Jij bent ook de leukste thuis hoor Zapper.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
He wat schattig, die frustratie, jammer dat jullie daar zo slecht mee om kunnen gaan
Schaam je je niet diep? Niet kunnen winnen van zo'n klein clubje als Heracles?
Ik zou m'n huis niet meer uitgaan![]()
Het was toch mooi weer vandaag? Relativeren is net zo fijn als rijpe peren, of zoietsquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Suijk het volgende:
Natuurlijk ben ik gefrustreerd dat we Heracles niet hebben verslagen.
Heb je helemaal gelijk in. En ik kon ook genieten van die aanname van Huntelaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was toch mooi weer vandaag? Relativeren is net zo fijn als rijpe peren, of zoiets![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
die aanname van Huntelaar.
Melchiot zou wel leuk zijn. Hoe oud is ie nu en waar hangt ie uit? Bij Birmingham zeker?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Verhaal
Je bedoelt die twee wedstrijden tegen Sporting, dat deed ie wel aardig ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wil je ook even terug denken aan het AZ sprookje in de UEFA Cup vorig seizoen? Vlaar is juist iemand die de ballen wel hard de tribune in rost en goede harde overtredingen maakt.
Ron is meer dan welkom.
Ik bedoelde eigenlijk Jong Oranje.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je bedoelt die twee wedstrijden tegen Sporting, dat deed ie wel aardig ja.
zozo, grygera en co kunnen afdanker quansah en superheld tamerus in bedwang houden, poeh hequote:Op maandag 17 oktober 2005 07:51 schreef superjoden het volgende:
komt morgen allemaal goed.... de nul gehouden afgelopen weekend dus de verdediging kan daar op doorborduren. *SJ nog steeds vertrouwen heeft *
idd , weer eens de "0" gehouden. De spitsen ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:51 schreef superjoden het volgende:
komt morgen allemaal goed.... de nul gehouden afgelopen weekend dus de verdediging kan daar op doorborduren. *SJ nog steeds vertrouwen heeft *
en hoeveel had de tegenstander?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:03 schreef SCH het volgende:
Jullie hebben toch gewonnen, 2, 8 miljoen over het vorige boekjaar
Dat gevoel heb ik altijd bij hem. Ik heb hem echt nog nooit zien rennen, het is altijd een beetje "snel sloffen" bij hem. Vooral in de CL hou ik altijd mn hart vast als hij er in staat. Ik blijf het een voetballer met niveau Heerenveen/Roda JC vindenquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:51 schreef twi het volgende:
Urby vond ik zelf eigenlijk een beetje het tempo uit de wedstrijd halen.
quote:KNVB wijst Pieter Vink aan voor PSV-Ajax
17/10/2005 10:33
Pieter Vink moet zondag PSV-Ajax in goede banen leiden. De KNVB heeft de Noordwijkerhoutse scheidsrechter aangewezen voor de klassieker.
Vink heeft nog niet veel ervaring met toppers in de Eredivisie. Ajax-Feyenoord was afgelopen seizoen zijn eerste klassieker in zijn loopbaan als scheidsrechter in het Betaald Voetbal. PSV-Ajax begint zondag om 12.30 uur.
Lekker, de enige topper die hij tot nu toe gefloten heeft, floot hij nogal slecht......quote:
Misschien hebben we dan nog een kans als het in ons voordeel is, want ik heb er voor het eerst in vele jaren echt bijzonder weinig vertrouwen inquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lekker, de enige topper die hij tot nu toe gefloten heeft, floot hij nogal slecht......
inderdaad. de spits waarvan we weten dat hij in het systeem past en dat ie veel kan scoren (zie jeugd) maar nee, laten we het proberen met Ananas en Rosenbergquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:56 schreef nyny83 het volgende:
Wanneer komt Babel nou eens gewoon in de spits trouwens?
Zal wel weer in het voordeel van psv fluitenquote:
Ajax wilt dus het stadion van AZ innemen.. of ruilenquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef JeroenV het volgende:
Metersgrote Ajax-vlag op nieuwe stadion AZ
Onbekenden, maar hoogstwaarschijnlijk Ajax-supporters, hebben dit weekeinde een mega vlag van Ajax opgehangen aan de zuidzijde van het nieuwe DSB-stadion in Alkmaar. De vlag is zondagmiddag weggehaald door een supporter van AZ. Twee weken geleden hadden Ajax supporters ook al een Ajax-shirt in de fundamenten van het nieuwe AZ stadion verwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |