Heb ik ook. Zat met open mond van verbazing naar King Kong 33 te kijken. Prachtig wat ze daarmee gedaan hebben!quote:Op zaterdag 5 november 2005 02:57 schreef StrayDog het volgende:
Nou ik vraag me af of die kwaliteit nog wel beter wordt, in LOTR zitten ook een aantal scenes waarin ik de CGI erg matig vind.
Erg jammer vind ik dat altijd, haalt mij meteen helemaal uit de film.
Gek genoeg heb ik dat gevoel bij oudere films met in principe knulligere sfx (stop-motion bv.) helemaal niet, waarschijnlijk omdat het daar wel nog "echt" is wat je ziet, en bij CGI alles uit een computer komt.
jij snapt 'mquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, je "ziet" dat het CGI is.... ik "zie" ook wanneer het stop-motion is. En of iemand nu staat te vechten met iets wat er niet is of met iets wat overduidelijk een pop is, dat vind ik beide gevallen even storend.
Nou, ik vind dit wel de beste CG die ik ooit gezien heb. Ik vond het juist erg realistisch overkomen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, je "ziet" dat het CGI is.... ik "zie" ook wanneer het stop-motion is. En of iemand nu staat te vechten met iets wat er niet is of met iets wat overduidelijk een pop is, dat vind ik beide gevallen even storend.
Vroeger, toen ik nog zwart was, deed ik dat ook altijd. Kijk waar ik nu staquote:
Vind het er allemaal maar chaotisch uitzien maargoed, uiteindelijk zal de score toch wel passen bij de film hoor, daar ga ik absoluut van uit ..quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Eindelijk! James newton howard @ work
http://img-nex.kongisking(...)eksToGo_qt6_high.mov
zeker de moeite waard om te bekijken! Zo te zien gaat alles nog als gepland, ik ken niet wachten!![]()
Zo gaat dat bijna overal aan toequote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Vind het er allemaal maar chaotisch uitzien maargoed, uiteindelijk zal de score toch wel passen bij de film hoor, daar ga ik absoluut van uit ..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:24 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
zullen dat trouwens officiele posters zijn?
Werkelijk fantastisch! Zo mooi en emotioneel. Zat serieus met een brok in m'n keel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
4 minuten preview
Mooie scene van Kong en Ann *rechtermuis klik, opslaan als*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |