Wat hij zegt.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
Hebben rukpukje en CDP al geneukt?
Jij bent hard op weg de meest valse nicht van dit topic te worden ;Pquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:04 schreef TehRockstar het volgende:
Die vadsige zonnebanktrut met dat hitsige dochtertje?
Care..
aawwww, zijn ze niet lief geweest tegen rukpukje aaaawww koesjiekoesjiekoequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:04 schreef TehRockstar het volgende:
Die vadsige zonnebanktrut met dat hitsige dochtertje?
Care..
Wie is dat nu dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg de meest valse nicht van dit topic te worden ;P
Nee hoor, Brechtje is wel lekker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aawwww, zijn ze niet lief geweest tegen rukpukje aaaawww koesjiekoesjiekoe
Maar ik ben zo lief.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent hard op weg de meest valse nicht van dit topic te worden ;P
KP komt flink in de buurtquote:
KP is ook lief.quote:
Gaat een beetje moeilijk he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
KP is ook lief.
Als hij nou ook op zwart gaat..
Welke [HOMO] was er nou een mod dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk he?
Jerruh. Maar die is allang weer zwart hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Welke [HOMO] was er nou een mod dan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jerruh. Maar die is allang weer zwart hoor.
Maar toch fijn dat je oplet.
Thank you for playing and don't forget to tip your dealer..
Het een sluit het andere niet uit. Maar jij bent vandaag wel extreem vervelend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
KP is ook lief.
Als hij nou ook op zwart gaat..
Als je dit al vals vindt, dan ben je echt niks gewend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stiekem ben jij gewoon de valse topicnicht.
Ga jij nog eens je schaamhaar waxen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit. Maar jij bent vandaag wel extreem vervelend.
Dan kent ie Ome Twaaluf nog niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je dit al vals vindt, dan ben je echt niks gewend.
Zorg jij eerst eens dat je schaamhaar krijgt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ga jij nog eens je schaamhaar waxen, bitch.![]()
Oeh! Zullen we ome Leej halen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan kent ie Ome Twaaluf nog niet..
Man.. ik heb mn rust nodig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh! Zullen we ome Leej halen?.
Misschien mag ik haar schaamhaar hebben?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zorg jij eerst eens dat je schaamhaar krijgt.
good point.quote:
Laten we het, voor de verandering, eens niet over het schaamhaar van TRS hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zorg jij eerst eens dat je schaamhaar krijgt.
Je hebt gelijk, ik hou me ook liever met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laten we het, voor de verandering, eens niet over het schaamhaar van TRS hebben..
Goedzo, je zou er bijna bang van worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik hou me ook liever met andere dingen bezig.
Vlug Vlug, Angl3l heb je Dr Bibber nog op de MSN?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:51 schreef Timmah het volgende:
deaud.
Nee die is stappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vlug Vlug, Angl3l heb je Dr Bibber nog op de MSN?
vraag hem tips hoe we moeten reanimeren
Mensch... Hoe diep kan je in CDP's kont kruipen.quote:
*kruip*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mensch... Hoe diep kan je in CDP's kont kruipen.. No offence tegen CDP overigens.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil ook stappen!! *stampvoet*
En dan zuipen, aangeschoten worden en sloeren met een leuke jongen...
Kom we gaan samen stappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil ook stappen!! *stampvoet*
En dan zuipen, aangeschoten worden en sloeren met een leuke jongen...
Tonnetje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*kruip*
Ik kan nog verder..
Ga jij weer eens bezig met je wiskundemeneertje, tonnetje.
Vandaag lukt nie meerquote:
Je bent echt een sukkeltje heh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*kruip*
Ik kan nog verder..
Ja, tonnetje, ja.quote:
Jij moet echt heul snel je waffeltje gaan houden kutpubertje want je begint me dus zwaar te irriteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*kruip*
Ik kan nog verder..
Tut tut bief...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij moet echt heul snel je waffeltje gaan houden kutpubertje want je begint me dus zwaar te irriteren.
O die 2quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vandaag lukt nie meer
Maar ik vind 't een deal..
Anders kom je binnenkort naar Rotterdam?
Ik begreep dat een zeker stelletje van Fok ook binnenkort naar Rotterdam komt om te stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |