ik hoorde van de week dat ze de inhoud van cafe de sport willen wijzigingen en serieuzer maken. Ik ben benieuwd. Heb gisteren weer eens de wedstrijden gekeken en ik kan me nog steeds niet 1,5 uur boeienquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
De kijkcijfers van De Wedstrijden trekken aan. Cafe De Sport blijft dramatisch slecht.
Afgelopen weekend dieptepunt met het missen van een goal en rode kaart in een samenvatting van AZ-PSV.
cafe de sport wordt ook wel meer volgens mij, t zijn er nu 'al' 427.000. nu steeds maar de helft van SV natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
De kijkcijfers van De Wedstrijden trekken aan. Cafe De Sport blijft dramatisch slecht.
Afgelopen weekend dieptepunt met het missen van een goal en rode kaart in een samenvatting van AZ-PSV.
En jouw vermogen tot begrijpend lezen moet nog wat beter ontwikkeld worden. Waarom zou ik alle mogelijke manieren van montage moeten noemen om te weten dat er met computers wordt gewerkt? Ik gebruikte het snijden in tape als figure of speech, op eenzelfde manier als bijvoorbeeld 'ze rijden in friesland nog met paard en wagen'. (terwijl daar inmiddels ook andere vervoersmiddelen zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:22 schreef calvobbes het volgende:
Ik zal nu wel weer arrogant of denigrerend overkomen, maar die algemene ontwikkeling en gezond verstand zijn op dat vlak dan nog niet optimaal bij jou als je denkt dat er maar twee manier om te monteren zijn: Knippen in band of met de computer.
Je moet helemaal niks. Maar als je beweert zeker te weten hoe iets werkt, dan moet je ook niet raar opkijken als iemand zegt dat je ongelijk hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef MaxPower het volgende:
En jouw vermogen tot begrijpend lezen moet nog wat beter ontwikkeld worden. Waarom zou ik alle mogelijke manieren van montage moeten noemen om te weten dat er met computers wordt gewerkt?
Ja vond ik ook, en zat zelf ook niet zo te wachten op het deskundig commentaar van Marc van Hintumquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens, wat is die Barry Opdam een ontzettende zuurpruim. Waarom wordt die kerel gevraagd?
het ging om de TT oftewel TOPICTITEL, deze is een stukje inhoudelijker denk je niet?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:45 schreef Doc het volgende:
(en SCH, wat een laffe actie ... deel #5 was met exact dezelfde post geopend en daar had je geen mnoeite mee ...)
En dus? Alsof alle topic titels altijd zo inhoudelijk zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
het ging om de TT oftewel TOPICTITEL, deze is een stukje inhoudelijker denk je niet?
Omdat jij over de openinspost begint, terwijl daar niet op gereageerd werd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:49 schreef Doc het volgende:
[..]
En dus? Alsof alle topic titels altijd zo inhoudelijk zijn
Maar wel enorm suf.quote:Daarnaast was mijn topic titel aardig de ladingdekkend eigenlijk![]()
De voornaamste reden waarom er niet in dat topic gereageerd werd was omdat SCH z'n eigen topic had geopend had dat doordat het latyer geopend werd hoger in de lijst stondquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:50 schreef MaxPower het volgende:
Omdat jij over de openinspost begint, terwijl daar niet op gereageerd werd.
En? Nog geen reden om een eigen topic te openen ?quote:
Maar daarvoor (en net nog) ging je ervan uit dat het alleen maar een menselijke fout kan zijn. En ik heb je ook al gezegd dat dat "bandje" (wat niet eens echt een bandje is) tevroeg werd gestart ook een technische fout kan zijn geweest.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:44 schreef MaxPower het volgende:
Ik beweer nergens dat ik zeker weet hoe het er in een studio aan toe gaat. Ik heb tot nu toe alleen mijn vermoeden geuit dat de fout bijna zeker menselijk is. Iets wat inmiddels door Talpa bevestigd is.![]()
Volgens mij staat er nergens dat dat niet mag...quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:54 schreef MaxPower het volgende:
@ Doc
Dus wel een topic openen, maar niet van plan mee te discussieren? Dan heb je natuurlijk helemaal geen recht van spreken.Of ben je de zoveelste die kickt op het openen van topics?
Ben altijd van het 95% scenario uitgegaan, daar heb je zelf nog op gereageerd. En dat is dus geen 100%.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:53 schreef calvobbes het volgende:
Maar daarvoor (en net nog) ging je ervan uit dat het alleen maar een menselijke fout kan zijn.
Oja, bij Talpa werken ze met computers die uit zichzelf bandjes (ik gebruikte gewoon de term uit het Talpa-bericht) starten.quote:En ik heb je ook al gezegd dat dat "bandje" (wat niet eens echt een bandje is) tevroeg werd gestart ook een technische fout kan zijn geweest.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:45 schreef Doc het volgende:
SCH en Calv, veel succes met jullie "ik ben dé insider" ver-pis wedstrijd.
Opdat jullie weer even veel arrogantie en gebrek aan zelfkritiek kunnen verdragen als in de vorige topics
(en SCH, wat een laffe actie ... deel #5 was met exact dezelfde post geopend en daar had je geen mnoeite mee ...)
Wat een sneue verdraaing van mijn uitleg weerquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:59 schreef MaxPower het volgende:
Oja, bij Talpa werken ze met computers die uit zichzelf bandjes (ik gebruikte gewoon de term uit het Talpa-bericht) starten.![]()
quote:Het tweede bestandje van de samenvatting ging al van start toen het eerste nog niet was afgelopen.
maar cv daarentegenquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]Doe maar rustig joh. We vinden je nog steeds lief hoor.
![]()
Okay - bedankt voor de vrijbriefquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nergens dat dat niet mag...
Het is een discussieforum. Tot nu toe ben je niet met overtuigend bewijs gekomen dat het geen menselijke fout was. Je noemt alleen diverse mogelijke technische defecten terwijl alles erop wijst dat het gewoon een foutje van een redacteur was. Verder geen probleem, maar dan moet je niet gaan doen alsof heel Fok! opeens tegen je is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een sneue verdraaing van mijn uitleg weer
Het is zo jammer dat er hier op Fok! zoveel mensen doen alsof ze precies weten hoe iets werkt en daar dan over gaan schelden als het niet werkt. Het lijkt echt een sport te zijn om elke fout die bij Talpa gemaakt word op te blazen. Maar als iemand dan zegt dat die fout misschien niet echt te wijten is aan mensen of dat dat soort dingen wel vaker voorkomen wil er niemand luisteren.
Nee het is de schuld van Talpa, het zijn een stel amateurs etc. en mensen die het tegendeel beweren hebben er geen verstand. En anders worden uitspraken wel verdraaid, bewust uitgelegd, etc...
Het is wel heel erg kinderachtig vaak....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |