Van Satan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:47 schreef Godslasteraar het volgende:
en nu helemaal:
Kill a man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conquerer.
Kill everyone, and you are God.
Géén idee van wie die quote is, maar ik betwijfel dat ie van Stalin is
Ja, het is ronduit deprimerendquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef Monidique het volgende:
Ik moet ook nog zoveel boeken lezen.
Je weet nu waar het antwoord te vinden is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, het is ronduit deprimerendZeker als je in een grote boekhandel loopt. Het was toch Shopenhauer die eens gezegd heeft dat het zo mooi zou zijn als je behalve het boek, ook de tijd kon kopen die je nodig hebt om het te lezen.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:49 schreef Drugshond het volgende:
It ain't over till the fat lady sings.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef Godslasteraar het volgende:
Ja, het is ronduit deprimerendZeker als je in een grote boekhandel loopt. Het was toch Shopenhauer die eens gezegd heeft dat het zo mooi zou zijn als je behalve het boek, ook de tijd kon kopen die je nodig hebt om het te lezen.
Beetjen en is gheen beetjen. - Simon Stevin.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef Monidique het volgende:
Ik heb besloten om toch maar geen terrorist te worden. Het gaat toch wel een beetje tegen mijn principes in.
Daar snap ik helemaal niets van.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Beetjen en is gheen beetjen. - Simon Stevin.
"Het is altijd makkelijker voor principes te vechten dan ze na te volgen."quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef Monidique het volgende:
Ik heb besloten om toch maar geen terrorist te worden. Het gaat toch wel een beetje tegen mijn principes in.
Ik gebruik deze ellendige potpourri van namen hier om duidelijk te maken dat niemand dat verder in zijn hoofd dient te halen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Een beetje is niets.'' - Coen_de_With
iddquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef Monidique het volgende:
Een simpel gebruik van Google levert het resultaat ene Rostand op.
Fout. Het origineel is evenmin van mij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:04 schreef DionysuZ het volgende:
"Ik denk dat de "rechtse moskee" uiteindelijk de moslimbevolking zou gaan vervolgen voor het hebben van een donkere huidskleur en het moslim zijn" - ¬(Johan_de_With)
ok correctie dan ¬(sig(Johan_de_With)) ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Fout. Het origineel is evenmin van mij.
anders gaat het licht uit!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:08 schreef Monidique het volgende:
Dus de soennieten hebben massaal tegengestemd, toch komt die grondwet er. Dat motiveert niet echt om in deze democratie te geloven.
DrW. heeft het gezegd. Wie anders?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:08 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ok correctie dan ¬(sig(Johan_de_With)) ?![]()
dat komt doordat die soennieten tegen hebben gestemd!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
In Irak hebben ze vaak slechts een paar uur per dag elektriciteit. Dat ligt is al uit.
Rage, rage against the dying of the lightquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:16 schreef Monidique het volgende:
Dat ligt is al uit.
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2-1829648,00.htmlquote:THE British military officer in charge of all investigations against troops serving in Iraq has been found dead in his accommodation block in Basra. He is believed to have taken his own life.
http://sfgate.com/cgi-bin(...)0/16/MNG7EF96FV1.DTLquote:Dozens of locals, all planning to vote against the draft constitution, had been turned away from the single polling station in town. Lying 40 miles north of Baghdad and just south of Samarra, Ishaki is in the middle of Iraq's Sunni central region, Saddam Hussein's old heartland.
According to election officials here, all those rejected were registered at another polling station 3 miles away -- the only place they would be allowed to vote under the referendum's stringent rules. But a driving ban inside all urban areas, designed to stop suicide bomb attacks, meant these Sunnis, entering the democratic process for the first time, had effectively been disenfranchised.
goeiemorgenquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:03 schreef Drugshond het volgende:
Of ze daarmee beter zullen luisteren betwijfel ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |