quote:Ajax krijgt dinsdag in eigen huis te maken met de scheidsrechter Roberto Rossetti uit Italië.
De Italiaan die bekend staat als de nieuwe Collina. Floot vorig seizoen ondermeer de wedstrijd AZ - Villareal (1-1). Het is de eerste keer dat Rossetti een wedstrijd van Ajax of FC Thun fluit.
Tegen Arsenal was Pienaar anders een drama. Dit lijkt me nog de beste opstelling eigenlijk. Maar hopen dat er weer eens een zondagschot van Babel invliegt want dat is onderhand ook al weer van Brondby geleden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:14 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg,
Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson
Galasek, Lindenbergh, Sneijder,
Rosales, Anastasiou, Babel.
Afgaande op de laatste training vandaag in Noordwijk, gaat dit 'm worden denk ik.
Babel en Rosenberg moeten naast elkaar in de spits komen te spelen, en dan Rosales meer vanaf het middenveld aan de rechterkant. De leegte aan de linkerkant zou dan opgevuld moeten worden door Emanuelson en Sneijder. Lijkt dus wat op een verkapte 4-4-2 en ik vind het persoonlijk een klote-opstelling.
Waarom nou toch die Argentijnse draaitol verkiezen boven de speler met het meeste rendement?
Dan moeten ze Thun misschien maar kapot spelen en in de laatste minuten de bevrijdende treffer maken wegens vermoeidheid bij de tegenstander, ik weet alleen niet of Ajax over spelers met een dergelijke mentaliteit beschikt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:33 schreef Nashje het volgende:
Ik weet zelfs zeker dat het zwaar gaat worden voor Ajax. Maarja iedereen weet dat al. Begroting zegt geen drol (zie afgelopen zaterdag).
teleurstellende jaarcijfersquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:03 schreef SCH het volgende:
Jullie hebben toch gewonnen, 2, 8 miljoen over het vorige boekjaar
Zeg maar gewoon Ajax tegen Chelsea hoor, volgens mij heeft Chelsea minstens het 20-voudige aan zowel transferkosten als salarislastenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:23 schreef Elgigante het volgende:
Blijkbaar is de begroting van Thun 3,3 miljoen tegen ongeveer 60 van Ajax, dat is zeg maar Willem II tegen Chelsea
Maar toch niet echt een begroting van een miljard dacht ik zo en hoe die financiele stromen lopen weet vrijwel niemand denk ik, wel dat de ponden eruit vliegen alsof het lires zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:00 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon Ajax tegen Chelsea hoor, volgens mij heeft Chelsea minstens het 20-voudige aan zowel transferkosten als salarislasten
geen idee, ik heb er nog geen gezien in de stadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef Robar het volgende:
Hehe, hoeveel supporters uit de Alpen komen er deze kant op?
ik hoop dat ze na de wedstrijd minder vrolijk zullen zijn dan die van arsenal.......!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, ik heb er nog geen gezien in de stad
Als ze weer 7 tot 9 miljoen Euro voor hem overhebben, mogen ze hem hebben.quote:Sevilla heeft Heitinga in haar boekje
Dinsdag 18 oktober, door SV, Amsterdam, 08.09u GMT+01.00, AS
Volgens de gerenommeerde Spaanse krant AS heeft Sevilla Ajacied Johnny Heitinga in haar transferboekje staan. Dit maakte het dagblad vanmorgen bekend.
Allereerst zouden ze in de winterstop het liefst Josemi van Liverpool aan willen trekken. Mocht dat niet lukken, dat behoort Johnny Heitinga tot de opties.
Anders zwaai ik even naar zequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, ik heb er nog geen gezien in de stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |