Pieperdepieperdepiep.... wapper wapper wapperquote:
denk het niet en het is nu wel erg saai en lief.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:09 schreef Falco het volgende:
Maar zul je zien. Als je gaat slapen, dan gebeuren de wreedste dingen!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Lees jij eigenlijk wel wat je schrijft voor je op 'invoeren' klikt?![]()
En nog gratis ook.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Dido is natuurlijk ook al een beetje fucked up in d'r koppie, omdat d'r ex er van door ging met een ander...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pieperdepieperdepiep.... wapper wapper wapper
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nieuwe naam voor de Lieske: Piep de Wapper
![]()
Verbaasd je dat dan, als je die Nana love (of hoe het ook heet) foto's terug ziet, die heeft wel meer van die hoerenreclames gedaan, dus die is overal wel voor in.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie ziet een trio met een meisje best zitten. Ze zou het best een keer willen proberen.
Van Roel moet iedereen van zijn vriendin afblijven.
Nathalie zegt dat je alles een keer moet proberen.
Nathalie stijgt vele puntjes vanavond.
Nathalie is bi... maar dat wisten we eigenlijk al.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef Arcee het volgende:
Als de vriend van Naat een trio met een meid erbij zou voorstellen zou ze 't wel willen proberen. Hopen dat-ie kijkt nu.
Hoe denk je dat Joost thuis zit te kijken??quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie ziet een trio met een meisje best zitten. Ze zou het best een keer willen proberen.
Is dit een uitnodiging voor didoquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Ja goh, die weet dat nog nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Joost thuis zit te kijken??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is leukquote:
Als ik afga op de Nathalie dire ik in het BB huis gezien heb, verbaast me dat heel erg ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Verbaasd je dat dan, als je die Nana love (of hoe het ook heet) foto's terug ziet, die heeft wel meer van die hoerenreclames gedaan, dus die is overal wel voor in.
Je hebt die foto's toch gezien, latex pakjes, tong uit d'r bek, wat dacht je dat dat was, toneelspelletje op de middelbareschool?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik afga op de Nathalie dire ik in het BB huis gezien heb, verbaast me dat heel erg ja.
Klasse dat ze toch meer ruimdenkend is dan ik had verwacht. Het is dus geen act
Jij kent Joost? Jij weet wat hij wel en niet weet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja goh, die weet dat nog niet![]()
Die kent z'n eigen vriendin toch wel, alsof ie dat nog niet weet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |