Echt niet hoor SoK, luister eens naar de soundtrack van The Village bijvoorbeeld als je daar geen onderscheid in kan maken.... Signs, Unbreakable, Peter pan, en nog zo veel meer, Batman Begins deed hij samen met Hans Zimmer, ik kan duidelijk horen wanneer Hans Zimmer of James Newton Howard bezig is, alleen bij zijn muziek krijg ik kippenvel, Thomas newman is ook zo'n man apart, Road to perdition, American beauty, Finding nemo, The Green mile, etc etc luister maar eens goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb al tientallen films gezien met de muziek van de beste man en er zit er werkelijk geen enkele tussen waarvan ik me herinner dat ik de muziek zo goed vond. Of slecht. Gewoon onopvallend.
Nee klopt, LOTR is ook volgens mijn zijn enige 'grote' project waar hij ooit aan mee gedaan heeft, andere bekende films waar hij de muziek voor zorgde waren o.a; Gangs of new york, se7en, Ransom, Panic room, etc niet echt muziek scores met een eigen karakter, tenminsten bij mij niet iets wat is blijven hangen van hem, behalve LOTR & de matige muziek van Gangs of new york,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef moomoo het volgende:
ben voor LOTR nooit zo'n fan van shore geweest, dus dat hij king kong niet doet boeit me niet zo veel.
Ik krijg ook steeds een foutmelding, terwijl ik een HD Trailer die op mijn HD staat (quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef 7eVeNL het volgende:
werkt dit bij iemand?
http://www.apple.com/trailers/universal/kingkong/hd/
hiermee zou je die King kong trailer is een super groot formaat moeten kunnen zien, alleen ik krijg continue een foutmelding bij alle 3 de formaten, misschien een verouderde quicktime player?
hier doet ie tquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef 7eVeNL het volgende:
werkt dit bij iemand?
http://www.apple.com/trailers/universal/kingkong/hd/
hiermee zou je die King kong trailer is een super groot formaat moeten kunnen zien, alleen ik krijg continue een foutmelding bij alle 3 de formaten, misschien een verouderde quicktime player?
ja mijn excuses, geen idee hoe dat daar gekomen isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:34 schreef EmjaY het volgende:
Waarom die pijpende homo in mn oogerg jammer
Thanks!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topic is ont-"gay"-ed en dat vanop m'n werk nog wel.
http://enjoyment.independent.co.uk/film/news/article322849.ecequote:Jackson pays monster fine for taking 'King Kong' over budget
By Andrew Gumbel in Los Angeles
Published: 28 October 2005
The film director Peter Jackson has been forced to pay a fine running into millions of dollars for going massively over budget on his latest project, King Kong.
Jackson, the man who set Hollywood alight with his epic cinematic trilogy of The Lord of the Rings, has included an array of blockbusting special effects in the film, which alone are estimated to cost as much as $32m (£18m).
The fine for reaching an extraordinary total budget of $207m is expected to be split between Mr Jackson himself and his production company. The News of King Kong's extra weight and girth - the running time, originally intended to be about two-and-a-half hours, has shot past the three-hour mark - seems to have been greeted, however, with nothing but excitement and pleasure among executives at Universal Pictures.
"We expected to see a long movie," the chair of Universal Pictures, Stacey Snider, told Variety, "and we loved it. It's a brilliant movie, an epic feast."
Mr Jackson was, in effect, handed the keys to Hollywood after the smash success of his Lord of the Rings trilogy. Not only did he exercise complete control over King Kong, along with his partners Fran Walsh and Philippa Boyens, but key parts of the production were withheld from the corporate front office until the film was completed.
Universal's top brass recently flew to New Zealand to watch the three-hour cut and decide if they were prepared to release it at that length. Their reaction was effusive, at least in public, and Mr Jackson was given the go-ahead.
zal hij daar echt mee zitten?? Ik weet het niet hoor, hoeveel hij wel niet heeft verdient aan LOTR en straks aan King Kong...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:34 schreef Dagonet het volgende:
Jackson heeft wel een boete gekregen omdat hij over z'n budget heenging:
[..]
http://enjoyment.independent.co.uk/film/news/article322849.ece
het Weta digital team wat ook achter LOTR zat, maar het materiaal wat in de teaser trailer te zien is zijn de eerste beelden die gemaakt zijn voor King Kong, wie weet hoe het er nu uit zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie zitten er achter de special effect??
Stan Winston en Phill Tippet ofzo?
Want de T-Rex doet behorlijk denken aan hun T-Rex die ze voor de Jurassic Park films hebben gebruikt.
Als befaamd horrorregisseur op Halloween jarig zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik feliciteer hier nog snel even Peter Jackson met z'n verjaardag. Ik weet toevallig dat hij hier soms meeleest.
Wow super Jordi !quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwe beelden waaronder die van Kong op het Empire State .. Spoilers !!
klik
mn XP doet vaag..dus helaas moet k deze beelden even laten schietenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:13 schreef 7eVeNL het volgende:
gewoon ff op quicktime.com de nieuwe iTunes downloaden...
Ik ben bijna geneigd te gaan zeggen van wel .. mensenlief wat een mega shots!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:39 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
gaat dit beter worden dan LOTR? qua special effects?
van die zelfde bron:quote:Op donderdag 3 november 2005 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
hier een link naar de nieuwe trailer (slechte kwaliteit) :
klik
Moet je doen, je krijgt niet echt een goeie indruk van die trailer met die kwaliteit, maar het gebruik van de batman begins muziek vond ik best wel komisch overkomen, past goedquote:Op donderdag 3 november 2005 19:29 schreef MadGuy het volgende:
Ik wacht wel even op de officiële trailer.
dat was de teaser..quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
er was toch al een officiele trailer uit? wat lieten ze anders zien op at5?
Jurassic Park was dan ook niet allemaal CGI omdat ze toen nog niet zo ver waren. Maar daar kan ik naast zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:42 schreef StrayDog het volgende:
Ik vind er echt niks aan, CGI is en blijft waardeloos voor dit soort dingen.
Kong ziet er hartstikke nep uit, net als die dino's, dat was in Jurassic Park 1 trouwens nog beter gedaan![]()
Klopt, daarom vond ik Jurassic Park ook beter gelukt qua effecten, en puur CGI als in King Kong vind ik nog steeds hartstikke nep.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:41 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jurassic Park was dan ook niet allemaal CGI omdat ze toen nog niet zo ver waren.
Vind je Gollem ook ongeloofwaardig of vind je die wel goed ? (er kan natuurlijk verschil zijn tussen de wat meer menselijke Gollem en het echte beest Kong)quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Klopt, daarom vond ik Jurassic Park ook beter gelukt qua effecten, en puur CGI als in King Kong vind ik nog steeds hartstikke nep.
Niet omdat ik weet dat die beesten niet (meer) bestaan maar gewoon omdat het er niet uitziet als echte beesten, maar als computeranimatie.
Ben het helemaal met je eens. Je zag een aantal maal echt duidelijk dat het computeranimatie is. En ik vind CGI helemaal niet erg, het kan zoveel leuks voor een film doen, maar je moet niet zo makkelijk kunnen zien dat het CGI is, das gewoon een turn off.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Klopt, daarom vond ik Jurassic Park ook beter gelukt qua effecten, en puur CGI als in King Kong vind ik nog steeds hartstikke nep.
Niet omdat ik weet dat die beesten niet (meer) bestaan maar gewoon omdat het er niet uitziet als echte beesten, maar als computeranimatie.
Heb ik ook. Zat met open mond van verbazing naar King Kong 33 te kijken. Prachtig wat ze daarmee gedaan hebben!quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef StrayDog het volgende:
Nou ik vraag me af of die kwaliteit nog wel beter wordt, in LOTR zitten ook een aantal scenes waarin ik de CGI erg matig vind.
Erg jammer vind ik dat altijd, haalt mij meteen helemaal uit de film.
Gek genoeg heb ik dat gevoel bij oudere films met in principe knulligere sfx (stop-motion bv.) helemaal niet, waarschijnlijk omdat het daar wel nog "echt" is wat je ziet, en bij CGI alles uit een computer komt.
jij snapt 'mquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, je "ziet" dat het CGI is.... ik "zie" ook wanneer het stop-motion is. En of iemand nu staat te vechten met iets wat er niet is of met iets wat overduidelijk een pop is, dat vind ik beide gevallen even storend.
Nou, ik vind dit wel de beste CG die ik ooit gezien heb. Ik vond het juist erg realistisch overkomen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, je "ziet" dat het CGI is.... ik "zie" ook wanneer het stop-motion is. En of iemand nu staat te vechten met iets wat er niet is of met iets wat overduidelijk een pop is, dat vind ik beide gevallen even storend.
Vroeger, toen ik nog zwart was, deed ik dat ook altijd. Kijk waar ik nu staquote:
Vind het er allemaal maar chaotisch uitzien maargoed, uiteindelijk zal de score toch wel passen bij de film hoor, daar ga ik absoluut van uit ..quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Eindelijk! James newton howard @ work
http://img-nex.kongisking(...)eksToGo_qt6_high.mov
zeker de moeite waard om te bekijken! Zo te zien gaat alles nog als gepland, ik ken niet wachten!![]()
Zo gaat dat bijna overal aan toequote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Vind het er allemaal maar chaotisch uitzien maargoed, uiteindelijk zal de score toch wel passen bij de film hoor, daar ga ik absoluut van uit ..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:24 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
zullen dat trouwens officiele posters zijn?
Werkelijk fantastisch! Zo mooi en emotioneel. Zat serieus met een brok in m'n keel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4 minuten preview
Mooie scene van Kong en Ann *rechtermuis klik, opslaan als*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |