abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31980905
Misschien dat ie kwalitatief wel beter wordt, daarvoor vertrouw ik Peter Jackson wel. Maar de impact van '33 kan ie gewoonweg niet evenaren.
Daarom worden we opgescheept met een (naar alle waarschijnlijkheid) fantastische film die we over 5 jaar vergeten zijn, terwijl de '33 versie nog generaties zal overleven.
Voorkom een kater, blijf dronken!
pi_31982147
Nou ik vraag me af of die kwaliteit nog wel beter wordt, in LOTR zitten ook een aantal scenes waarin ik de CGI erg matig vind.
Erg jammer vind ik dat altijd, haalt mij meteen helemaal uit de film.

Gek genoeg heb ik dat gevoel bij oudere films met in principe knulligere sfx (stop-motion bv.) helemaal niet, waarschijnlijk omdat het daar wel nog "echt" is wat je ziet, en bij CGI alles uit een computer komt.
  zaterdag 5 november 2005 @ 10:41:32 #78
4180 Hare
Come fly with me!
pi_31984613
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef StrayDog het volgende:
Nou ik vraag me af of die kwaliteit nog wel beter wordt, in LOTR zitten ook een aantal scenes waarin ik de CGI erg matig vind.
Erg jammer vind ik dat altijd, haalt mij meteen helemaal uit de film.

Gek genoeg heb ik dat gevoel bij oudere films met in principe knulligere sfx (stop-motion bv.) helemaal niet, waarschijnlijk omdat het daar wel nog "echt" is wat je ziet, en bij CGI alles uit een computer komt.
Heb ik ook. Zat met open mond van verbazing naar King Kong 33 te kijken. Prachtig wat ze daarmee gedaan hebben!

En het enige wat ik echt nep vond lijken bij LoTR was het eind in Mount Doom. Vooral Gollum vechtend met onzichtbare Frodo en de val van Gollum in het lava. Voor de rest kan ik me zo niks voor de geest halen.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:33:25 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31985660
Tja, je "ziet" dat het CGI is.... ik "zie" ook wanneer het stop-motion is. En of iemand nu staat te vechten met iets wat er niet is of met iets wat overduidelijk een pop is, dat vind ik beide gevallen even storend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31989561
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, je "ziet" dat het CGI is.... ik "zie" ook wanneer het stop-motion is. En of iemand nu staat te vechten met iets wat er niet is of met iets wat overduidelijk een pop is, dat vind ik beide gevallen even storend.
jij snapt 'm
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:10:00 #81
4180 Hare
Come fly with me!
pi_31989691
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:04 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

jij snapt 'm
Slijmbal
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_31990108
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, ik vind dit wel de beste CG die ik ooit gezien heb. Ik vond het juist erg realistisch overkomen.
pi_31990220
Ik heb zojuist de nieuwe HD trailer op Apple.com gekeken, en ik krijg nu al weer medelijden met die grote aap...

Maar wat een geweldige film lijkt me dat zeg... Ik verheug me er nu al op om drie uur lang op het puntje van mijn (bioscoop)stoel te zitten ...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_31998515
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:10 schreef Hare het volgende:

[..]

Slijmbal
ja het is wel een mod he
  zaterdag 5 november 2005 @ 22:36:49 #85
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32005914
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:10 schreef Hare het volgende:

[..]

Slijmbal
Vroeger, toen ik nog zwart was, deed ik dat ook altijd. Kijk waar ik nu sta .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32008912
Trailer ziet er vet uit, ben benieuwd naar de film
pi_32201212
Eindelijk! James newton howard @ work
http://img-nex.kongisking(...)eksToGo_qt6_high.mov

zeker de moeite waard om te bekijken! Zo te zien gaat alles nog als gepland, ik ken niet wachten!
pi_32201344
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Eindelijk! James newton howard @ work

zeker de moeite waard om te bekijken! Zo te zien gaat alles nog als gepland, ik ken niet wachten!
Vind het er allemaal maar chaotisch uitzien maargoed, uiteindelijk zal de score toch wel passen bij de film hoor, daar ga ik absoluut van uit ..

From Russia:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_32201553
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:

Vind het er allemaal maar chaotisch uitzien maargoed, uiteindelijk zal de score toch wel passen bij de film hoor, daar ga ik absoluut van uit ..
Zo gaat dat bijna overal aan toe

zullen dat trouwens officiele posters zijn?
pi_32201591
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:24 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]
zullen dat trouwens officiele posters zijn?
staat op de official site
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_32421204
Hier trouwens weer een leuke PD van opnieuw James Newton Howard in samen werking met PJ op een afstand van ongeveer 10.000 km?

dinsdag 29 november 2005 @ 19:38:24 #92
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32678876
4 minuten preview
Mooie scene van Kong en Ann *rechtermuis klik, opslaan als*
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:40:24 #93
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32678931
Ik geloof het gewoon niet trouwens.. je ziet overal te duidelijk dat iemand(in dit geval Naomi) voor een green screen heeft gestaan.
De persoon mengt niet met de achtergrond of de achtergrond is te digitaal..kweet t nog niet.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32679384
Ik kreeg wèl kippenvel van die preview. De bewegingen van Kong, de zuchtjes, het afwensen van Naomi na zijn overwinning op T-Rex...

Maar je hebt wel een beetje gelijk, CrazyDutchPunk. Het is té schilderachtig, té mooi. Ik ben bereid me te laten betoveren door een film, maar wil de rest van het publiek dat ook?
pi_32686444
Zooow erg mooi! ik had ook ff een moment waarvan ik dacht mmm dat had toch wel beter gekund, maar mede door de muziek en de mooi plaatjes ben ik verkocht.... en de verhouding van die twee is erg goed uigewerkt
  woensdag 30 november 2005 @ 00:27:58 #96
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_32686509
Hier een lovend Newsweek-verhaal:
http://www.msnbc.msn.com/id/10216525/site/newsweek/
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_32687849
Ik kijk gewoon niks geen trailers, sneak previews, makings of, reportages, pre-screening recencies en wat dan ook. Ik wil met een leeg hoofd en geen idee wat er gebeurt naar de film. OK, het verhaal kennen we al, maar als ik 20x 10 seconden uit de film zie tijdens een making of, dan kun je al aardig voorspellen wat er gebeurt en hoe alles er uit ziet. En het is juist veel leuker om het "vers" te zien in de bios.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 30 november 2005 @ 09:05:41 #98
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32689626
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4 minuten preview
Mooie scene van Kong en Ann *rechtermuis klik, opslaan als*
Werkelijk fantastisch! Zo mooi en emotioneel. Zat serieus met een brok in m'n keel.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_32703338
De muziek nadat T-Rex is verslagen. Zo mooi. dat gaf me kippenvel!
pi_32704165
In die preview vind ik Kong er best goed uitzien (alleen de ogen blijven wat nep), alleen ziet de rest er nu weer niet zo goed uit (achtergronden), té slechte green/blue screen (het ziet er allemaal een beetje op elkaar geplakt uit, niet echt).
Hopelijk ziet het er in de film nog wat beter uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')