Altijd een goed plan Vlarp.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tut tut bief...
Je maakt 'm alleen maar blij met al dat commentaar. Zullen we nog maar een glaasje Fiero nemen?
Nu pas?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij moet echt heul snel je waffeltje gaan houden kutpubertje want je begint me dus zwaar te irriteren.
Laten we zeggen dat ik een paar keer opnieuw moest beginnen.quote:
Ik hoorde iets over de 28ste oktober...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die 2
Nah's goed, doen we
(en nee vandaag lukt niet nee)
Ik zat aan bier te denken.. maar ik heb nog 2 flessen fiero koud staanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Altijd een goed plan Vlarp.
I like the way you think.
This is about the most aggressive thing you can do to a computer, the equivalent of going up to a human being and saying Blood ... blood ... blood ... blood ...quote:
Da's een vrijdag toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over de 28ste oktober...
1 2 3 4 5 7 .... nee.... 1 2 3 4 4 ... nee 1 2 3 4 5 6 7 8 11 ... huh waar is de 10? OPNIEUW! 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10. Zo, en nu optyfenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik een paar keer opnieuw moest beginnen..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik begreep dat een zeker stelletje van Fok ook binnenkort naar Rotterdam komt om te stappen
Dat heet "lekken van achter de schermen", en dat vindt Yvonne niet leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoorde iets over de 28ste oktober...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
This is about the most aggressive thing you can do to a computer, the equivalent of going up to a human being and saying Blood ... blood ... blood ... blood ...
Oeh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Dat heet "lekken van achter de schermen", en dat vindt Yvonne niet leuk.
Najah, boeie... die heeft toch geen ban-rechten meer,
dus: heeft iemand nog iets spannends te lekken?
Dan zal't een dag later zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een vrijdag toch?
Ik heb die hele dag vrij
*naast neerplant, in bakje graai*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh!
*popcorn pak*
*vooraan gaat zitten*
Ja, zo ver was ik ook. Ik ben niet helemaal achterlijk. Niet helemaal.quote:
Heb je al een ban?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef TehRockstar het volgende:
*topic knuffel*
Is iedereen weer blij?
Oei, dan weet ik 't niet aangezien ik op zondag audities hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zal't een dag later zijn
Ik ga op vrijdag niet meer zo snel stappen
Welja, help yourself, er is meer dan genoeg.quote:
Nee, je kan gewoon in 10x tot 10 tellenquote:
Ik ben druk bezig.quote:
Tis toch wel toffee-popcorn he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welja, help yourself, er is meer dan genoeg.
*wiebel*
Inlegkruisjes zijn erg handig tegen lekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Dat heet "lekken van achter de schermen", en dat vindt Yvonne niet leuk.
Najah, boeie... die heeft toch geen ban-rechten meer,
dus: heeft iemand nog iets spannends te lekken?
Dat bewaar ik voor rukpukje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, je kan gewoon in 10x tot 10 tellen
Nou dan. Net als:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik ook. Ik ben niet helemaal achterlijk. Niet helemaal.
Tuulk. Geniet je extra lang van.quote:
En voor de hardnekkerige lekjes gewoon tena ladyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inlegkruisjes zijn erg handig tegen lekken.
Ik ben ooit nog eens in Rickmansworth geweest!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou dan. Net als:
And then, one Thursday, nearly two thousand years after one man had been nailed to a tree for saying how great it would be to be nice to people for a change, one girl sitting on her own in a small cafe in Rickmansworth suddenly realized what it was that had been going wrong all this time, and she finally knew how the world could be made a good and happy place. This time it was right, it would work, and no one would have to get nailed to anything.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei, dan weet ik 't niet aangezien ik op zondag audities heb
Daar heb ik geen ervaring mee... *veelbetekende blik enzo*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En voor de hardnekkerige lekjes gewoon tena lady
Maar die is dan eigenlijk pas om 16:00 (moet e rom 15:30 zijn). Dus het zou wel kunnen.quote:
Alsjeblieft..stop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee... *veelbetekende blik enzo*
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee... *veelbetekende blik enzo*
Nou,. qua iemand met beide benen op de grond zetten....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh.. Heb ik zo'n impact?.
Zijn wij zo onbelangrijk voor je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die is dan eigenlijk pas om 16:00 (moet e rom 15:30 zijn). Dus het zou wel kunnen.
Alleen.... om nou finaal brak aan een auditie mee te doen is OOK weer zoiets he
Mamma gilde het al iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Waxxer, heb je dit gezien? http://www.nrc.nl//krant/artikel/1129179630949.html
Neeeeejquote:
mietjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Ow, 'avond
Ik ga zo slapen. Ben k'pót!!!
Ik zou ze in ieder geval een positief advies gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mamma gilde het al idd"GA JE NOU NOG WAT DOEN MET JE LEVEN?!"
(niet zo serieus hoor). Zouden ze DM om raad vragen tijdens de procedure?
![]()
Euhm... dat vraag je aan de verkeerde. Fiero staat bij mij nooit lang genoeg om slecht te wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:42 schreef Vlarp het volgende:
Bief? Kan Fiero slecht worden? Ik heb al een fles die 4 maanden aangebroken is..
Een dinges, dansauditie is het?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeej
Maar audities zijn OOK belangrijk! Alhoewel.....
Ik kijk wel ff
Gewoon doen! Je leeft maar één keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej
Ik kijk wel ff
Mja.. 't zou leuk zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeej
Ik kijk wel ff
Jah. Voor Tranox moet ik ieder jaar opnieuw auditie doen om er in te blijvenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een dinges, dansauditie is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |