Dat is nog erg mild gesteld. Denk je echt dat ze ook maar 1 man hebben kunnen vinden (geschikt of niet)?quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk het wel of ze hebben geen geschikte man kunnen vinden![]()
In welk gat woon jij?! Ik heb 3 AH's binnen een bereik van 10 minutenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:35 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook nog moeten doen, heb rijst tekort...maar om nou 20 min te rijden om een pakje rijst...dan maar iets anders eten...
En die zijn allemaal open???quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
In welk gat woon jij?! Ik heb 3 AH's binnen een bereik van 10 minuten
had begrepen dat ze al wel enkele kandidaten hadden hoor, maar dat ze graag wat meer keuze wilde hebben...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nog erg mild gesteld. Denk je echt dat ze ook maar 1 man hebben kunnen vinden (geschikt of niet)?
Als je aan een spelletje meedoet moet je je aan de regels houden ook al zijn die nog zo vaag...zo niet: Naar huis gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:15 schreef cuall het volgende:
T.a.v. Menno:je gaat toch niet zo voor lul lopen als je weet dat je op tv komt, een beetje kerel had allang zijn scheermesje gepakt en zijn kop gewoon kaalgeschoren. Voor mij ben je echt een sukkel als je je dit laat aanleunen.
![]()
Ha meiske! Gezellig dat je er ook weer bentquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
had begrepen dat ze al wel enkele kandidaten hadden hoor, maar dat ze graag wat meer keuze wilde hebben...
lees: alleen volkomen ongeschikte blinde dove en stomme niet aardse mannen hebben zich aangemeld
2 Daarvan zijn open ja. Nee alle 3 trouwens...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En die zijn allemaal open???
Hier is de enige optie de AH bij het station. De enige die op zondag z'n deuren open wil doen.
ja maar waar in de regels staat dat er geen twee bewoners hetzelfde kapsel mogen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je aan een spelletje meedoet moet je je aan de regels houden ook al zijn die nog zo vaag...zo niet: Naar huis gaan.![]()
ahumquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ha meiske! Gezellig dat je er ook weer bent![]()
Sorry mijn computer moest ik ff afstaan aan mijn buurmeisjequote:Op zondag 16 oktober 2005 14:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening maar dat is niet zo erg.
Blijft er nog leven in de brouwerij.
Wat vind je leuk aan Menno?
denk het nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:36 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nog erg mild gesteld. Denk je echt dat ze ook maar 1 man hebben kunnen vinden (geschikt of niet)?
ik hoop iets leuks, iets actiefs, iets wat leven in de brouwerij brengt, iets wat leuk is om naar te kijken en iets wat 24 per dag doorgaat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:47 schreef pinkplatinum het volgende:
Vraag me was wat de nieuwe weekopdracht zal worden..
Hoogvliet, dichtsbijzijnd is de Konmar op de Kop van Zuid...quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
In welk gat woon jij?! Ik heb 3 AH's binnen een bereik van 10 minuten
Ik heb hier ook 4 binnen 1-10 minuten..quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En die zijn allemaal open???
Hier is de enige optie de AH bij het station. De enige die op zondag z'n deuren open wil doen.
Zou het niet weten maar iets dat van 24/5 is wel leuk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:47 schreef pinkplatinum het volgende:
Vraag me was wat de nieuwe weekopdracht zal worden..
Ja mee eens.. de stip was ook best leuk.. wanneer je online kwam, waren er altijd 2 mensen wakker die aan het praten/roddelen waren..quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik hoop iets leuks, iets actiefs, iets wat leven in de brouwerij brengt, iets wat leuk is om naar te kijken en iets wat 24 per dag doorgaat.
Maar ben verder helemaal niet veeleisend ofzo
wel nee ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik hoop iets leuks, iets actiefs, iets wat leven in de brouwerij brengt, iets wat leuk is om naar te kijken en iets wat 24 per dag doorgaat.
Maar ben verder helemaal niet veeleisend ofzo
quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:52 schreef demins het volgende:
Waar blijft Gert nou? Pleur op met die tyfuskankersuperfuckingmarkten ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |