Trek het je niet aan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En bedankt... Laat ik mezelf ook eens van de goeie kant zien zeg...![]()
Goede verslagen hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb nu een uur de verslagen bijgehouden. Iemand die het overneemt?
Bigbrother.fok.nlquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:56 schreef Djoj het volgende:
Waar doelde Rob op toen hij het over 2 mensen, geen bewoners, had die gisteren in het huis waren?
Gisteren niets gezien, had een meeting met de allermooiste auto's die er rond rijden...![]()
![]()
golf 3's !!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:56 schreef Djoj het volgende:
Gisteren niets gezien, had een meeting met de allermooiste auto's die er rond rijden...![]()
![]()
Naar Amerika?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu dat een heleboel series al weer een maand aan de gang zijn in Amerika.
Dus Scanman gaat even wat anders doen...
jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:03 schreef arneaux het volgende:
Roel en Menno zijn wel dikke mattie opeens he.
Ja dat kind is al een uur met dr handspiegeltje aan het kijken hoe ze dr tanden poetst..quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze die streams AUB van die poetsende kleuter af halen?
Jongleren met de krukken zou ik leuker vinden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef cuall het volgende:
en Lieske gaat toch maar even jongleren zonder krukken
Echt charmant ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:07 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja dat kind is al een uur met dr handspiegeltje aan het kijken hoe ze dr tanden poetst..
Herken nou iets van Anky van Grunsven of toch van Salinero?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt charmant ja.
[afbeelding]
Iedereen heeft zo zijn tics, maar die obsessie van Lieske met haar gebit begint bizarre trekjes aan te nemen.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt charmant ja.
[afbeelding]
Iedereen heeft zo zijn tics, maar die obsessie van Lieske met haar gebit begint bizarre trekjes aan te nemen.![]()
Chantal heeft gelijkquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:19 schreef Bocaj het volgende:
Omg Roel kent Bridget Jones niet....
Ja, gelijk.quote:
Ja, het is blijkbaar niet zo, dat mensen 100 procent goed of 100 procent fout zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:21 schreef pinkplatinum het volgende:
Gelijk?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt charmant ja.
[afbeelding]
Het gesprek op stream3 is zelfs relatief interessantquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:21 schreef Lienekien het volgende:
Waarom luister ik hier in godsnaam naar?
Daarom vat ik hem waarschijnlijk niet..quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jaha. Ik had mijn post ook al verandeherd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |