quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:00 schreef BMH het volgende:
Gisteren ook een tijdje op de 360 gespeeld. De games... the horror. EA... suckz0rs.
Need for speed crashte op beide 360's een keer toen ik er was. Tiger woods had geen gras! En crashte ook.
De bedoeling van een green is heel laag gras.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:00 schreef BMH het volgende:
Gisteren ook een tijdje op de 360 gespeeld. De games... the horror. EA... suckz0rs.
Need for speed crashte op beide 360's een keer toen ik er was. Tiger woods had geen gras! En crashte ook.
Stond je niet in een bunker?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:00 schreef BMH het volgende:
Tiger woods had geen gras! En crashte ook.
De adapter zeker als muur?quote:
Hebben ze er 4. Damn, that sucks. Dat vond ik al irritant aan dat Sony ding.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:19 schreef BMH het volgende:
[..]
De adapter zeker als muur?
De controller layout is ook wennen. Vooral de start & back knopjes zijn niet zo lekker geplaatst naast die gigantische 360 knop. En ik ben al helemaal geen fan van 4 shoulder knoppen.
Zwart & wit zijn nu digitale shoulder knoppen geworden. Doet me denken aan de Gamecube Z knop, maar dan wat groter.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hebben ze er 4. Damn, that sucks. Dat vond ik al irritant aan dat Sony ding.
Ik weet ook wel dat de software verkrachte ports waren en waarschijnlijk oude builds zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
En het afkraken kan gaan beginnen.
Ziet er filmisch uit, en de massa digt datquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat de software verkrachte ports waren en waarschijnlijk oude builds zijn.
Ook een stom iets over N4S:MW: Haast elke racegame van nu gebruikt turbo.. Ea doet orgineel en zet slomotion in hun race game. HET WERKT NIET! Als je op de X knop drukt stuurt je auto in slomotion automatisch door de bocht... waarom?
Same.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ziet er filmisch uit, en de massa digt datIk vond het vooral irritant.
En over de controller, ik kraak niks af, ik zeg alleen dat ik het niet fijn vond op de Dual Shock
Ik neem aan dat dit de advanced scart adapter isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
De xbox 360 heeft zelf weer geen optische digitale uitgang (en ook geen coaxiale). Hiervoor heb je wederom een advanced scart adapter nodig o.i.d. Als je een 5.1 setje wilt aansluiten, moet die hoe dan ook een optische ingang hebben, een ingebouwde versterker en een decoder. Lang niet alle 5.1 pc-setjes hebben dat, aangezien de meeste geluidskaarten in pc's al meerdere uitgangen hebben voor de verschillende boxjes en deze setjes dus gewoon meerdere stekkertjes hebben.
Maar je bent sowieso beter af met een fatsoenlijke AV-receiver met 5 fatsoenlijke speakers en een fatsoenlijke subwoofer (uiteraard op de juiste manier geplaatst).
en dit stond er bij (op de site van logitech)quote:Gameconsole-adapter voor surroundsound-luidsprekers. Sluit een videogameconsole op vrijwel elk 4.1-, 5.1- of 6.1-multimedialuidsprekersysteem aan. Het geluid komt uit zowel de voor- als achterluidsprekers. Afhankelijk van de luidsprekersysteemconfiguratie worden middenkanaalluidsprekers soms niet gebruikt
Hoeveel kost dit geluidssetje eigenlijk, want ik wil er ook1 aanschaffen voor mijn 360.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:42 schreef grasmat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit de advanced scart adapter is
[afbeelding]
[..]
en dit stond er bij (op de site van logitech)
Maar uit jouwn reactie begrijp ik dat het dus niet mogelijk is om elk geluidssetje erop aan te sluiten.
Ben vandaag langs de mediamarkt geweest en daar zag ik namelijk dit setje staan:
[afbeelding]
Achterop de doos stond dat het mogelijk was om hem aan te sluiten op een console, dus ik neem aan dat dit wel kan.
Het setje heeft alleen geen decoder en een optische ingang naar mijn weten
Oke, het is me duidelijk. Het 5,1 setje MOET dus een optische ingag hebben om 5,1 geluid te hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Dit is de huidige advanced scart cable met naast de kabel voor scart een aansluiting voor een optische uitgang. De kabel die jij hierboven laat zien maakt gewoon gebruik van tulpstekkers(stereo) voor geluid
70,- bij de mediamarktquote:Hoeveel kost dit geluidssetje eigenlijk, want ik wil er ook1 aanschaffen voor mijn 360.
Ik ben op marktplaats dit setje tegen gekomen, voldoet deze ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:11 schreef Tain het volgende:
Rechtstreeks aansluiten op een 5.1 setje zal in de meeste gevallen niet werken om dolby surround of dts te krijgen. Meeste speakersetjes hebben alleen maar een stereo in voor geluid en je zult dan echt een aparte decoder moeten hebben met optische ingang om je speakers in 5.1 aan te sturen.
Heb zelf dit setje:
[afbeelding]
Dat is een decoder met 3 optische ingangen, 3 stereo ingangen en een coaxiale ingang en een daarbij horend 7.1 speaker setje
ik ben maar een arme student.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:33 schreef Retuobak het volgende:
Nou, met PC setjes valt er weinig te pimpen hoor Bastard
Die zijn gewoon universeel ondermaats
Mja als je het geld niet hebt voor een mooie hi-fi opstelling.....
Moet je even op creative.com dat setje opzoeken met decoder en kijken wat de specs zijn van de decoderquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:20 schreef grasmat het volgende:
[..]
Ik ben op marktplaats dit setje tegen gekomen, voldoet deze ook?
[afbeelding]
ik heb ff gegoogled en ja hoor... het kanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet je even op creative.com dat setje opzoeken met decoder en kijken wat de specs zijn van de decoder
Gijs.... jij kan eeuwig pimpen met je PGR2 uur totaal !!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
Ik kan niet pimpen, heb geen surround voor gamen, mis het niet ook
Nope. En volgens mij heeft hij deze:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef Retuobak het volgende:
Mensen met een fulltime baan zuigen. Ist trouwens een HDTV chocobo?
Nee,.... daar wacht ik nog even mee... misschien over 5 jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef Retuobak het volgende:
Ist trouwens een HDTV chocobo?
Ja we moeten watquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het Revolution topic gaat het over vliegtuigen en het 360 topic is een AV topic geworden![]()
Ja als je de nieuwe Xbox bekijkt,kan je ook beter over AV stuf praten toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het Revolution topic gaat het over vliegtuigen en het 360 topic is een AV topic geworden![]()
Meteen dat smijten met geld ook.. ik heb dit en ik heb dat.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik doe maar mee dan. Ik game op een 70+ cm 4:3 Philips en het geluid komt uit een ouwe Philips stereo torenHeeft me in totaal 200 gulden gekost
slimquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het EA world topic misschien?
Zou je die huidige advanced scart cable van de Xbox ook straks kunnen gebruiken voor je X360? Of wordt de beeldkwaliteit dan minder ? Of krijg je der gewoon een nieuwe bij?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Dit is de huidige advanced scart cable met naast de kabel voor scart een aansluiting voor een optische uitgang. De kabel die jij hierboven laat zien maakt gewoon gebruik van tulpstekkers(stereo) voor geluid
Nee, kan niet. De 360 heeft namelijk een andere aansluiting.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Zou je die huidige advanced scart cable van de Xbox ook straks kunnen gebruiken voor je X360? Of wordt de beeldkwaliteit dan minder ? Of krijg je der gewoon een nieuwe bij?
S-video is enkel voor beeld. De kwaliteit is beter dan Composiet, maar niets vergeleken met Component.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:09 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
Maar dan iets groter en een oudere versie.
Waar dient trouwens zo'n S-video kabeltje voor? Je hebt de 3 bekende kleuren, rood, wit en geel maar dan heb ik ook nog zo'n S-video aansluiting.
Dat komt omdat je simpelweg niet beter weet!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:47 schreef peristilius het volgende:
Ik heb een goedkope TV en goedkoop geluid. En het werkt allemaal prima!
Het is misschien niet het beste van de wereld, maar om te gamen is het voor mij zeker goed genoeg.
Stereo olee olee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Amateurs.
Ik heb 2 Behringer Truth B2031. Actieve speakers. Met ingebouwde versterker dus..
Das pas geluid joh..
Als ik er een beetje op google vooral geluid van de radioquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Amateurs.
Ik heb 2 Behringer Truth B2031. Actieve speakers. Met ingebouwde versterker dus..
Das pas geluid joh..
...Euh juist ja.. jij hebt een eend.. maakt ook geluid inderdaad ja.. ja.quote:
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ik er een beetje op google vooral geluid van de radio
Schijnt dat die dingen FM radio ontvangen
Sommigen hebben het gehad met de exposure van PGR3 en sommigen kunnen er simpelweg geen genoeg van krijgen, en ik behoor tot de laatste.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:35 schreef Black-Hole het volgende:
Nieuwe filmpjes van PGR3:
Night racing in Las Vegas
Shinjuku by night
Daylight New York
Heb ze maar niet gesubmit voor games.fok
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
User Punten
Dr.Daggla 9581
Bastard 9536
Toffe filmpjes? Wtf man die framerate is zo slecht, je kunt nog beter Fear gaan spelen op een pentium 2quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Sommigen hebben het gehad met de exposure van PGR3 en sommigen kunnen er simpelweg geen genoeg van krijgen, en ik behoor tot de laatste.
Toffe filmpjes, danke.
![]()
Ow, gaan we nu piemels vergelijken ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meteen dat smijten met geld ook.. ik heb dit en ik heb dat.
Och, ik heb zoiezo de grootste piemel hier dus zal me mn reet roesten.
Euh volgens mij bekijk jij zelf de filmpjes op een pentium 2 want als je de High Quality filmpjes download heb je best een redelijk beeld en zie ik nergens enige framedrops.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Toffe filmpjes? Wtf man die framerate is zo slecht, je kunt nog beter Fear gaan spelen op een pentium 2
Downenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:35 schreef Black-Hole het volgende:
Shinjuku by night
Daylight New York
Met die TV niet!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:55 schreef grasmat het volgende:
hahaha iedereen begint te pimpen met de setjes van hun ouders
Ik ga over 2 weken uit huis en heb dus niet al het geld van de hele wereld.. Naja ik pimp dan ook maar ff mee:
televisie die ik morgen ophaal
[afbeelding]
geluidssetje dat ik hoogstwaarschijnlijk aan ga schaffen
[afbeelding]
of ben ik nu niet pimp genoeg?
5jaar oud en hij kan 100hz..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Met die TV niet!Wat een bonk oudheid!! Niet eens platte beeldbuis en het zou me uiterst verbazen als ie 100Hz kan........ Sorry, die tv is imo niks.
ooh oke danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow, gaan we nu piemels vergelijken ?
Dat is echt zo'n B-merk TV, zijn serieus echt kut dingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:45 schreef grasmat het volgende:
[..]
5jaar oud en hij kan 100hz..
Het is tenminste een breedbeeld
Jongens? Zeg maar jongen aka Grasmat is de enigste hoor en ik dacht dat jij zo'n mooie optie had om die onnutige posts te verwijderen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens ga eens niet zo offtopic met die eenden en paarden.
is philips een kutmerk?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:50 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n B-merk TV, zijn serieus echt kut dingen.
+5 subtiele hintsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jongens? Zeg maar jongen aka Grasmat is de enigste hoor en ik dacht dat jij zo'n mooie optie had om die onnutige posts te verwijderen?
shit man, een beetje humor moet toch kunnen? of sta je al een lange tijd droog ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jongens? Zeg maar jongen aka Grasmat is de enigste hoor en ik dacht dat jij zo'n mooie optie had om die onnutige posts te verwijderen?
Ja kloptquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
nu kan ik wel wat gaan posten maarjah... er zijn moraalridders in de zaalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verwacht van een kut
Ha-haquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:04 schreef grasmat het volgende:
[..]
shit man, een beetje humor moet toch kunnen? of sta je al een lange tijd droog ofzo
*ook die tv heeft*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Met die TV niet!Wat een bonk oudheid!! Niet eens platte beeldbuis en het zou me uiterst verbazen als ie 100Hz kan........ Sorry, die tv is imo niks.
PGR3 gaat echt zo ontzettend hard rulenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:35 schreef Black-Hole het volgende:
Shinjuku by night
Daylight New York
ligt ook erg aan de viewquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
Dat Night Racing gaat zo sloom als de ******. Serieus hoor, ik heb hier een goede pc, maar dit gaat me echt te langzaam voor 100 km/h.
wordt gezegd, maar heeft wel dezelfde vorm aansluiting?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, kan niet. De 360 heeft namelijk een andere aansluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |