Hehe.....ik dacht zowat dat ik de enige was die Nathalie zo'n domme geitebek vind hebben ......quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:05 schreef Gert het volgende:
Haha Scan, ik zie net deze cap van jou. Zo mogelijk nóg treffender dan de vorige.![]()
[afbeelding]
Wat een domme geitenbek.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar ff in bad liggen.... Misschien dat er straks nog wat aktie in het huis ontstaat.
edit: Wat doet Tanja in de dbk? Weëen begonnen?
wel badschuim gebruiken dan ruik je straks weer lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga maar ff in bad liggen.... Misschien dat er straks nog wat aktie in het huis ontstaat.
edit: Wat doet Tanja in de dbk? Weëen begonnen?
Krijg zelf de kanker. Lul.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
Kanker nou eens op met die schijtfilm zeg.
Hallo zeg... Kan iedereen hier ff lief tegen elkaar doen?quote:
Otto-Uitzendbureauquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:43 schreef regenworm het volgende:
regie is echt weer kut vandaag 4x niks
Wakker worden, jezus waar hebben ze deze sukkel vandaan gehaald.
Wie is Linda?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:44 schreef Foreverblue het volgende:
Heeft iemand anders dat ook? Dat je op stream 2 in gang in de verte kijkt en dan denkt dat je Linda ziet lopen? Heel spooky.
Trevanian....hoe krijg je dat voor mekaar zo snel een foto hier plaatsen?quote:
Hij begon. Anders.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
wees een beetje [afbeelding] voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |