Rachel is de afgelopen maanden vaker op TV geweest dan de rest in de afgelopen 5 jaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
iemand die nooit op tv is
Rachel is de afgelopen maanden vaker op TV geweest dan de rest in de afgelopen 5 jaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
iemand die nooit op tv is
Alle media-aandacht die ze krijgt is irritant. Hans Kraaij zit vooral in het voetbalcircuit en dat volg ik toch niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Rachel is de afgelopen maanden vaker op TV geweest dan de rest in de afgelopen 5 jaar..
geloof het of niet, ik heb 't geen één keer gezien....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:39 schreef BVO het volgende:
Rachel is de afgelopen maanden vaker op TV geweest dan de rest in de afgelopen 5 jaar..
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt maar da's wel sneu jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:13 schreef babette21 het volgende:
Kraaij duikt nog weleens onverwachts op in programma's waar ik wél naar zit te kijken,
da's gemeen want dan moet ik om hem weg gaan zappen.....
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Er gaat toch niemand meer stemmen, Bob, geef die uitslag nouhou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |