5jaar oud en hij kan 100hz..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Met die TV niet!Wat een bonk oudheid!! Niet eens platte beeldbuis en het zou me uiterst verbazen als ie 100Hz kan........ Sorry, die tv is imo niks.
ooh oke danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow, gaan we nu piemels vergelijken ?
Dat is echt zo'n B-merk TV, zijn serieus echt kut dingen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:45 schreef grasmat het volgende:
[..]
5jaar oud en hij kan 100hz..
Het is tenminste een breedbeeld
Jongens? Zeg maar jongen aka Grasmat is de enigste hoor en ik dacht dat jij zo'n mooie optie had om die onnutige posts te verwijderen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens ga eens niet zo offtopic met die eenden en paarden.
is philips een kutmerk?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:50 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n B-merk TV, zijn serieus echt kut dingen.
+5 subtiele hintsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jongens? Zeg maar jongen aka Grasmat is de enigste hoor en ik dacht dat jij zo'n mooie optie had om die onnutige posts te verwijderen?
shit man, een beetje humor moet toch kunnen? of sta je al een lange tijd droog ofzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jongens? Zeg maar jongen aka Grasmat is de enigste hoor en ik dacht dat jij zo'n mooie optie had om die onnutige posts te verwijderen?
Ja kloptquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
nu kan ik wel wat gaan posten maarjah... er zijn moraalridders in de zaalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verwacht van een kut
Ha-haquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:04 schreef grasmat het volgende:
[..]
shit man, een beetje humor moet toch kunnen? of sta je al een lange tijd droog ofzo
*ook die tv heeft*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Met die TV niet!Wat een bonk oudheid!! Niet eens platte beeldbuis en het zou me uiterst verbazen als ie 100Hz kan........ Sorry, die tv is imo niks.
PGR3 gaat echt zo ontzettend hard rulenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:35 schreef Black-Hole het volgende:
Nieuwe filmpjes van PGR3:
Night racing in Las Vegas
Shinjuku by night
Daylight New York
Heb ze maar niet gesubmit voor games.fok
ligt ook erg aan de viewquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
Dat Night Racing gaat zo sloom als de ******. Serieus hoor, ik heb hier een goede pc, maar dit gaat me echt te langzaam voor 100 km/h.
wordt gezegd, maar heeft wel dezelfde vorm aansluiting?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, kan niet. De 360 heeft namelijk een andere aansluiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |