Gelezen. Niets mis mee. Vooral over Iquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Lees eerst maar eens meer reviews van die gast.
Waarom moet een recensist onbevooroordeeld de bios in gaan?quote:Ben het compleet met Morpheus eens. Dit is echt zo'n ongenuanceerde review. Echt niet normaal. Ik geloof er geen reet van dat deze recensent onbevooroordeeld de bios is binnengegaan. Hij heeft iets tegen dit soort films en ziet in alles bevestiging van zijn superieure blik op films
Over stokpaardjes gesprokenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelezen. Niets mis mee. Vooral over I![]()
eve
sible heeft hij gelijk.
4 van de 5 recensies krijgt niet hoger dan 2 sterren en een film uit 1939 krijgt 5 sterren. Kan toeval zijn, maar Ik denk toch, dat deze meneer met een zekere vooringenomenheid naar bepaalde films kijkt. Er valt dan ook gewoon totaal geen objectiviteit te bespeuren in zijn recensies.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://digg.be/movie.php?id=983
Kan deze reviewer opdonderen? Wat een gruwelijk slechte recensie.
Hij geeft bijv. LOTR: TTT ook maar 2 sterren.
Die loser geeft Elizabethtown een hogere waardering dan King Kong, LOTR 1 / 2quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gelezen. Niets mis mee. Vooral over I![]()
eve
sible heeft hij gelijk.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die loser geeft Elizabethtown een hogere waardering dan King Kong, LOTR 1 / 2
Dag geloofwaardigheid.
Alleen zijn geloofwaardigheid in jouw ogen. En gezien jouw uitlatingen hier denk ik niet dat hij daar wakker van ligt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die loser geeft Elizabethtown een hogere waardering dan King Kong, LOTR 1 / 2
Dag geloofwaardigheid.
het is toch een remake?? waarom zou je dan alles gaan veranderen aan t liefdesverhaal?? snap je standpunt niet. Als je alles gaat veranderen is t geen remake meer, maar een compleet nieuwe filmquote:Op donderdag 15 december 2005 17:21 schreef Herald het volgende:
[..]
Dus omdat er wat rammelt aan het origineel mag er ook wat rammelen aan de remake? Omdat Anne en Jack halsoverkop verliefd worden in het origineel mag dat in de remake ook? Dat is mijn kritiek, dat PJ met 3 uur tijd, in één scene laat ze dat Jack en Anne een beetje gebrekkig flirten en in de volgende zijn ze stapelverliefd. maar hey, laten we wel wat extra scenes geven aan Jimmy en Mr Hayes, want ach die hadden in het origineel ook zo'n grote rol namelijk.
precies wat ik hierboven dus zeg: als je teveel gaat veranderen (plotwendingen, liefdesverhaal etc. etc.) is t dus geen remake meer maar een nieuwe filmquote:jawel, want ik mag geen kritiek geven op die film want het is een remake dus moet het exact lijken op het origineel, op wat scenes en plotwendingen na, maar verder zijn de plotwendingen exact hetzelfde en mag ik daar niks van zeggen.
idd. die review slaat helemaal nergens opquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
snap je nou zelf niet hoe krom je doet? Je vindt het helemaal te gek dat PJ wél extra scenes geeft aan Ann, aan Carl Denham, wat extra personages toevoegt als Preston, Mr Hayes en Jimmy, je krijgt een spontane zaadlozing dat PJ het verhaal verandert dat Ann en Jack niet een gelukkig stelletje zijn als ze in New York terug komen MAAR je vindt het wel ontzettend raar van mij dat ik dan ook wel ietsjes meer tijd in de romance van Ann en Jack had willen zien. Dat vind je weer ontzettend super van PJ dat ie dat niet heeft uitgebreid, want zo was het in het origineel en een paar scenes extra zouden er een COMPLEET andere film van hebben gemaaktquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Timo20 het volgende:
het is toch een remake?? waarom zou je dan alles gaan veranderen aan t liefdesverhaal?? snap je standpunt niet. Als je alles gaat veranderen is t geen remake meer, maar een compleet nieuwe film
overdrijven is ook een vak hequote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef Herald het volgende:
[..]
snap je nou zelf niet hoe krom je doet? Je vindt het helemaal te gek dat PJ wél extra scenes geeft aan Ann, aan Carl Denham, wat extra personages toevoegt als Preston, Mr Hayes en Jimmy, je krijgt een spontane zaadlozing dat PJ het verhaal verandert dat Ann en Jack niet een gelukkig stelletje zijn als ze in New York terug komen MAAR je vindt het wel ontzettend raar van mij dat ik dan ook wel ietsjes meer tijd in de romance van Ann en Jack had willen zien. Dat vind je weer ontzettend super van PJ dat ie dat niet heeft uitgebreid, want zo was het in het origineel en een paar scenes extra zouden er een COMPLEET andere film van hebben gemaakt
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb het gevoel dat de strijd tussen de T-Rex en King Kong hier verbaal nog eens dunnetjes wordt overgedaan...
moet ie maar niet downloadenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef SunChaser het volgende:
Collega had King Kong gedownload zeidie. Ik meenemen, is het King of the Lost World, een film die nog te slecht is om op veronica uit te zenden, slechte dialogen door mensen die niet kunnen acteren en de effecten zijn echt slecht
[afbeelding]
en hij maar niet snappen waarom die film zo gehyped isquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef SunChaser het volgende:
Collega had King Kong gedownload zeidie. Ik meenemen, is het King of the Lost World, een film die nog te slecht is om op veronica uit te zenden, slechte dialogen door mensen die niet kunnen acteren en de effecten zijn echt slecht
[afbeelding]
In het origineel zag je ook niet hoe Kong van skull island naar NY werd gebracht, bewust achter wegen gelaten denk ik, iets voor de kijker om over na te denken en ik vond de eerste kennismaking met Kong ze'n brul in de film ook wel wat hebben ipv de scream for your live scene uit de trailers eerlijk gezegtquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:09 schreef Baris het volgende:
Vandaag gezien. Het was een vette film. Alleen jammer dat de "Scream for your live" scene er niet in zit en je niet ziet hoe Kong naar de stad wordt gebracht. Maarja, dat zullen we vast zien in de extenden edition. Een 8.
En deze flapdrol geeft Brothers Grimm weer 4 sterren .. waar geen klap aan is. Vind het nu niet echt een goede Terry Gilliam film.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het spel ook al gespeeld, maar gelukkig wijkte de film voldoende van het spel af, zodat ik niet de hele tijd een deja vu gevoel had.
[ Bericht 8% gewijzigd door Viking84 op 17-12-2005 12:24:23 (spoilertags toegevoegd :)) ]Niet meer actief op Fok!
Er zijn mensen hier die het origineel niet kennen, dus misschien even spoilertags neerzetten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:53 schreef Viking84 het volgende:
En vooral de slotzin was prachtig:
.........
2005 was wat betreft films en bioscoopbezoeken een beetje een tegenvallend jaar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af wat de film box office-gewijs gaat doen dit weekend, want voorlopig valt het allemaal een beetje tegen. Men had één van de grootste (zoniet dé grootste) opening wednesday uit de geschiedenis verwacht. Maar de film is daar pas 21e geëindigd, na films als Pokemon en Meet The Fockers.
Verrassend (voorlopig), want ik had toch verwacht dat deze (nog méér dan RotS, WotW en zelfs Narnia en Potter) dé blockbuster van het jaar ging worden. Dat kan natuurlijk nog steeds, maar dan komt het toch traag op gang.
sneuquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:50 schreef PM-girl het volgende:
Van de week gezien, bij de opening van de nieuwe bioscoop. Gelukkig heb ik er daarom geen geld voor hoeven betalen, wat een slechte film vind ik dit!
Drie uur lang overtreffende trap van enge beesten, zoektochten en reddingsacties. Verschrikkelijk!
Ik vind vanalles leuk, dat is het gekke. Normaal wanneer een film een slechte recensie heeft of 'men' een film niet waardeert, vind ik ze wel leuk. (ook natuurlijk films die wel goed gewaardeerd worden).quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sneuwat vind je dan wel leuk? tarantino zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
nee, vond ik niet. Dat vond ik het eindequote:Op zaterdag 17 december 2005 19:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag net op MTV dat stukje met Kong, Watts en 2 T-rexen in een afgrond met lianen. Leek me een beetje t hoogtepunt van de film. Klopt dat?
Jij bent vast - net als ik - bij Take Ten geweestquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:56 schreef PM-girl het volgende:
[...]
Positief was wel: vanwege de opening gratis drank en hapjes!
dat is het toch ook? Peter Jackson heeft deze film voor zichzelf gemaakt. Dankzij Lord of the Rings konden alle remmen los en hoefde hij maar met de vingers te knippen voor een miljoentje of 20 extra.........en dan gaat het meestal mis...ik kan het natuurlijk niet laten om George Lucas even als beste voorbeeld aan te halenquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef Cairon het volgende:
persoonlijk vond ik de film zijn doel voorbij schieten, en leek het erop dat Peter Jackson een Peter Jackson-film aan het maken was, in plaats van dat hij een versie van King Kong neerzette. Het komt een beetje zelfingenomen over hier en daar, dat vond ik jammer.
Daardoor vond ik de film ook lang niet zo spannend als dat de film mij wilde doen geloven. Ik vond hem traag en saai op een aantal punten.
Het ziet er leuk uit, maar het is geen hoogstaand meesterwerk.
Zeker bij de kuip geparkeerd, en te lui om een beetje te lopen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
de parkeerbon van ¤45,- is dan wel weer klote.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:41 schreef ufx het volgende:
[..]
Jij bent vast - net als ik - bij Take Ten geweestGeweldige bioscoop, film was echter iets minder
beetje flauw, hoor. King Kong was niet een tussendoortje voor PJ, want al voordat hij met LOTR bezig ging, had hij al concrete plannen voor een remake van King Kong. Hij kreeg alleen zijn budget niet rond, dus heeft hij eerst LOTR gemaakt. Dit is een film waar PJ met hart en ziel aan gewerkt heeft, dat kan niemand ontkennen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:35 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
dat is het toch ook? Peter Jackson heeft deze film voor zichzelf gemaakt. Dankzij Lord of the Rings konden alle remmen los en hoefde hij maar met de vingers te knippen voor een miljoentje of 20 extra.........en dan gaat het meestal mis...ik kan het natuurlijk niet laten om George Lucas even als beste voorbeeld aan te halen
gelukkig is Jackson nog slim genoeg om het nog enigszins in het gareel te houden,
al hoop ik dat King Kong het slotwoord is van de extreme CGI films van de laatste jaren....helaas weet ik wel beter
Ben het volledig met je eens! De film van 2005.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
quote:Op zondag 18 december 2005 11:32 schreef Magic666 het volgende:Misschien weet iemand dit, maar kwam dit ook voor in de 1933 versie? Ik vond het ook wel een mooi stukje, ook mede door de muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee deze scene komt niet uit de originele film.quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Misschien weet iemand dit, maar kwam dit ook voor in de 1933 versie? Ik vond het ook wel een mooi stukje, ook mede door de muziek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |