Alsof een beetje normale kerel z'n vriendin een nachtje met een ander laat neuken, jaaaaaaaaahoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:59 schreef Falco het volgende:
Die logica van vrouwen (en dan vooral Dido) ook he, mêeeeen!
Neuken voor een miljoen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:00 schreef Roache_ het volgende:
Doe es een kleine samenvatting van deze collectieve verontwaardiging!?!?
Of je met een ander zou nuecken voor een miljoenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:00 schreef Roache_ het volgende:
Doe es een kleine samenvatting van deze collectieve verontwaardiging!?!?
Wickedange veeg je wel ff je handen af aan een handoekkiequote:Op zondag 16 oktober 2005 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaaa weer gelukt![]()
Een kinderhand is gauw gevuld
"Een handdoek? Wat moet ik daarmee?"quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Wickedange veeg je wel ff je handen af aan een handoekkie![]()
Ja maar ik bedoelquote:
Nathalies IQ daalt soms onder het vriespunt jaquote:
Ik heb het een tijdje even niet gevolgt, veel te druk dus ja, dit zal wel de eerste keer zijn dat ik het "hoor" "zie"quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalies IQ daalt soms onder het vriespunt ja
Ja weet ik veelquote:
zeker als het tot twee keer herhaald guldenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalies IQ daalt soms onder het vriespunt ja
Joost mag het wetenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel![]()
Daarom vraag ik het ook
Niet echt een fervente BB watcher, dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel![]()
Daarom vraag ik het ook
quote:
[Donnermode] De deugniet [/Donnermode]quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
joost gooide een zitzak naar lieske.
Hierdoor heeft ze haar kniebande gekneusd
Hè Regenworm.. spoilsportquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hierdoor heeft ze haar kniebande gekneusd
Lees jij eigenlijk wel wat je schrijft voor je op 'invoeren' klikt?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker als het tot twee keer herhaald gulden
Mah, ik heb het wel eens gevolgt maar der is even wat tussen gekomen waardoor ik het even niet kon volgen dus ja, nu kom ik met die vraagquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet echt een fervente BB watcher, dan?
En dat deed echt pijn hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hierdoor heeft ze haar kniebanden gekneusd
Oke, dat doet niet zeerquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hierdoor heeft ze haar kniebanden gekneusd
Leek ze op Lieske of meer op Dido?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah, ik heb het wel eens gevolgt maar der is even wat tussen gekomen waardoor ik het even niet kon volgen dus ja, nu kom ik met die vraag
Weet Scanwoman daarvan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
monogamie is zó 1990 jongens... Wat een preuts stelletje daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |