Pieperdepieperdepiep.... wapper wapper wapperquote:
denk het niet en het is nu wel erg saai en lief.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:09 schreef Falco het volgende:
Maar zul je zien. Als je gaat slapen, dan gebeuren de wreedste dingen!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Lees jij eigenlijk wel wat je schrijft voor je op 'invoeren' klikt?![]()
En nog gratis ook.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Dido is natuurlijk ook al een beetje fucked up in d'r koppie, omdat d'r ex er van door ging met een ander...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pieperdepieperdepiep.... wapper wapper wapper
quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nieuwe naam voor de Lieske: Piep de Wapper
![]()
Verbaasd je dat dan, als je die Nana love (of hoe het ook heet) foto's terug ziet, die heeft wel meer van die hoerenreclames gedaan, dus die is overal wel voor in.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie ziet een trio met een meisje best zitten. Ze zou het best een keer willen proberen.
Van Roel moet iedereen van zijn vriendin afblijven.
Nathalie zegt dat je alles een keer moet proberen.
Nathalie stijgt vele puntjes vanavond.
Nathalie is bi... maar dat wisten we eigenlijk al.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef Arcee het volgende:
Als de vriend van Naat een trio met een meid erbij zou voorstellen zou ze 't wel willen proberen. Hopen dat-ie kijkt nu.
Hoe denk je dat Joost thuis zit te kijken??quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie ziet een trio met een meisje best zitten. Ze zou het best een keer willen proberen.
Is dit een uitnodiging voor didoquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Ja goh, die weet dat nog nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Joost thuis zit te kijken??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is leukquote:
Als ik afga op de Nathalie dire ik in het BB huis gezien heb, verbaast me dat heel erg ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Verbaasd je dat dan, als je die Nana love (of hoe het ook heet) foto's terug ziet, die heeft wel meer van die hoerenreclames gedaan, dus die is overal wel voor in.
Je hebt die foto's toch gezien, latex pakjes, tong uit d'r bek, wat dacht je dat dat was, toneelspelletje op de middelbareschool?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik afga op de Nathalie dire ik in het BB huis gezien heb, verbaast me dat heel erg ja.
Klasse dat ze toch meer ruimdenkend is dan ik had verwacht. Het is dus geen act
Jij kent Joost? Jij weet wat hij wel en niet weet?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja goh, die weet dat nog niet![]()
Die kent z'n eigen vriendin toch wel, alsof ie dat nog niet weet![]()
had eigenlijk wel verwacht dat ze iets met dido zou gaan doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nathalie is bi... maar dat wisten we eigenlijk al.
quote:
Als ik Dido's uitspraken een beetje peil... is die kans 0,00000quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
had eigenlijk wel verwacht dat ze iets met dido zou gaan doen.
Maar misschien komt dit nog
Ze wil geen trio met meisje... wel trio met man erbij.quote:
Jeetje de mannen hier hebben wel voelsprieten zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij kent Joost? Jij weet wat hij wel en niet weet?Ik niet en had het niet zo snel van Nathalie verwacht
![]()
Ik heb Nathalie enigszins leren kennen in het huis en daar vanuit gaand had ik verwacht dat het een act was ja. Ik zag haar nou niet als een ruimdenkende geile dame. Maar dat blijkt ze wel te zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je hebt die foto's toch gezien, latex pakjes, tong uit d'r bek, wat dacht je dat dat was, toneelspelletje op de middelbareschool?![]()
![]()
Of je gaat in allebei zitten... Dennis, de stakker van BB, de held van Temptation Island.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Je gaat toch niet als stakker in temptation island zitten?"
In BB wel dan ???
Weten ze dat in het huis wel eigenlijk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nathalie is bi... maar dat wisten we eigenlijk al.
Opzich wel slim van Tanjaquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:18 schreef Foreverblue het volgende:
Ik las dit in het dagboek op de de Talpa site, maar dit mag toch niet? Praten over komende nominaties:
Tanja kwam volgens Ingrid met een slim idee. Tanja zegt namelijk dat ze Rob gaat Nomineren. Ingrid: “Ze zei: ‘Als iedereen op mij stemt en ik stem op Rob, dan zitten we met z’n tweeën op de bank’. Ze denkt dat ze er dit keer zeker in blijft omdat ze bijna gaat bevallen en dat wil Nederland wel zien.” Menno vindt het een geniaal plan van Tanja.
met veel drank op wil ik het nog wel eens zien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik Dido's uitspraken een beetje peil... is die kans 0,00000
Ze is zeker ruimdenkend op dat gebied jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb Nathalie enigszins leren kennen in het huis en daar vanuit gaand had ik verwacht dat het een act was ja. Ik zag haar nou niet als een ruimdenkende geile dame. Maar dat blijkt ze wel te zijn.
Beetje veel eigendunk Delta??quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
Jeetje de mannen hier hebben wel voelsprieten zeg.Inzicht ho maar.
Geloof het niet...quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weten ze dat in het huis wel eigenlijk?
Wat weet jij dan van parenclubs??quote:
Talpa kennende staat het 20 minuten eerder al op teletekst: Tanja 74% - Rob 26%quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Opzich wel slim van TanjaAls ze alleen met Rob op de bank komt te zitten, gaat Rob er zeker uit
![]()
Maar dit gaat niet niet gebeuren weet zeker dat roel joost en lieske op iemand anders zullen stemmenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Opzich wel slim van TanjaAls ze alleen met Rob op de bank komt te zitten, gaat Rob er zeker uit
![]()
Heeft niks met eigendunk te maken, dat straalt gewoon van Naat af, is gewoon zo'n meid die zo vrij is als een vogeltje, heeft geen grenzen op dat gebied.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Vind jij dat Nathalie in het huis ook maar enigszins geik overkomt dan??
Dat zijn dus weer van die vrouwen-dingen, dus als een vrouw het bovenstaande doet, is ze overal voor in en zegt geen nee?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jeetje de mannen hier hebben wel voelsprieten zeg.Inzicht ho maar.
Die foto's van Naat, dat zie je toch meteen, welke meid doet dat soort dingen anders, latex pakjes, reclames, die poseert nog net niet voor de Pabo.
Die is overal wel voor in.
Liever zij dan ik iig. Parenclubs![]()
Joost wist het ook donders goed. Daar komen volgens hem alleen maar mensen die thuis een doodgebloed sexleven hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat weet jij dan van parenclubs??
Ben je er geweest??
Vertel!!![]()
Dan zullen ze wel een straf verzinnen dat zij iemand anders moet uitkiezen die ook op de bank komt, of zo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Dus wordt ik bij deze lid van De Natte Lee fanclubquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb Nathalie enigszins leren kennen in het huis en daar vanuit gaand had ik verwacht dat het een act was ja. Ik zag haar nou niet als een ruimdenkende geile dame. Maar dat blijkt ze wel te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |