Hans ok.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:51 schreef mark_03 het volgende:
Ik stem op niemand. Hans vind ik ok, en Rachel... toch meer een hype. Als je dit toernooi vorig jaar had gehouden zou ze niet eens genomineerd zijn, dus een beetje teveel eer om haar te laten winnen.
Geen stem dus.
Mee eens is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Kraaij.
Die Rachel is gewoon een kuthoer, maar die is gelukkig maar tijdelijk. Die blonde rotkop daarentegen zie je elke keer terugkomen op tv
Het was inderdaad een vervelende vent in het veld, in de zin dat ' ie je zonder pardon een doodschop verkocht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hans Kraaij Jr.
Toen hij nog voetballer was, was hij al strontvervelend. Is hij ook niet eens voor hele lange tijd geschorst geweest? En nu is hij nog vervelender.
europees record gele kaartenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was inderdaad een vervelende vent in het veld, in de zin dat ' ie je zonder pardon een doodschop verkocht..
Dat klopt wel,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
europees record gele kaarten(serieus)
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:13 schreef jimjim1983 het volgende:
Hans Kraaij Jr. is altijd al vervelend geweest, Rachel is dat pas recenteel echt.
Rachel is de afgelopen maanden vaker op TV geweest dan de rest in de afgelopen 5 jaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
iemand die nooit op tv is
Rachel is de afgelopen maanden vaker op TV geweest dan de rest in de afgelopen 5 jaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
iemand die nooit op tv is
Alle media-aandacht die ze krijgt is irritant. Hans Kraaij zit vooral in het voetbalcircuit en dat volg ik toch niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Rachel is de afgelopen maanden vaker op TV geweest dan de rest in de afgelopen 5 jaar..
geloof het of niet, ik heb 't geen één keer gezien....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef BVO het volgende:
Rachel is de afgelopen maanden vaker op TV geweest dan de rest in de afgelopen 5 jaar..
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt maar da's wel sneu jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:13 schreef babette21 het volgende:
Kraaij duikt nog weleens onverwachts op in programma's waar ik wél naar zit te kijken,
da's gemeen want dan moet ik om hem weg gaan zappen.....
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er gaat toch niemand meer stemmen, Bob, geef die uitslag nouhou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |