Heb jij die film gezien???????quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het klopt WEL.
After having a vision of his friends crashing in a plane, he tells them not to get on only later his friends start getting killed one by one. (more) (view trailer) ..
Op deze manier kom je wel de dag mee door.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:31 schreef arneaux het volgende:
Ik mag Joost wel hoor. Dit is echt wel lachen wat hij nou doet. Scheit aan, lekker je eigen ding doen. Hoe debiel en kinderachtig dat ook af en toe is.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:31 schreef arneaux het volgende:
Ik mag Joost wel hoor. Dit is echt wel lachen wat hij nou doet. Scheit aan, lekker je eigen ding doen. Hoe debiel en kinderachtig dat ook af en toe is.
O.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:33 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Heb jij die film gezien???????
Het is een schooluitje met een hele klas naar parijs.. ze zitten in het vliegtuig en een jongen krijgt een droom.. in die droom ziet hij het vliegtuig exploderen en wanneer hij wakker wordt gaat hij snel het vliegtuig uit. Een paar volgen hem. daarna zien ze die crash uit het raam op het vliegveld..
en het zijn nog eneens 7 vrienden in de film.. 3 zijn er bevriend..
Ik werd helemaal naar /kriebelig van zijn gefluister eigenlijkquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:32 schreef regenworm het volgende:
Joost wat je allemaal niet kan doen met een italiaanse handleiding
Ik erger me iedere dag een beetje meer aan hemquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik werd helemaal naar /kriebelig van zijn gefluister eigenlijk
Hij maakt een grote kans, ook weet je het maar nooit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:33 schreef scanman01 het volgende:
Joost is helemaal in bij de regie. Op ALLE streams nu
De winnaar is volgens mij al wel bekend
oooohhhh...je mag geen kanker zeggen van Hummie....nou mag je geen petje meer op, voor straf...quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Kanker nou eens op met die schijtfilm zeg.
Dat is normaal je ziet iedereen de hele dag door.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik erger me iedere dag een beetje meer aan hem
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op deze manier kom je wel de dag mee door.
Je kan ook de hele tijd als een zoutzak zitten.
Hehe.....ik dacht zowat dat ik de enige was die Nathalie zo'n domme geitebek vind hebben ......quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:05 schreef Gert het volgende:
Haha Scan, ik zie net deze cap van jou. Zo mogelijk nóg treffender dan de vorige.![]()
[afbeelding]
Wat een domme geitenbek.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar ff in bad liggen.... Misschien dat er straks nog wat aktie in het huis ontstaat.
edit: Wat doet Tanja in de dbk? Weëen begonnen?
wel badschuim gebruiken dan ruik je straks weer lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar ff in bad liggen.... Misschien dat er straks nog wat aktie in het huis ontstaat.
edit: Wat doet Tanja in de dbk? Weëen begonnen?
Krijg zelf de kanker. Lul.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Kanker nou eens op met die schijtfilm zeg.
Hallo zeg... Kan iedereen hier ff lief tegen elkaar doen?quote:
Otto-Uitzendbureauquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:43 schreef regenworm het volgende:
regie is echt weer kut vandaag 4x niks
Wakker worden, jezus waar hebben ze deze sukkel vandaan gehaald.
Wie is Linda?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:44 schreef Foreverblue het volgende:
Heeft iemand anders dat ook? Dat je op stream 2 in gang in de verte kijkt en dan denkt dat je Linda ziet lopen? Heel spooky.
Trevanian....hoe krijg je dat voor mekaar zo snel een foto hier plaatsen?quote:
Hij begon. Anders.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
wees een beetje [afbeelding] voor elkaar
Toch vindt ik hem leukquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:50 schreef regenworm het volgende:
menno is een arrogante pik die niet tegengesproken wil worden.
En denkt altijd gelijk te hebben, en bang is te kort te komen.
Zijn reactie op de boterham van joost vind ik een treffent voorbeeld
Dan verschillen we van mening maar dat is niet zo erg.quote:
ik gebruik http://www.myfilestash.com/quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:50 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Trevanian....hoe krijg je dat voor mekaar zo snel een foto hier plaatsen?
Op welke site zet je hem voor de URL ? ( Load je hem up)
En ff voor de zekerheid, ik heb nou twee keer geprobeert een foto neer te zetten via die knop
( voeg een afbeelding toe ) echter ik krijg dan nog een rood kruisje......ik zet de foto's meestal op Imageshack, is dat niet goed of zow?
Als je me dit ff zou willen vertellen, weet ik het voor eens en altijd, en bedank ik je hierbij !![]()
geen flauw idee heb nog niemand iets echt zien verplaatsen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:53 schreef arneaux het volgende:
Mogen ze eigenlijk dingen verplaatsen in de tuin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |