abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31670016
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - F6 (verrassend!)
C3 - B2
F6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
Wat hypocriet...
Telkens maar lopen klagen dat mensen hetzelfde doen, en zelf niks anders bijdragen dan dat geklaag
Misschien moet je ook eens wat aan je eigen postgedrag doen als je herhalingen zo haat
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:12:34 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31674247
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 21:03 schreef MaxPower het volgende:
Ga je alleen nog schijtlollige opmerkingen maken Doc, of laat je de mensen die daar interesse in hebben gewoon doordiscussiëren? Als je het niet interessant vindt moet je niet in dit topic kijken.
Ik las hier eerst dooddiscussiëren. Dat vond ik beter gevonden eigenlijk.

Als je dit een echte discussie vind dan is wat je van een discussie verwacht vrij matig vind ik. Ik zie twee users die een "discussie" domineren (en eentje die ook af en toe zijn zegje doet) door alles wat hen niet bevalt af te katten - en dat bijvoorkeur bij elkaar en nu al een aantal weken achter elkaar onveranderd zonder maar een stap verder te komen. DAT vind ik persoonlijk geen discussie. Temeer daar het de lust voor anderen om over dit onderwerp mee te discussieëren danig vermindert.

Ik vind het op zich een interessant discussie onderwerp - maar zoals die nu gevoerd wordt vind ik geen echte discussie.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31674259
Een beetje zoals tussen jou en SCH in het Van Basten-topic dus?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:14:18 #105
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31674260
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat hypocriet...
Telkens maar lopen klagen dat mensen hetzelfde doen, en zelf niks anders bijdragen dan dat geklaag
Misschien moet je ook eens wat aan je eigen postgedrag doen als je herhalingen zo haat
Met els enig verschil dat ik pas in dit topic net voor het eerst een opmerking er over maak terwijl jij en nog iemand er al zo'n 6 topics lang mee bezig zijn
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:16:11 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31674274
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:14 schreef MaxPower het volgende:
Een beetje zoals tussen jou en SCH in het Van Basten-topic dus?
Een beetje zoals dat ja. En ik kan me evengoed voorstellen dat dat vervelend lezen was. Dat besef ik me in ieder geval wel. Die discussie is nu dan ook afgelopen.

Daarnaast katte ik niemand af (niemand die ik voor sukkel uitmaakte of zei dat-ie van niets wist of maar eens moets leren lezen etc.). Ik was op z'n hoogst volhardend
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:31:53 #107
127004 maril
Smeetsfan
pi_31674503
voor wat het waard is vind ik dat Doc gelijk heeft.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_31674648
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:31 schreef maril het volgende:
voor wat het waard is vind ik dat Doc gelijk heeft.
De strekking van zijn verhaal is natuurlijk wel ok, maar het ging me meer om het feit dat hij deze discussie als onzin afdoet terwijl hijzelf op dezelfde wijze discussieert in een ander topic. Maar dat is gelukkig ook opgelost.
pi_31676000
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:14 schreef Doc het volgende:

Met els enig verschil dat ik pas in dit topic net voor het eerst een opmerking er over maak terwijl jij en nog iemand er al zo'n 6 topics lang mee bezig zijn
Lijd je aan geheugenverlies ofzo?
Je hebt al vaker lopen mekkeren dat een discussie te lang duurt. Daarbij heb ik zeker niet in alle 6 van deze topics gepost....
pi_31676215
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:16 schreef Doc het volgende:

Een beetje zoals dat ja. En ik kan me evengoed voorstellen dat dat vervelend lezen was. Dat besef ik me in ieder geval wel.
En besef je ook wel dat je het niet hoeft te lezen
SCH en Ik hebben duidelijk usericons, dus wat dat betreft kun je heel makkelijk zien wie iets zegt, kleine moeite om dat gewoon over te slaan. Niemand verplicht jou om het te lezen.

En ik zie jou ook geen andere discussie aan dit topic bijdragen. Want je hoeft ook niet met mee te discusieren, je kunt ook makkelijk over iets anders beginnen. Maar dat doe je dan ook niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:07:41 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31677344
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:16 schreef calvobbes het volgende:

En besef je ook wel dat je het niet hoeft te lezen
Dat besef ik. Post van je medediscussiant lees ik so wie so niet meer dus dat scheelt alweer. Het is echter wel lastig een topic door te nemen waarbij de helft gevuld met herhaald gekibbel en regelmatig gekat naar mensen als ze het niet met een van jullie eens is. Netzoals het lastig is een topic over een bepoaald onderwerp door tenemen mety veel off-topic - zoals dit nu, dus wellicht kunnen we de discussie hierover beter in het mod-topic doornemen
pi_31677574
Ik vind dat de volgorde van uitzending van de samenvattingen, ook bij het NOS Journaal gehanteerd moet worden.

Dus eerst tomaten smijten in Spanje (minus 1 treffer), dan pas een aanslag op de metro in Londen, dan weer over naar het begin van weer een oerol festival en dan weer terug naar een kabinetscrisis.

Kortom, alles door elkaar, nul logica, 1 zooitje.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31678720
Het is en blijft een inhoudelijke discussie tussen en mij calvobbes - die trouwens aleer zo'n beetje afgelopen was. Ik voel me dan ook niet aangesproken. Als Doc het zo vervelend vindt dan moet hij er vooral niet nog een schepje bovenop doen.
pi_31679626
Als jullie nou gewoon allemaal de samenvattingen een dagje uitstellen en lekker op maandagavond BVN gaan kijken..

Daar staan de samenvattingen wél in de goede volgorde, laten ze alle doelpunten zien en geen gezanik van Ruud Gullit erdoor heen, slechts een presentatrice die het een beetje aan elkaar praat. Ideaal
pi_31679785
Talpa is calvobbes en NOS is SCH - AD vandaag:

Talpa en NOS vechten ruzie op de buis uit

HILVERSUM - Talpa en de NOS maken voor het front van kijkend Nederland heibel over het gebruik van beeldmateriaal.

Zondag werd in het praatprogramma Studio Voetbal op Nederland 2 moedwillig illegaal de omstreden penalty van PSV tegen Ajax uitgezonden. Terwijl de rechten van het eredivisievoetbal sinds dit seizoen bij de zender van John de Mol liggen.

,,Lik-op-stukbeleid tegen Talpa,’’ erkent adjunct-directeur Jan de Jong van de NOS. ,,Want het programma Linda en Beau op Zondag blijft, ondanks diverse waarschuwingen, onze beelden gebruiken zonder daarvoor te betalen. Dat is niet de afspraak. Vanaf nu voeren we daarom een zero-tolerancebeleid. Wat zij kunnen, kunnen wij ook.’’

Talpa-woordvoerder Thomas Notermans reageert verbijsterd. ,,Als er één organisatie is die afspraken om de haverklap met voeten treedt, is het de NOS wel. Talpa had de rechten op de uitwedstrijden van Oranje. We gaven de NOS toestemming op de radio 22 minuten per helft verslag te doen, maar ze versloegen doodleuk alles.’’ Beide partijen verwachten binnenkort aan tafel te zitten om de ruzie te beslechten. Talpa sluit een gang naar de rechter niet uit.

--------------------------------------------------------------------------------
pi_31680594
Worden rechten op radioverslagen ook al verkocht?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:44:46 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31687175
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:02 schreef Doc het volgende:
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - F6 (verrassend!)
C3 - B2
F6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
B2 - C3
G8 - H6
C3 - B2
H6 - G8
!

Beste post sinds maanden.
pi_31687809
Nou gweldig - Doc kan weer alles maken. Maar heeft er natuurlijk niks mee van doen dat hij hij een ex-modje is.

Grappige post juist van 1 van de meest eigenwijze VBL-posters die in de Van Basten topics blijkt geeft nooit van zijn standpunt te willen wijken, niet naar anderen te luisteren en tot in den treure dezelfde zetten doet, met minder variatie dan bovenstaand partijtje.

Maar ja, hij heeft de modje mee he. Die lachen hier dan weer om.

Beetje ranzig gevoel levert het wel op natuurlijk
pi_31687827
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Uiteraard.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:36:36 #120
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31688297
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
Nou gweldig - Doc kan weer alles maken. Maar heeft er natuurlijk niks mee van doen dat hij hij een ex-modje is.

Grappige post juist van 1 van de meest eigenwijze VBL-posters die in de Van Basten topics blijkt geeft nooit van zijn standpunt te willen wijken, niet naar anderen te luisteren en tot in den treure dezelfde zetten doet, met minder variatie dan bovenstaand partijtje.

Maar ja, hij heeft de modje mee he. Die lachen hier dan weer om.

Beetje ranzig gevoel levert het wel op natuurlijk
Whaha! Ik lach je nu even héél hard uit! Alsof het al dan niet ex-mod zijn van iemand daar in Hemelsnaam iets mee te maken heeft. Het zou niet eens in me óp komen, het feit dat dat wel bij jou gebeurd is vrij triest SCH, komt bijna obsessief en neurotisch over.

En hoezo kan Doc alles maken? Hij post een post waar ik om moest lachen, wat heeft dat nu weer met iets "kunnen maken" te maken? Doe's niet zo kinderachtig en lach eens wat meer ouwe zuurpruim....
pi_31688734
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Whaha! Ik lach je nu even héél hard uit! Alsof het al dan niet ex-mod zijn van iemand daar in Hemelsnaam iets mee te maken heeft. Het zou niet eens in me óp komen, het feit dat dat wel bij jou gebeurd is vrij triest SCH, komt bijna obsessief en neurotisch over.

En hoezo kan Doc alles maken? Hij post een post waar ik om moest lachen, wat heeft dat nu weer met iets "kunnen maken" te maken? Doe's niet zo kinderachtig en lach eens wat meer ouwe zuurpruim....
Doc mag flamen, bij anderen wordt dat afgekapt. Blijkbaar mag hij meer pfaf. Als je om zo'n domme post moet lachen en die zelfs heel grappig noemt, dan zegt dat veel over de manier waarop je onderscheid maakt tussen users. Het is trouwens ook niet grappig maar uitermate hypocriet van Doc, dat zou je moeten weten als je die ijdeltuit iets meer zou volgen.

Het is uit al deze discussies nu wel duidelijk dat Doc veel kan maken. Hij flamet er op lost, basht op arrogante en niet-inhoudelijke wijze andere users en wordt daarin gestuend door mods. Als jij flamen okay vindt, dan zet ik daar kritische kanttekeningen bij. Het is toch raar dat een flame door maar liefst 2 mods hier wordt toegejuicht en als blijkbaar erg grappig wordt ervaren. Eens kijken of andere users dat ook kunnen maken?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:10:12 #122
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31689014
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Doc mag flamen, bij anderen wordt dat afgekapt. Blijkbaar mag hij meer pfaf. Als je om zo'n domme post moet lachen en die zelfs heel grappig noemt, dan zegt dat veel over de manier waarop je onderscheid maakt tussen users. Het is trouwens ook niet grappig maar uitermate hypocriet van Doc, dat zou je moeten weten als je die ijdeltuit iets meer zou volgen.

Het is uit al deze discussies nu wel duidelijk dat Doc veel kan maken. Hij flamet er op lost, basht op arrogante en niet-inhoudelijke wijze andere users en wordt daarin gestuend door mods. Als jij flamen okay vindt, dan zet ik daar kritische kanttekeningen bij. Het is toch raar dat een flame door maar liefst 2 mods hier wordt toegejuicht en als blijkbaar erg grappig wordt ervaren. Eens kijken of andere users dat ook kunnen maken?
a) Doc gaf zelf al toe dat het hypocriet is.
b) Flamen, flamen... gewoon een orginele en leuke manier iets duidelijk te maken.
c) Hij maakt iets duidelijk wat hij al vaker heeft gedaan, maaaaar: zie a!
d) Van mij mag iedereen dat maken, of ik mijn opmerking ook zou maken als Cultheld 'm zou posten: Nee, maar hij zou het van mij best mogen.
e) Een type cultheld zou nooit zo leuk kunnen flamen.
f) Het woord flamen hierboven was cynisch bedoeld.
g) IK VOND DE POST VAN DOC GEWOON ERG LEUK GEVONDEN!!!!!!~!
h) Nu stoppen we er over, als je hier nog op in wilt gaan moet je desnoods maar even naar de Feedback, al heb ik er geen behoefte toe, want het is voor mij afgedaan; als je denkt dat ik user bevooroordeel omdat ze ex-mod zijn is dat je goed recht, maar toont eens te meer aan dat jij ( en niemand ) niet over iemand aan de andere kant van de digiale snelweg kan beoordelen.
pi_31692144
Ik heb geen zin meer om het hierover te hebben, maar ik heb nooit laten blijken dat ik een partij heb gekozen. Ik heb enkel toegegeven dat Doc z'n topic open had moeten blijven, maar dan met een ontopic topictitel. That's it van mijn kant.

Kunnen we het a.u.b weer hebben over hetgeen waar dit topic voor bedoeld is?
That's all folks!
pi_31694168
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we het a.u.b weer hebben over hetgeen waar dit topic voor bedoeld is?
Ik wil niks liever, als je nou zorgt dat anderen niet steeds op zo'n vreselijk 'chrappige wijze' de discussie komen verstoren, zal dat best lukken.
pi_31695018
Als ik het net goed begreep, gaat Toine van Peperstraten naar Talpa. Maar ik was net wakker dus ik volgde het niet zo.
pi_31695876
Ik kan het niet terugvinden BS.
pi_31696081
Heb em al een tijdje niet gezien bij Studio Sport, kan dat?
pi_31696137
Lijkt me sterk eigenlijk. Ik denk dat ze al genoeg sport presentatoren hebben bij Talpa.
pi_31696943
Was bij Radio538. Interview van Evers, ze hadden wat gehoord.

Hij kon er in dit stadium nog niets over zeggen, maar er waren wel gesprekken en Talpa zou het dan maar bekend moeten maken.

Of hij zou Wie is de Mol moeten gaan doen, dat was de vraag namelijk
pi_31696957
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:55 schreef MaxPower het volgende:
Heb em al een tijdje niet gezien bij Studio Sport, kan dat?
Hij was met vakantie, maar is er komend weekend weer.
pi_31697055
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 08:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil niks liever, als je nou zorgt dat anderen niet steeds op zo'n vreselijk 'chrappige wijze' de discussie komen verstoren, zal dat best lukken.
Oke, ik zal m'n best doen.
That's all folks!
pi_31700333
Van Peperstraten wil wel erg graag ergens anders heen. Heeft zich ook aangeboden bij Voetbal Insite, maar daar kozen ze voor Babs.

Trouwens, dat Café de Sport, is dat net zo gemaakt lollig als die voorstukjes?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:19:21 #133
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31700450
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:14 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, dat Café de Sport, is dat net zo gemaakt lollig als die voorstukjes?
Nee, gelukkig niet. 3 minuten na dat voorfilmpje lig ik te kosten voor de pot. Wat een walgelijke vertoningn.
pi_31719238
quote:
BORST EN DERKSEN NAAR TALPA

In de Nieuwe Revu van deze week is te lezen dat Wilfred Genee zich sterk maakt binnen Talpa om Hugo Borst, analyticus Studio Voetbal en Johan Derksen, analyticus RTL binnen te halen. En niemand bij Talpa staat er afwijzend tegenover.

Wilfred Genee: "..Derksen is de grootste zeiksnor van Nederland en Borst moet je niet teveel vrijheid geven. Maar ze zijn wel vermakelijk en zorgen altijd dat er iets gebeurd. Ik sluit absoluut niet uit dat beide heren naar Talpa komen.."

Hugo Borst is verbaasd en voelt niets voor een overstap. Vooral omdat hij zich niet kan voorstellen dat hij bij Talpa dezelfde vrijheid krijgt als bij de NOS. Ook Johan Derksen staat niet te springen. RTL heeft hem altijd goed behandeld, "..maar ik werk wel graag met Genee. Dat zou voor mij de enige reden zijn om naar Talpa te gaan..".

Voetbal is oorlog. Ook op televisie. Dezer dagen pesten Talpa en de NOS elkaar ook al met het uitzenden van elkaars voetbalbeelden. Onder het mom van citaatrecht. Wordt vervolgd.
Zou leuk zijn.
pi_31719312
Ik meende dat de ECV juist vanwege die zeiksnorren het voetbal aan Talpa gunde zodat men het voetbal positief in beeld kon brengen.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 oktober 2005 @ 11:07:28 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_31719457
Precies. Volgens Michael van Praag was de ongeïnteresseerde houding van Borst en zijn "negativisme" één van de belangrijkste redenen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31723264
Derksen is pro-Talpa dat zou kunnen, maar Borst heeft daar ook al weinig mee. Vrijheid is inderdaad belangrijk voor het maken van goede tv. Genee is niet meer dan "een Amstel-jongen, die goed kan voorlezen zodat de voetballul op de bank tevreden is". Gruwelijk format, ware het niet dat ze er ook nog Cafe de Sport hebben, wat nog afschuwelijker schijnt te zijn.
pi_31730483
Maar wij hebben Youri
  donderdag 27 oktober 2005 @ 18:43:09 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31731720
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Die zijn tot nu toe bij de NOS gebleven, nu maar hopen dat 't zo blijft als de boel weer in de verkoop gaat, wanneer dat ook moge wezen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 oktober 2005 @ 18:44:22 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_31731755
Dat zou the horror zijn Popo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31732796
Ze zouden eerst naar Radio 10 Gold of zoiets gaan maar zijn veilig gesteld bij de NOS.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 oktober 2005 @ 19:25:52 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_31732976
Ja gelukkig maar.

pi_31732992
Alles van waarde is weerloos.
  Trouwste user 2022 donderdag 27 oktober 2005 @ 19:42:56 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_31733428
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Alles van waarde is weerloos.
Wat mooi.

pi_31735839
De interlands van Oranje zijn naar Talpa/Radio10Gold gegaan, de eredivisie is voor 1,5 miljoen verkocht aan de NOS.
pi_31735914
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef MaxPower het volgende:
De interlands van Oranje zijn naar Talpa/Radio10Gold gegaan, de eredivisie is voor 1,5 miljoen verkocht aan de NOS.
Wie luistert er ooit een interlandverslag op de radio?
Yeah baby Yeah!
pi_31736067
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:58 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Er waren altijd flink wat mensen die de radio aanzetten en het tv-geluid uit bij interlands.
pi_31739908
quote:

[..]

Er bestaan ook nog mensen zonder kabelaansluiting of sat-schotel

alhoewel dat eigenlijk al niet meer mag, je moet
pi_31740568
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef okee6 het volgende:

[..]

Er bestaan ook nog mensen zonder kabelaansluiting of sat-schotel

alhoewel dat eigenlijk al niet meer mag, je moet
En die zitten niet bij vrienden of in de kroeg?

Dat zullen inderdaad veel luisteraars zijn ja.

Maar ik moet bekennen dat ik ook weleens het radioverslag heb aangezet bij de TV-beelden, vooral Jack van Gelder is hilarisch.
Yeah baby Yeah!
pi_31746969
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:12 schreef Elgigante het volgende:

Maar ik moet bekennen dat ik ook weleens het radioverslag heb aangezet bij de TV-beelden, vooral Jack van Gelder is hilarisch.
Dat doe ik meestal eigenlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:03:25 #151
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31747888
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat mooi.

Dat was van Lucebert
pi_31747945
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:03 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat was van Lucebert
Alsof dat Tong dat niet weet
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:27:47 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_31755961
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:03 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat was van Lucebert
Duh.

vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:18:21 #154
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_31757536
quote:

[..]

handig in de auto
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:32:52 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_31757980
Ik heb 80 % van de interlands de radio erbij aan.

pi_31758890
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zou leuk zijn.
Zou inderdaad leuk zijn. Maar ik denk sowieso niet dat Borst wil, en als Derksen bij RTL weggaat stort dat het hele Voetbal Insite in, dus ik betwijfel of RTL dit toelaat.
pi_31774726
Ik denk dat ze op Talpa zichzelf echt het hoofd inslaan dat ze die vrijdag-livewedstrijden niet voor die paar miljoen extra hebben gekocht. Tot nu toe erg succesvol voor RTL5 en dat voor een laag bedrag .

Gisteren keken naar de eerste helft van Ajax-Heerenveen op RTL5 1.736.000 mensen. Naar de wedstrijden keken 222.000 mensen.
pi_31794333
Dat Perez die kans kan missen
pi_31794466
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:48 schreef mbn het volgende:
Ik denk dat ze op Talpa zichzelf echt het hoofd inslaan dat ze die vrijdag-livewedstrijden niet voor die paar miljoen extra hebben gekocht. Tot nu toe erg succesvol voor RTL5 en dat voor een laag bedrag .
Mwoah. Ik denk dat die uitzendingen bij Talpa minder kijkers zouden trekken dan RTL5 nu doet. Ik heb ondertussen het idee dat veel mensen, zonder dat ze Talpa ooit echt goed bekeken hebben, weigeren om maar Talpa te. Gewoon omdat ze kwaad zijn dat die wedstrijden niet bij de NOS te zien zijn ofzo.
pi_31794549
quote:

Gisteren keken naar de eerste helft van Ajax-Heerenveen op RTL5 1.736.000 mensen. Naar de wedstrijden keken 222.000 mensen.
Nou, het aantal kijkers van Lijf op Vijf van gister was een enkele uitschieter, normaal gezien halen de krakers op vrijdag zo rond de 500.000 kijkers (alhoewel dat meer is dan normaal op vrijdag voor Talpa, en werd er gezegd dat RTL de rechten voor vrijdag vrij goedkoop kon krijgen [edit](En dat zei je ook...)[/edit] omdat SBS niet meer meedeed (want die kregen een verlenging van de rechten voor de interlands en de beker als ik me het nog goed herinner)). Punt: Ze slaan zich misschien wel voor hun kop, maar dat is denk ik meer omdat de vrijdag uberhaupt totaal niet scoort.
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_31794724
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:48 schreef Verfokker het volgende:

[..]

Nou, het aantal kijkers van Lijf op Vijf van gister was een enkele uitschieter, normaal gezien halen de krakers op vrijdag zo rond de 500.000 kijkers (alhoewel dat meer is dan normaal op vrijdag voor Talpa, en werd er gezegd dat RTL de rechten voor vrijdag vrij goedkoop kon krijgen omdat SBS niet meer meedeed (want die kregen een verlenging van de rechten voor de interlands en de beker als ik me het nog goed herinner)). Punt: Ze slaan zich misschien wel voor hun kop, maar dat is denk ik meer omdat de vrijdag uberhaupt totaal niet scoort.
Het is natuurlijk logisch dat de Wedstrijden niet meer scoort op vrijdag. Waarom zou je naar een samenvatting na Barend en Van Dorp kijken om 23.30 als je de hele wedstrijd al live hebt gezien? En negen van de tien keer was het ook nog een saaie kutwedstrijd ook.
  zondag 30 oktober 2005 @ 02:04:08 #162
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_31799365
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ik het net goed begreep, gaat Toine van Peperstraten naar Talpa. Maar ik was net wakker dus ik volgde het niet zo.
nee, toine van Peperstraten is dit jaar blijkbaar één van de deelnemers aan Wie is de Mol.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_31812356
Vanavond gaan we weer zien hoe Talpa erin slaagt om 4 duels op te rekken tot anderhalf uur!!
www.thuisuiteten.nl
pi_31812449
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Vanavond gaan we weer zien hoe Talpa erin slaagt om 4 duels op te rekken tot anderhalf uur!!
Opnemen maar weer vanavond. Heb nog studiewerk zat dus kan m'n tijd wel beter gebruiken dan reclame kijken of Gullit aanzien met z'n toverapparaat.

Is er inmiddels niet al een site opgericht waar direct na de uitzending wordt neergezet in welke volgorde de wedstrijden zijn uitgezonen, met tijd erbij? (bijv. Willem II - Feyenoord na 1 uur 14 minuten en 29 seconden) Zou handig zijn bij het doorspoelen
pi_31812495
Feyenoord zal wel als laatste komen natuurlijk, al is het maar om de heer K. van W. uit HIA te pesten.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:00:46 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31816715
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, zal wel erg veel herhaald worden en tussendoor geklept worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31816816
Dat is inderdaad het probleem met maar 4 wedstrijden op de zondag.

Lodewijks als gast naast Gullit.
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:03:43 #168
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_31816819
En ze beginnen weer met Groningen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_31817332
Wat een zooitje. Hebben ze een analyse na de samenvatting van Groningen - Roda, gaan ze Lodewijks z'n carriere doornemen
pi_31817392
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:19 schreef okee6 het volgende:
Wat een zooitje. Hebben ze een analyse na de samenvatting van Groningen - Roda, gaan ze Lodewijks z'n carriere doornemen
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31817563
Ze hadden natuurlijk bedoeld het programma te openen met Lodewijks.

* okee6 gaat op de stoel van eindredacteur zitten

Lodewijks zit op 5 minuten van het Mediapark, dus vast de eerste band erin.
Na afloop samenvatting Lodewijks binnenkomst melden en na de analyse van Gullit Lodewijks vragen wat of hij van het huidige Groningen denkt.
Na het volgende reclameblok item Lodewijks inzetten.

Kijkers merken niks van interne chaos/vrije vacatures
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:29:37 #172
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_31817613
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En ze beginnen weer met Groningen
Ze beginnen nu ineens wel weer steeds met de topclubs idd
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:31:59 #173
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31817686
quote:
Naar de wedstrijden keken 222.000 mensen.

Veel slechter kan eigenlijk niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:42:44 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31817996
Zenden ze eerst 2 wedstrijden van vanmiddag uit, komen ze daarna opeens weer met een wedstrijd van gisteravond, i.p.v. de rest van vanmiddag eerst uit te zenden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31818034
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef golfer het volgende:
Zenden ze eerst 2 wedstrijden van vanmiddag uit, komen ze daarna opeens weer met een wedstrijd van gisteravond, i.p.v. de rest van vanmiddag eerst uit te zenden.
Dat weet je onderhand toch
pi_31818550
Polak
  Trouwste user 2022 zondag 30 oktober 2005 @ 20:03:47 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_31818676
Ik had hem op de radio al gehoord daar was ie nog leuker

zondag 30 oktober 2005 @ 20:04:58 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31818724
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Polak
Hij was leuk, inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31818967
In mijn beleving waren er de vorige keren 'maar' twee reclameblokken of heb ik het mis?
sig verwijderd door FA
pi_31819020
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
In mijn beleving waren er de vorige keren 'maar' twee reclameblokken of heb ik het mis?
Nope, altijd 3. Twee per uur.

Na de eerste wedstrijd, na de twee volgende wedstrijden, voor de laatste wedstrijd.

Ik "mis" trouwens wel de reportage van Sierd de Vos?
pi_31819211
Die bal lag in de 16

Dat mag dan toch niet
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:27:48 #182
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31819449
Dat vraag ik me dus ook af. Wat zijn de regels wat betreft de plaats van een vrije trap? In een cirkel van 1, 2, 3 meter erom heen? Dit was echt RAAAR.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Trouwste user 2022 zondag 30 oktober 2005 @ 20:28:42 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_31819477
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die bal lag in de 16

Dat mag dan toch niet
Waarom niet ?

pi_31819847
Talpa is nu dus ook vervolgbaar. Althans Genee: "men betaalt de boete voor Lodewijks". Talpa stelt zich daarmee boven de wet.

En dan van de daken moeten blijven roepen welke programma's er volgen. Alsof je dat zou willen weten ... dan wist je dat al wel. Kennelijk ligt het toch ergens aan dat er niemand komt kijken
pi_31820142
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:39 schreef okee6 het volgende:
En dan van de daken moeten blijven roepen welke programma's er volgen. Alsof je dat zou willen weten ... dan wist je dat al wel. Kennelijk ligt het toch ergens aan dat er niemand komt kijken
Ach ze mogen het toch proberen. Het was hun gedachte dat door voetbal andere programma's beter bekeken zouden worden, anders hadden ze nooit zoveel betaalt voor de rechten.
pi_31821103
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef mbn het volgende:

[..]

Ach ze mogen het toch proberen. Het was hun gedachte dat door voetbal andere programma's beter bekeken zouden worden, anders hadden ze nooit zoveel betaalt voor de rechten.
Als ze zoveel geld en televisietijd aan de eigen promotie besteden, hoe had het er dan wel niet uitgezien als ze dat in het product hadden gestopt? Nu nog immer eindredactiefouten, versprekingen, gehaastheid, gemaakte gezelligheid. Zet je de kranten tegenover de uitzending van De Wedstrijden, dan heb je een compleet ander (realistisch) beeld. Je kijkt naar een Talpa-programma (basiselementen erdoorheen rossen), ik wil het voetbal !

En een schele bek trekkend kind op de tribune "vangen" kan elke omroep. We zijn tien weken ver en men blijft aan de gang, mijn geduld is nu wel op. Ik heb niet voor niets een maand lang geen Talpa-voetbal gekeken. Het is nog net zo matig gebleven. Alleen de samenvattingen die ik nu zag, waren in vorm iets beter dan eerder. Maar dan nog mis ik er veel informatie in (overtredingen), die nog steeds niet op tv worden uitgezonden.
pi_31821294
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:14 schreef okee6 het volgende:

Maar dan nog mis ik er veel informatie in (overtredingen), die nog steeds niet op tv worden uitgezonden.
Ten opzichte van wat mis je dat dan?
Want er word vele malen meer uitgezonden dan bij de NOS. Dus als jij iets mist, dan ligt dat meer aan jouw eigen hooggespannen verwachtingen lijkt me.
pi_31821653
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ten opzichte van wat mis je dat dan?
Want er word vele malen meer uitgezonden dan bij de NOS. Dus als jij iets mist, dan ligt dat meer aan jouw eigen hooggespannen verwachtingen lijkt me.
Vandaag, Polak z'n getuigenis wordt volledig uitgesmeerd voor heel Nederland, maar het belastend feit werd niet herhaald.

Verder waren er meer verboden capriolen in het Oosterpark niet in beeld gebracht. Waarom?
pi_31821755
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef okee6 het volgende:

Vandaag, Polak z'n getuigenis wordt volledig uitgesmeerd voor heel Nederland, maar het belastend feit werd niet herhaald.
Dan heb je het toch in de samenvatting kunnen zien?
quote:
Verder waren er meer verboden capriolen in het Oosterpark niet in beeld gebracht. Waarom?
Omdat er geen tijd is om alles te laten zien?
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:35:44 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31821952
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef calvobbes het volgende:

4 vandaag gespeelde wedstrijden samenvatten in anderhalf uur uitzendtijd, te weinig tijd
Poef.....gone! ©golfer
pi_31821984
quote:

[..]

Ze hebben wel tijd om mij als voetballiefhebber iets over Gooise vrouwen en bekeuringen door de strot te duwen. Als je geen bewijs kunt laten zien; je kan een fragment best onder het lachen afdraaien, zonder het aan te kondigen. Wat dat betreft doet Talpa er ook alles aan om zoveel mogelijk zendtijd te verspillen. Het is melding na melding na melding, te veel nutteloze informatie voor iemand die aan de koffie danwel nootjes zit. laat de beelden maar rollen, daar houden de miljoenen kijkers van.
quote:
Begrijpelijk ja, in die (vermoedelijke) chaos achter de schermen. Anders kan ik de paniek van Genee niet verklaren, want volgens mij is die wel capabel.
pi_31822145
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef golfer het volgende:

4 vandaag gespeelde wedstrijden samenvatten in anderhalf uur uitzendtijd, te weinig tijd
4 keer anderhalf uur past niet in 1 keer anderhalf uur he.
pi_31822252
quote:

[..]

[..]

Je mist het punt. Voor de voetbalfan is het onbegrijpelijk dat ze liever supporters op de tribune in beeld brengen, dan beelden uit de wedstrijd. Ze laten liever statistiekjes zien, waardoor interviews moeten worden uitgesmeerd, dan even extra in beeld te brengen waar het om draait. Allemaal omdat dat hun idee is wat de kijker wil.

En het is niet alleen Talpa, je ziet het ook in de interlands op SBS6, waar je dingen mist door het in beeld brengen van coaches, herhalingen en publiek. En de NOS (of de UEFA in deze?) neemt het langzaam over in de CL-wedstrijden. Geef mij maar gewoon beelden van het voetbal zonder al teveel poespas en ik ben tevreden.

Tuurlijk is het begrijpelijk, want ze willen een breder publiek trekken, want het draait om reclamegelden en hun geld terugverdienen. Maar de balans lijkt een beetje zoek te raken en vooral Talpa heeft daar als beginnend station last van.
pi_31822293
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef okee6 het volgende:

Ze hebben wel tijd om mij als voetballiefhebber iets over Gooise vrouwen en bekeuringen door de strot te duwen. Als je geen bewijs kunt laten zien; je kan een fragment best onder het lachen afdraaien, zonder het aan te kondigen. Wat dat betreft doet Talpa er ook alles aan om zoveel mogelijk zendtijd te verspillen.
Mja, het is maar wat je verspillen noemt. De ene kijker heeft wel behoefte aan NOG een herhaling van een actie, de ander niet.
Dat zul je altijd houden met 2 miljoen kijkers...

Bij de NOS was Polak waarschijnlijk niet eens in beeld geweest en was dat waarschijnlijk alleen maar een berichtje geweest dat Tom Egbers had opgelezen. Bij Talpa heb je het in de samenvatting gezien én vertelt die het zelf. Maar nee, dat is nog niet genoeg....

[ Bericht 0% gewijzigd door calvobbes op 30-10-2005 21:51:33 ]
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:48:38 #195
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_31822486
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

4 keer anderhalf uur past niet in 1 keer anderhalf uur he.
volgens mij mis je hier het woord 'samenvatten'

sa·men·vat·ten (ov.ww.)
1 in het kort weergeven of herhalen => recapituleren, resumeren
pi_31822511
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef mbn het volgende:

Je mist het punt. Voor de voetbalfan is het onbegrijpelijk dat ze liever supporters op de tribune in beeld brengen, dan beelden uit de wedstrijd.
Wie voldoet aan de eis van een voetbalfan?
Iemand die alleen maar interesse heeft voor de top3 clubsnoemt zichzelf ook een voetbalfan. Een echte voetbalfan vind juist alle wedstrijden leuk imo. Het zijn ook niet alleen voetbalfans die naar de uitzending kijken. Er zijn ook zat mensen die het wel leuk vinden om te zien hoe een coach uit zijn dak gaat of het publiek dat teneergeslagen op de tribune zit. Dat hoort ook bij het spelletje.

Als je 2 miljoen kijkers hebt zijn er altijd wel mensen die iets anders willen zien en vinden dat er verkeerde keuzes worden gemaakt. Daar ontkom je echt niet aan. En eerlijk gezegd denk ik dat een meerderheid van de kijkers het goed vind zo en niet zoveel te klagen heeft.
pi_31822579
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef Eilanden het volgende:

volgens mij mis je hier het woord 'samenvatten'

sa·men·vat·ten (ov.ww.)
1 in het kort weergeven of herhalen => recapituleren, resumeren
Nee hoor. Ik mis dat woord niet, Golfer mist dat woord. Die denkt dat je alle bijzondere dingen uit een wedstrijd kunt laten zien en dat ze geen rekening hoeven te houden met de uitzend tijd.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:01:30 #198
26251 Eilanden
pi_31823023
Als je een keertje niet de plaatselijke patatboer aan het woord laat, dan hou je vast wel 10 seconden over om een moment nog een keertje te laten zien
pi_31823099
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef Eilanden het volgende:
Als je een keertje niet de plaatselijke patatboer aan het woord laat, dan hou je vast wel 10 seconden over om een moment nog een keertje te laten zien
Ow vast.

Maar dat jullie dat niet willen zien, wil nog niet zeggen dat niemand de lokale patatboer wil zien.
pi_31823107
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik mis dat woord niet, Golfer mist dat woord. Die denkt dat je alle bijzondere dingen uit een wedstrijd kunt laten zien en dat ze geen rekening hoeven te houden met de uitzend tijd.
Kom op! Voor Talpa is tv maken een formule. We stoppen er zoveel van dit in en zoveel van dat en dan is het succesvol. Je geeft het zelf al aan, voor elk wat wils.

Ik vind af en toe wat publiek in beeld niet storen en ben zelf ook niet vies van wedstrijdanalyse, wat het programma een halfuur verlengt. Wel heb ik problemen met de aanzienlijke tijd die gemoeid is met het in beeld brengen van de heren (Gullit, Genee, gast), de programmabegeleiding (aan-, afkondiging, leaders, promo's, volgorde, off topic grappen en grollen) en het beledigen van de kijker. Over dat laatste, vorige keer was dat vanwege het zelf niet kijken van de samenvatting (doelpunt gemist), nu was dat oordelen over "een pingel of niet" zonder terughalen en aangeven de wegenverkeerswet niet te achten tbv ordelijk/gewenst verloop van de uitzending. Dikke vinger omhoog naar Nederland.
pi_31823297
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef okee6 het volgende:

Dikke vinger omhoog naar Nederland.
Je maakt echt een te grote issue van kleine dingen...

Want vorige week werd dat wel of niet strafschop gedoe wel uitgebreid herhaald. Het is dus niet zo dat ze dat soort dingen maar even voor hun gemak vergeten. Er worden gewoon andere keuzes gemaakt bij Talpa. De uitzendingen worden niet alleen maar voor "echte voetbalfans" gemaakt maar voor meer mensen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:18:51 #202
26251 Eilanden
pi_31823671
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow vast.

Maar dat jullie dat niet willen zien, wil nog niet zeggen dat niemand de lokale patatboer wil zien.
Ik kan genoeg opmerkingen op internet vinden over mensen die dit onzin vinden. Dus laat mij maar eens quotes zien van mensen die die itempjes wel fantastisch vinden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')