat je het niet hoeft te lezen
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - F6 (verrassend!)
C3 - B2
F6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Worden rechten op radioverslagen ook al verkocht?
Whaha! Ik lach je nu even héél hard uit! Alsof het al dan niet ex-mod zijn van iemand daar in Hemelsnaam iets mee te maken heeft. Het zou niet eens in me óp komen, het feit dat dat wel bij jou gebeurd is vrij triest SCH, komt bijna obsessief en neurotisch over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
Nou gweldig - Doc kan weer alles maken. Maar heeft er natuurlijk niks mee van doen dat hij hij een ex-modje is.
Grappige post juist van 1 van de meest eigenwijze VBL-posters die in de Van Basten topics blijkt geeft nooit van zijn standpunt te willen wijken, niet naar anderen te luisteren en tot in den treure dezelfde zetten doet, met minder variatie dan bovenstaand partijtje.
Maar ja, hij heeft de modje mee he. Die lachen hier dan weer om.
Beetje ranzig gevoel levert het wel op natuurlijk
Doc mag flamen, bij anderen wordt dat afgekapt. Blijkbaar mag hij meer pfaf. Als je om zo'n domme post moet lachen en die zelfs heel grappig noemt, dan zegt dat veel over de manier waarop je onderscheid maakt tussen users. Het is trouwens ook niet grappig maar uitermate hypocriet van Doc, dat zou je moeten weten als je die ijdeltuit iets meer zou volgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whaha! Ik lach je nu even héél hard uit! Alsof het al dan niet ex-mod zijn van iemand daar in Hemelsnaam iets mee te maken heeft. Het zou niet eens in me óp komen, het feit dat dat wel bij jou gebeurd is vrij triest SCH, komt bijna obsessief en neurotisch over.
En hoezo kan Doc alles maken? Hij post een post waar ik om moest lachen, wat heeft dat nu weer met iets "kunnen maken" te maken? Doe's niet zo kinderachtig en lach eens wat meer ouwe zuurpruim....
a) Doc gaf zelf al toe dat het hypocriet is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Doc mag flamen, bij anderen wordt dat afgekapt. Blijkbaar mag hij meer pfaf. Als je om zo'n domme post moet lachen en die zelfs heel grappig noemt, dan zegt dat veel over de manier waarop je onderscheid maakt tussen users. Het is trouwens ook niet grappig maar uitermate hypocriet van Doc, dat zou je moeten weten als je die ijdeltuit iets meer zou volgen.
Het is uit al deze discussies nu wel duidelijk dat Doc veel kan maken. Hij flamet er op lost, basht op arrogante en niet-inhoudelijke wijze andere users en wordt daarin gestuend door mods. Als jij flamen okay vindt, dan zet ik daar kritische kanttekeningen bij. Het is toch raar dat een flame door maar liefst 2 mods hier wordt toegejuicht en als blijkbaar erg grappig wordt ervaren. Eens kijken of andere users dat ook kunnen maken?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we het a.u.b weer hebben over hetgeen waar dit topic voor bedoeld is?
Hij was met vakantie, maar is er komend weekend weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:55 schreef MaxPower het volgende:
Heb em al een tijdje niet gezien bij Studio Sport, kan dat?
Oke, ik zal m'n best doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil niks liever, als je nou zorgt dat anderen niet steeds op zo'n vreselijk 'chrappige wijze' de discussie komen verstoren, zal dat best lukken.
Nee, gelukkig niet. 3 minuten na dat voorfilmpje lig ik te kosten voor de pot. Wat een walgelijke vertoningn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:14 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, dat Café de Sport, is dat net zo gemaakt lollig als die voorstukjes?
Zou leuk zijn.quote:BORST EN DERKSEN NAAR TALPA
In de Nieuwe Revu van deze week is te lezen dat Wilfred Genee zich sterk maakt binnen Talpa om Hugo Borst, analyticus Studio Voetbal en Johan Derksen, analyticus RTL binnen te halen. En niemand bij Talpa staat er afwijzend tegenover.
Wilfred Genee: "..Derksen is de grootste zeiksnor van Nederland en Borst moet je niet teveel vrijheid geven. Maar ze zijn wel vermakelijk en zorgen altijd dat er iets gebeurd. Ik sluit absoluut niet uit dat beide heren naar Talpa komen.."
Hugo Borst is verbaasd en voelt niets voor een overstap. Vooral omdat hij zich niet kan voorstellen dat hij bij Talpa dezelfde vrijheid krijgt als bij de NOS. Ook Johan Derksen staat niet te springen. RTL heeft hem altijd goed behandeld, "..maar ik werk wel graag met Genee. Dat zou voor mij de enige reden zijn om naar Talpa te gaan..".
Voetbal is oorlog. Ook op televisie. Dezer dagen pesten Talpa en de NOS elkaar ook al met het uitzenden van elkaars voetbalbeelden. Onder het mom van citaatrecht. Wordt vervolgd.
Die zijn tot nu toe bij de NOS gebleven, nu maar hopen dat 't zo blijft als de boel weer in de verkoop gaat, wanneer dat ook moge wezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Worden rechten op radioverslagen ook al verkocht?
Wat mooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Alles van waarde is weerloos.
Wie luistert er ooit een interlandverslag op de radio?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef MaxPower het volgende:
De interlands van Oranje zijn naar Talpa/Radio10Gold gegaan, de eredivisie is voor 1,5 miljoen verkocht aan de NOS.
Er waren altijd flink wat mensen die de radio aanzetten en het tv-geluid uit bij interlands.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wie luistert er ooit een interlandverslag op de radio?
Er bestaan ook nog mensen zonder kabelaansluiting of sat-schotelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En die zitten niet bij vrienden of in de kroeg?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Er bestaan ook nog mensen zonder kabelaansluiting of sat-schotel
alhoewel dat eigenlijk al niet meer mag, je moet
Dat doe ik meestal eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:12 schreef Elgigante het volgende:
Maar ik moet bekennen dat ik ook weleens het radioverslag heb aangezet bij de TV-beelden, vooral Jack van Gelder is hilarisch.
Dat was van Lucebertquote:
handig in de autoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn. Maar ik denk sowieso niet dat Borst wil, en als Derksen bij RTL weggaat stort dat het hele Voetbal Insite in, dus ik betwijfel of RTL dit toelaat.quote:
Mwoah. Ik denk dat die uitzendingen bij Talpa minder kijkers zouden trekken dan RTL5 nu doet. Ik heb ondertussen het idee dat veel mensen, zonder dat ze Talpa ooit echt goed bekeken hebben, weigeren om maar Talpa te. Gewoon omdat ze kwaad zijn dat die wedstrijden niet bij de NOS te zien zijn ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:48 schreef mbn het volgende:
Ik denk dat ze op Talpa zichzelf echt het hoofd inslaan dat ze die vrijdag-livewedstrijden niet voor die paar miljoen extra hebben gekocht. Tot nu toe erg succesvol voor RTL5 en dat voor een laag bedrag.
Nou, het aantal kijkers van Lijf op Vijf van gister was een enkele uitschieter, normaal gezien halen de krakers op vrijdag zo rond de 500.000 kijkers (alhoewel dat meer is dan normaal op vrijdag voor Talpa, en werd er gezegd dat RTL de rechten voor vrijdag vrij goedkoop kon krijgen [edit](En dat zei je ook...)[/edit] omdat SBS niet meer meedeed (want die kregen een verlenging van de rechten voor de interlands en de beker als ik me het nog goed herinner)). Punt: Ze slaan zich misschien wel voor hun kop, maar dat is denk ik meer omdat de vrijdag uberhaupt totaal niet scoort.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:48 schreef mbn het volgende:
Ik denk dat ze op Talpa zichzelf echt het hoofd inslaan dat ze die vrijdag-livewedstrijden niet voor die paar miljoen extra hebben gekocht. Tot nu toe erg succesvol voor RTL5 en dat voor een laag bedrag.
Gisteren keken naar de eerste helft van Ajax-Heerenveen op RTL5 1.736.000 mensen. Naar de wedstrijden keken 222.000 mensen.
Het is natuurlijk logisch dat de Wedstrijden niet meer scoort op vrijdag. Waarom zou je naar een samenvatting na Barend en Van Dorp kijken om 23.30 als je de hele wedstrijd al live hebt gezien? En negen van de tien keer was het ook nog een saaie kutwedstrijd ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:48 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Nou, het aantal kijkers van Lijf op Vijf van gister was een enkele uitschieter, normaal gezien halen de krakers op vrijdag zo rond de 500.000 kijkers (alhoewel dat meer is dan normaal op vrijdag voor Talpa, en werd er gezegd dat RTL de rechten voor vrijdag vrij goedkoop kon krijgen omdat SBS niet meer meedeed (want die kregen een verlenging van de rechten voor de interlands en de beker als ik me het nog goed herinner)). Punt: Ze slaan zich misschien wel voor hun kop, maar dat is denk ik meer omdat de vrijdag uberhaupt totaal niet scoort.
nee, toine van Peperstraten is dit jaar blijkbaar één van de deelnemers aan Wie is de Mol.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ik het net goed begreep, gaat Toine van Peperstraten naar Talpa. Maar ik was net wakker dus ik volgde het niet zo.
Opnemen maar weer vanavond. Heb nog studiewerk zat dus kan m'n tijd wel beter gebruiken dan reclame kijken of Gullit aanzien met z'n toverapparaat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Vanavond gaan we weer zien hoe Talpa erin slaagt om 4 duels op te rekken tot anderhalf uur!!
Inderdaad, zal wel erg veel herhaald worden en tussendoor geklept worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Vanavond gaan we weer zien hoe Talpa erin slaagt om 4 duels op te rekken tot anderhalf uur!!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:19 schreef okee6 het volgende:
Wat een zooitje. Hebben ze een analyse na de samenvatting van Groningen - Roda, gaan ze Lodewijks z'n carriere doornemen![]()
Ze beginnen nu ineens wel weer steeds met de topclubs iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En ze beginnen weer met Groningen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:48 schreef mbn het volgende:
Naar de wedstrijden keken 222.000 mensen.
Dat weet je onderhand tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef golfer het volgende:
Zenden ze eerst 2 wedstrijden van vanmiddag uit, komen ze daarna opeens weer met een wedstrijd van gisteravond, i.p.v. de rest van vanmiddag eerst uit te zenden.
quote:
Nope, altijd 3. Twee per uur.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
In mijn beleving waren er de vorige keren 'maar' twee reclameblokken of heb ik het mis?
Waarom niet ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die bal lag in de 16
Dat mag dan toch niet
Ach ze mogen het toch proberen. Het was hun gedachte dat door voetbal andere programma's beter bekeken zouden worden, anders hadden ze nooit zoveel betaalt voor de rechten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef okee6 het volgende:
En dan van de daken moeten blijven roepen welke programma's er volgen. Alsof je dat zou willen weten ... dan wist je dat al wel. Kennelijk ligt het toch ergens aan dat er niemand komt kijken
Als ze zoveel geld en televisietijd aan de eigen promotie besteden, hoe had het er dan wel niet uitgezien als ze dat in het product hadden gestopt? Nu nog immer eindredactiefouten, versprekingen, gehaastheid, gemaakte gezelligheid. Zet je de kranten tegenover de uitzending van De Wedstrijden, dan heb je een compleet ander (realistisch) beeld. Je kijkt naar een Talpa-programma (basiselementen erdoorheen rossen), ik wil het voetbal !quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef mbn het volgende:
[..]
Ach ze mogen het toch proberen. Het was hun gedachte dat door voetbal andere programma's beter bekeken zouden worden, anders hadden ze nooit zoveel betaalt voor de rechten.
Ten opzichte van wat mis je dat dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef okee6 het volgende:
Maar dan nog mis ik er veel informatie in (overtredingen), die nog steeds niet op tv worden uitgezonden.
Vandaag, Polak z'n getuigenis wordt volledig uitgesmeerd voor heel Nederland, maar het belastend feit werd niet herhaald.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ten opzichte van wat mis je dat dan?
Want er word vele malen meer uitgezonden dan bij de NOS. Dus als jij iets mist, dan ligt dat meer aan jouw eigen hooggespannen verwachtingen lijkt me.
Dan heb je het toch in de samenvatting kunnen zien?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef okee6 het volgende:
Vandaag, Polak z'n getuigenis wordt volledig uitgesmeerd voor heel Nederland, maar het belastend feit werd niet herhaald.
Omdat er geen tijd is om alles te laten zien?quote:Verder waren er meer verboden capriolen in het Oosterpark niet in beeld gebracht. Waarom?
4 vandaag gespeelde wedstrijden samenvatten in anderhalf uur uitzendtijd, te weinig tijdquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef calvobbes het volgende:
Omdat er geen tijd is om alles te laten zien?
Ze hebben wel tijd om mij als voetballiefhebber iets over Gooise vrouwen en bekeuringen door de strot te duwen. Als je geen bewijs kunt laten zien; je kan een fragment best onder het lachen afdraaien, zonder het aan te kondigen. Wat dat betreft doet Talpa er ook alles aan om zoveel mogelijk zendtijd te verspillen. Het is melding na melding na melding, te veel nutteloze informatie voor iemand die aan de koffie danwel nootjes zit. laat de beelden maar rollen, daar houden de miljoenen kijkers van.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan heb je het toch in de samenvatting kunnen zien?
Begrijpelijk ja, in die (vermoedelijke) chaos achter de schermen. Anders kan ik de paniek van Genee niet verklaren, want volgens mij is die wel capabel.quote:Omdat er geen tijd is om alles te laten zien?
4 keer anderhalf uur past niet in 1 keer anderhalf uur he.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
4 vandaag gespeelde wedstrijden samenvatten in anderhalf uur uitzendtijd, te weinig tijd
Je mist het punt. Voor de voetbalfan is het onbegrijpelijk dat ze liever supporters op de tribune in beeld brengen, dan beelden uit de wedstrijd. Ze laten liever statistiekjes zien, waardoor interviews moeten worden uitgesmeerd, dan even extra in beeld te brengen waar het om draait. Allemaal omdat dat hun idee is wat de kijker wil.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan heb je het toch in de samenvatting kunnen zien?
[..]
Omdat er geen tijd is om alles te laten zien?
Mja, het is maar wat je verspillen noemt. De ene kijker heeft wel behoefte aan NOG een herhaling van een actie, de ander niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef okee6 het volgende:
Ze hebben wel tijd om mij als voetballiefhebber iets over Gooise vrouwen en bekeuringen door de strot te duwen. Als je geen bewijs kunt laten zien; je kan een fragment best onder het lachen afdraaien, zonder het aan te kondigen. Wat dat betreft doet Talpa er ook alles aan om zoveel mogelijk zendtijd te verspillen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
4 keer anderhalf uur past niet in 1 keer anderhalf uur he.
Wie voldoet aan de eis van een voetbalfan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef mbn het volgende:
Je mist het punt. Voor de voetbalfan is het onbegrijpelijk dat ze liever supporters op de tribune in beeld brengen, dan beelden uit de wedstrijd.
Nee hoor. Ik mis dat woord niet, Golfer mist dat woord. Die denkt dat je alle bijzondere dingen uit een wedstrijd kunt laten zien en dat ze geen rekening hoeven te houden met de uitzend tijd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef Eilanden het volgende:
volgens mij mis je hier het woord 'samenvatten'
sa·men·vat·ten (ov.ww.)
1 in het kort weergeven of herhalen => recapituleren, resumeren
Ow vast.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef Eilanden het volgende:
Als je een keertje niet de plaatselijke patatboer aan het woord laat, dan hou je vast wel 10 seconden over om een moment nog een keertje te laten zien
Kom op! Voor Talpa is tv maken een formule. We stoppen er zoveel van dit in en zoveel van dat en dan is het succesvol. Je geeft het zelf al aan, voor elk wat wils.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik mis dat woord niet, Golfer mist dat woord. Die denkt dat je alle bijzondere dingen uit een wedstrijd kunt laten zien en dat ze geen rekening hoeven te houden met de uitzend tijd.
Je maakt echt een te grote issue van kleine dingen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef okee6 het volgende:
Dikke vinger omhoog naar Nederland.
Ik kan genoeg opmerkingen op internet vinden over mensen die dit onzin vinden. Dus laat mij maar eens quotes zien van mensen die die itempjes wel fantastisch vinden....quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow vast.
Maar dat jullie dat niet willen zien, wil nog niet zeggen dat niemand de lokale patatboer wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |