Weet je wel wat je me toewenst?quote:
Zo is dat. Als er twee dezelfde mening hebben kunnen ze nooit veeleisend zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
wel nee ben het helemaal met je eens
Interessant zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:50 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik heb hier ook 4 binnen 1-10 minuten..
en ze zijn allemaal open.. maar ik woon ook in het centrum..
Ja toch?? is er altijd iets om naar te kijken...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:52 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja mee eens.. de stip was ook best leuk.. wanneer je online kwam, waren er altijd 2 mensen wakker die aan het praten/roddelen waren..
Oh ja.. ff iets bedenken..quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja toch?? is er altijd iets om naar te kijken...
is net een topic geopend om leuke spelletjes te bedenken voor de BB bewoners... als we nou ff met echt leuek reacties komen ipv alleen ongein, wie weet doet BB er dan iets mee
zowhe jij durft!! weet je wel wat hummie daar van vindt?? zo kwets je de mensen thuis hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:52 schreef demins het volgende:
Waar blijft Gert nou? Pleur op met die tyfuskankersuperfuckingmarkten ??
Verveling..quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:56 schreef flugeltje het volgende:
Nou nou zeg... Wat is iedereen vandaag toch lief tegen elkaar hier in de SC....
Ik weet het, heb er ook last van.....quote:
ja maar jij met je warme persoonlijkheid straalt ook zoveel liefde uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:56 schreef flugeltje het volgende:
Nou nou zeg... Wat is iedereen vandaag toch lief tegen elkaar hier in de SC....
Leer eens spellen, achterlijke kut.quote:
Nog niet ze mag met één kruk lopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:57 schreef MissX het volgende:
die knie van Lieske is zo te zien weer helemaal beter
Don't even go there...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar jij met je warme persoonlijkheid straalt ook zoveel liefde uit
Dacht eventjes dat een Gert-imitatie wel kon. Klagers kan ik alt6ijd doorverwijzenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zowhe jij durft!! weet je wel wat hummie daar van vindt?? zo kwets je de mensen thuis hoor
of is dat ondertussen iets te veel uitgemolken??![]()
Ik typ gewoon snel zonder erop te letten meneertje..quote:
Als ik zie wat ze nu allemaal doet, heeft ze zich flink lopen aanstellen de afgelopen dagen. Want ze belast hem nu behoorlijk zwaar. En als ze zoveel pijn had als ze afgelopen dagen beweerde is dat echt niet opeens over als je met 1 kruk mag lopen en oefeningen mag doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog niet ze mag met één kruk lopen.
Maar ze moet wel veel oefeningen gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |