Achteraf is het vroeger altijd beter. Daar word ik ook een beetje moe van zo langzamerhand. Vandaag de dag zijn de wijven lekkerder, kan men studeren en op vakantie. Over 20 jaar roepen mensen, was het nog maar 2005. Toen was alles zo goed. Leer de TT eens beter waarderen, met die wetenschap.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee, gewoon mijn geboortejaar, terug naar de tijd toen ik er nog niet was, toen was alles beter
[..]
Dan isset goed![]()
ik zal maar even heel snel zeggen dat mijn post uiteraard sarcastisch bedoeld wasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Achteraf is het vroeger altijd beter. Daar word ik ook een beetje moe van zo langzamerhand. Vandaag de dag zijn de wijven lekkerder, kan men studeren en op vakantie. Over 20 jaar roepen mensen, was het nog maar 2005. Toen was alles zo goed. Leer de TT eens beter waarderen, met die wetenschap.
Oke dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ik zal maar even heel snel zeggen dat mijn post uiteraard sarcastisch bedoeld was
Omdat hij kunstmest kooptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:33 schreef Frances het volgende:
Ze hadden hem ongezien de typhus moeten slaan. Heb geen medelijden met dit stuk stront. Zag dat hij zelf ook niet vies is van klappen uitdelen zoals te zien was op tv toen hij een cameraman aanviel.
HahA, dit stuk verdriet is zo erg dat hij al op 17 jarige leeftijd een kind op de wereld zet waarvan hij wil dat het een martelaar wordt. Als we niet uitkijken worden we straks net een 2e gazastan. Dumpen op Ameland en een grote veiligheidsmuur eromheen zetten.
precies, hij was gewoon aan het tuinieren, maar door die het xenofobe klimaat in nederland werd hij voor de rechter gesleept..quote:
We hebben het hier over een paar striemen omdat zijn handboeien te strak zouden zitten... als ik m'n horloge per ongeluk wat te strak heb zitten heb ik ook dat soort striemen.. boeiendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik geloof dat een hoop mensen hier niet doorhebben dat het enige wat ons van de extremisten scheidt, ons wetten en regels zijn die ervoor zorgen dat ook een terreurverdachte niet lens gemept mag worden.
Als je verdacht wordt van het kopen van wapens enz.... Dan mag daar van mij gewoon de BBE op ingezet worden. Laat de politie zich maar richten op andere taken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:06 schreef Hathor het volgende:
Vleeming zegt 'niet te begrijpen' dat A. is opgepakt door een BBE. "Dit arrestatieteam bestaat uit hele stevige jongens, terwijl Samir al meerder keren is vrijgesproken. Deelname van de BBE is gewoon show."
psiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:21 schreef LiefHeersendBeest het volgende:
Kan die Eorg niet de gevangenisdirecteuren aanklagen voor gijzeling? Die arme mensen worden tegen hun wil opgesloten, dat is toch in strijd met artikel 3 van de verklaring v/d universele rechten van de mens? schande.. we moeten deze mensen weer de vrijheid geven, we zijn toch geen barbaarse banenrepubliek?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef LiefHeersendBeest het volgende:
[..]
nee hoor, ik meende echt dat ik vind dat alle gevangenen vrijgelaten moeten worden![]()
euhhquote:
Zie je die smiley?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef LiefHeersendBeest het volgende:
[..]
nee hoor, ik meende echt dat ik vind dat alle gevangenen vrijgelaten moeten worden![]()
Je had het sarcasme gelukkig wel doorquote:
Hijs leuk hé?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:23 schreef Yildiz het volgende:
ik begin een hekel te krijgen aan de term 'welingelichte bronnen bevestigen' , zo even.
[..]
euhh
[..]
Zie je die smiley?
[..]
Je had het sarcasme gelukkig wel door
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
weet je, ik hoop serieus dat jij of iemand die je heel nastaat opgeblazen wordt bij de eerste grote terroristische aanslag in Nederland.
Nou jij loopt ook al wat langer op deze aardbol rond,vergeijk je deze raddraaiers met een Carlos of voor mijn part RAF/IRAquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:11 schreef HiZ het volgende:
[..]
weet je, ik hoop serieus dat jij of iemand die je heel nastaat opgeblazen wordt bij de eerste grote terroristische aanslag in Nederland.
Ooit een carriere als dominee overwogen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Yil toch je snapt toch wel dat het pijnlijk is dat in Nederland de strafjes intens laag zijn?
Dit geldt niet enkel zoals in dit geval voor Samir.A,
dit is een algehele tendens, en het zorgt nu niet echt voor een veiliger gevoel onder de burgers, diegene die zeggen, oke ik snap dat Samir aangifte doet van e.v mishandeling tijdens een arrestatie, zouden hem denkelijk kapot trappen als hij echt een aanslag had gepleegd waarbij bv familieleden om het leven zouden zijn gekomen!
Zodoende is er aan elke reactie een verhaal te plakken, met diepe inhoud.
Daarom is Fok ook zo interessant om te lezen, al die mensen en zoveel gedachten en zoveel meningen en we zijn allemaal mensen en we denken vanuit onszelf , dat we toch wel hele goede oplossingen bedacht hebben. En toch, blijkt maar weer dat we ook kunnen leren van elkaar.
Fokken staat ook voor, opfokken van elkaar, en dat zie je hier, toch is humor en in dit geval als voorbeeld, het cynisme een groot goed.
Want humor slaat bruggen waar de tijd alles afgebroken had.
Volgens mij loopt het aantal 'blanke' toeristen naar moslim landen flink terug?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:36 schreef Foo_niks het volgende:
we voelen ons zo onveilig volgens ?
maar we gaan naar Egypte ,Turkeye en Bali op vakantie zo eng is de Islam.
okay, in het algemeen pleit je dus voor hogere straffen alleen bij terrorisme?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Yil toch je snapt toch wel dat het pijnlijk is dat in Nederland de strafjes intens laag zijn?
Dit geldt niet enkel zoals in dit geval voor Samir.A,
dit is een algehele tendens, en het zorgt nu niet echt voor een veiliger gevoel onder de burgers, diegene die zeggen, oke ik snap dat Samir aangifte doet van e.v mishandeling tijdens een arrestatie, zouden hem denkelijk kapot trappen als hij echt een aanslag had gepleegd waarbij bv familieleden om het leven zouden zijn gekomen!
Zodoende is er aan elke reactie een verhaal te plakken, met diepe inhoud.
Daarom is Fok ook zo interessant om te lezen, al die mensen en zoveel gedachten en zoveel meningen en we zijn allemaal mensen en we denken vanuit onszelf , dat we toch wel hele goede oplossingen bedacht hebben. En toch, blijkt maar weer dat we ook kunnen leren van elkaar.
Fokken staat ook voor, opfokken van elkaar, en dat zie je hier, toch is humor en in dit geval als voorbeeld, het cynisme een groot goed.
Want humor slaat bruggen waar de tijd alles afgebroken had.
Je bedoeld die bumperklever?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat was volgens mij ons aller tasjesdief uit Amsterdam, nog zo'n slachtoffer van betreurenswaardig racisme..
En let dan meteen goed op wat voor gedachtegoed de Nazi's er op na hielden, en vergelijk dat met dat van meneer Azzouz, erg leerzaam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef Yildiz het volgende:
oja, voor mensen die zijn vóór harder optreden tijdens arrestaties, moet je nu eens je TV aanzetten
de film 'soldaat van oranje' draait, zou wel eens leerzaam kunnen zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |