Trek het je niet aan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En bedankt... Laat ik mezelf ook eens van de goeie kant zien zeg...![]()
Goede verslagen hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb nu een uur de verslagen bijgehouden. Iemand die het overneemt?
Bigbrother.fok.nlquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:56 schreef Djoj het volgende:
Waar doelde Rob op toen hij het over 2 mensen, geen bewoners, had die gisteren in het huis waren?
Gisteren niets gezien, had een meeting met de allermooiste auto's die er rond rijden...![]()
![]()
golf 3's !!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:56 schreef Djoj het volgende:
Gisteren niets gezien, had een meeting met de allermooiste auto's die er rond rijden...![]()
![]()
Naar Amerika?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu dat een heleboel series al weer een maand aan de gang zijn in Amerika.
Dus Scanman gaat even wat anders doen...
jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:03 schreef arneaux het volgende:
Roel en Menno zijn wel dikke mattie opeens he.
Ja dat kind is al een uur met dr handspiegeltje aan het kijken hoe ze dr tanden poetst..quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze die streams AUB van die poetsende kleuter af halen?
Jongleren met de krukken zou ik leuker vinden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef cuall het volgende:
en Lieske gaat toch maar even jongleren zonder krukken
Echt charmant ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:07 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja dat kind is al een uur met dr handspiegeltje aan het kijken hoe ze dr tanden poetst..
Herken nou iets van Anky van Grunsven of toch van Salinero?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt charmant ja.
[afbeelding]
Iedereen heeft zo zijn tics, maar die obsessie van Lieske met haar gebit begint bizarre trekjes aan te nemen.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt charmant ja.
[afbeelding]
Iedereen heeft zo zijn tics, maar die obsessie van Lieske met haar gebit begint bizarre trekjes aan te nemen.![]()
Chantal heeft gelijkquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:19 schreef Bocaj het volgende:
Omg Roel kent Bridget Jones niet....
Ja, gelijk.quote:
Ja, het is blijkbaar niet zo, dat mensen 100 procent goed of 100 procent fout zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:21 schreef pinkplatinum het volgende:
Gelijk?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt charmant ja.
[afbeelding]
Het gesprek op stream3 is zelfs relatief interessantquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:21 schreef Lienekien het volgende:
Waarom luister ik hier in godsnaam naar?
Daarom vat ik hem waarschijnlijk niet..quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jaha. Ik had mijn post ook al verandeherd.
't Ging over Bridget Jones. Ik hoor 'lekker ding', Chantal zegt 'Colin Farrel', ik denk nee, da's Colin Firth. Had ze het alweer over een andere film.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:25 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Daarom vat ik hem waarschijnlijk niet..
quote:
Oh bedanktquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Ging over Bridget Jones. Ik hoor 'lekker ding', Chantal zegt 'Colin Farrel', ik denk nee, da's Colin Firth. Had ze het alweer over een andere film.
Niet waar. Ze ontsnappen allemaal aan de dood terwijl ze dood hadden moeten gaan en vervolgens gaan ze idd stuk voor stuk dood.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:35 schreef pinkplatinum het volgende:
Final Destination hebben ze het over alleen vertelt Roel het helemaal verkeerd..
quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:37 schreef Sonique het volgende:
Dido: "hey uhhhh, hoe heet je ook alweer? Uhhh ROEL, kun je even de aansteker geven?!"
(?)
Het gaat erover dat ze van de dood ontsnappen, hun lot.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet waar. Ze ontsnappen allemaal aan de dood terwijl ze dood hadden moeten gaan en vervolgens gaan ze idd stuk voor stuk dood.
Ze proberen te ontsnappen idd maar dat lukt ze niet. Op 2 na ofzo geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2005 13:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het gaat erover dat ze van de dood ontsnappen, hun lot.
Je kan niet aan je lot ontsnappen, en dus komt 'de dood' hen alsnog halen...
Dat is de film...
Zwakke film, met leuke schrik- effectjes
Ja, maar het is een open einde, en er is bovendien een tweede deel...quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze proberen te ontsnappen idd maar dat lukt ze niet. Op 2 na ofzo geloof ik
De streams staan bij mij al weer af hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:44 schreef redhair het volgende:
Kan kwaak kwaaak Chankwal geen pleister op d"r mond krijgen.![]()
![]()
![]()
Sorry voor de late reactie maar Roel had het over 7 jongens die op vakantie gingen en dat 1 niet het vliegtuig in wilde en dat ze later op het nieuws die vliegtuig neer zagen storten..quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet waar. Ze ontsnappen allemaal aan de dood terwijl ze dood hadden moeten gaan en vervolgens gaan ze idd stuk voor stuk dood.
Om t wat kracht bij te zetten
Het klopt WEL.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:02 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie maar Roel had het over 7 jongens die op vakantie gingen en dat 1 niet het vliegtuig in wilde en dat ze later op het nieuws die vliegtuig neer zagen storten..
klopt dus niet
Ze wil graag zonder, maar is haar door BB verboden. Ze heeft zelfs op haar donder gehad.quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:48 schreef Sonique het volgende:
Warom loopt lieske nog steeds met krukken?
Doet ze nu gewoon niet een beetje aanstellen om aandacht te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |