Ik heb de titel van dat Mugabe topic aangepast zodat jouw nieuwsbericht ook duidelijk is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:42 schreef Meki het volgende:
Heey
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb de titel van dat Mugabe topic aangepast zodat jouw nieuwsbericht ook duidelijk is.
Dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef nixxx het volgende:
Samir A. mishandeld tijdens arrestatie
"ik hoop dat hij vermoord wordt" kan die niet even weggemod worden?
bvd
Gesloten thnxquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Aanslag in Nijmegen verijdeld hoge nieuwswaarde dit...
Die worden gemerged zodra een donkerblauwe knakker wakker wordquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:10 schreef Doderok het volgende:
Werkeloosheid - Linkse Luie Loeders
Dubbel topic:
Werklozen na dreiging weer aan het werk (eindelijk)
Edit: wat zeg ik, tripel topic:
Weinig werklozen willen tuinbouw in
Met zo'n OP hebben we er niets aan nee, anders zou "kat poept naast boom" ook nieuws zijn niewaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:33 schreef Kreator het volgende:
Sofware-ontwerper noemt baby Google
Het is geen nieuws?Moet er soms het woord boomknuffelaar of moslim in voorkomen...
.
Nou, beste god, ik denk dat ik voor de komende 3 jaar wel weer genezen ben. Toch bedankt voor je enorme goede wil dat ik het nog een keer mag proberen hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
p en je mag het van mij nog een keer proberen.
Geen dank hoor disciplequote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, beste god, ik denk dat ik voor de komende 3 jaar wel weer genezen ben. Toch bedankt voor je enorme goede wil dat ik het nog een keer mag proberen hoor.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld, infantiel raamlikkend stamppotbrein.
Moet eerst ff bespreken met een FA als ik die te pakken krijgquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:54 schreef Mannee het volgende:
hé zet die topic over Oranje eens terug.
oké danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet eerst ff bespreken met een FA als ik die te pakken krijg![]()
Klopt! Bedankt voor het melden, heb em nu een waarschuwing gestuurd. Als hij door blijft gaan dan heeft ie een probleem.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:20 schreef zwaaibaai het volgende:
Hoi,
ligt het aan mij of doet soldierboy aan eenzijdige nieuwsgaring? Bij dit topic komt het wederom van dezelfde site. Ook als je de andere posts van hem ziet. Ligt het aan mij of is het een echte spammert?
NPquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt! Bedankt voor het melden, heb em nu een waarschuwing gestuurd. Als hij door blijft gaan dan heeft ie een probleem.
bedankt voor de servicequote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is open en zit nu in voetbal
Mjah... dat zou in principe correct zijn, maar niet overeenkomen met deze titel.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:15 schreef sp3c het volgende:
en kutcriminelen?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:09 schreef sp3c het volgende:
dat doe ik dagelijks maar mijn creditcardsupplier wil dat ik er mee op houd
I don't get it?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:04 schreef McCarthy het volgende:
he modjes, kunnen jullie eens een rechtse nieuwsposter noemen.
donequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef McCarthy het volgende:
HongKong & Singapore: kapitalisme pur sang
+ g in de titel: HonGKong
Fatwa tegen meisjesbesnijdenisquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:22 schreef sp3c het volgende:
suggesties?
Dat vrouwenbesnijdenis geen religieuze verplichting is betekent niet dat het op deze manier opkomen voor de rechten van de vrouw vanuit de islamitische geestelijkheid niet als voorbeeld gezien kan worden van hervorming binnen "de islam", dat in de TT slechts op haar belijders kan slaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |