quote:Een groot deel van de films die vandaag de dag uitkomen zijn remakes, ik heb er wel zin in
Ben alleen benieuwd of mensen hier wel warm voor lopen?
Iedereen kent het verhaal toch al?
Goodluck Peter Jackson
quote:Helaas wel, een groot deel van wat in muziek wordt uitgebracht zijn ook rehashes... zijn wij zelf nog wel echt?
Op maandag 26 mei 2003 19:35 schreef Joppe het volgende:[..]
Een groot deel van de films die vandaag de dag uitkomen zijn remakes, ik heb er wel zin in
quote:Kan bijna niet anders.
Op woensdag 24 september 2003 16:27 schreef Vision het volgende:
Het zal wel net zo'n kutfilm worden als Godzilla.
Het domme is dat king kong destijds wel impact had, want er bestond niets op het gebied van sfx en dit was een grote stap voorwaarts. Het verhaal was echter altijd al matig, maar sterker in een tijd dat mensen nog met ontzag naar het witte doek keken.
Dat is nu helemaal weg, net zoals godfzilla idd.
Die remake uit de jaren 70 met jeff bridges was ook geflopt.
Its short and from a regular source who must remain anonymous but its a very interesting (albeit unconfirmed) rumour nonetheless:
"Just talked to a guy visiting the UK, scouting studio facilities and locations for a New Zealand based film project. The guy in question also works closely with Weta, and revealed a startling fact about Peter Jackson's next opus, King Kong.
Apparently, Jackson is planning to use a similar technique for creating the CGI Kong to that used for Gollum, and to this end has already 'booked' Andy Serkis to bring Kong to life in a similar way.
Serkis will once again don his blue body-suit, and is understood to already be studying ape movements and mime techniques as preparation".
quote:Behalve BRAINDEAD dan...
Op woensdag 24 september 2003 13:20 schreef U-lerZzZ het volgende:
Niets kan tippen aan Peter Jackson's debuut-film:Bad Taste.
.
Peter jackson is begonnen met films maken dankzij King Kong, ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat hij ook dit project tot een goed einde weet te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |