abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:59:04 #151
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31473307
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

En let dan meteen goed op wat voor gedachtegoed de Nazi's er op na hielden, en vergelijk dat met dat van meneer Azzouz, erg leerzaam.
had ik voordat de film begon al bedacht hoor
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:00:29 #152
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31473358
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef rutger05 het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de politie arrestanten gaat mishandelen. Het is echter nog niet bewezen dat Samir te hard is aangepakt door het arrestatieteam. Een mogelijke (ahum) gewapende terrorist kan men natuurlijk niet op dezelfde wijze arresteren als een winkeldief. Het gaat enkel om een bewering van Samir en van Eorg.

Ik hoop in elk geval dat deze Samir nu wel voor een zeer lange tijd achter tralies verdwijnt en dan het liefst in een isoleercel. Van mij mag hij trouwens ook de doodstraf krijgen, maar helaas is dat niet meer mogelijk. Het valt mij trouwens tegen dat Samir niet is omgekomen bij het fabriceren van een zelfgemaakte bom. Graag zou ik een oplossing zien, eventueel buiten justitie om, voor dergelijke personen als Samir.
valt me trouwens ook tegen dat die dronken gast als bestuurder van een auto, die tegen een boom aanreed, alleen maar 3 mensen de dood in joeg, en niet zichzelf

uiteraard is dit niet serieus bedoeld, en puur bedoeld als relativering
pi_31473531
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef Toeps het volgende:
Maar hij was toch in Leiden opgepakt?
Klopt helemaal.

En dat eeuwige gezeik met het zogenaamde harde aanpakken.....ja ze komen niet om je te aaien
pi_31473605
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 19:27 schreef Yildiz het volgende:

[..]

okay, in het algemeen pleit je dus voor hogere straffen alleen bij terrorisme?
mja, dat kan wel, maar dan zou je eigenlijk alles moeten doen, jij vind terroristen een dreiging, ik vind zotten in auto's veel dodelijker, zomaar 800-1000 doden in het verkeer per jaar in NL is niet vreemd. Mensen die lekker met 60 km/u rijden waar je 30 mag, zijn zich verder ook van geen kwaad bewust, dat is nog het erge. Ze klagen steen en been als ze geflitst worden, totdat hun kindje de straat op rent, en door een auto geschept wordt, omdat het kindje in een spelende reactie de straat op rende, achter de bal aan, niet naar het verkeer kijkende.

En de persoon die 60 reed, die 'zo goed zijn auto kon besturen' kan dan niet op tijd ingrijpen en het is gebeurd.
2 liter ketchup is er niets bij

Begrijp mij goed, terrorisme keur ik niet goed, heb ik nooit gedaan, en ga ik ook nooit doen.
HOOOOOOOOOh je vult dingen in voor mij, die ik helemaal niet geschreven heb!!!
STOPPPPPPPPP
Ik pleit voor hogere straffen in het algemeen!
Voor de rest mee eens met wat je zegt..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31473642
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef Yildiz het volgende:
oja, voor mensen die zijn vóór harder optreden tijdens arrestaties, moet je nu eens je TV aanzetten

de film 'soldaat van oranje' draait, zou wel eens leerzaam kunnen zijn...
huh? verklaar je eens nader Yil
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31473729
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

had ik voordat de film begon al bedacht hoor
Het Binnenhof zit natuurlijk op hete kolen, deze regering is zeldzaam impopulair, áls er een aanslag gepleegd zou worden valt de herrie niet te overzien, en aangezien onze PM evenveel gezag heeft als een bal gehakt, loopt deze regering zelfs het risico de controle te verliezen.
Moet je je eens voorstellen wat het voorgenoemde doet met de binnenlandse verhoudingen.
pi_31473876
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:11 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Het Binnenhof zit natuurlijk op hete kolen, deze regering is zeldzaam impopulair, áls er een aanslag gepleegd zou worden valt de herrie niet te overzien, en aangezien onze PM evenveel gezag heeft als een bal gehakt, loopt deze regering zelfs het risico de controle te verliezen.
Moet je je eens voorstellen wat het voorgenoemde doet met de binnenlandse verhoudingen.
Nou wat raar was is een berichtgeving via de radio dat Balkenende onwel was geworden!

Denk dattie ut misschien in zijn dure pantalon heeft gedaan?
3kleur bv?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:19:09 #158
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31473981

Ik ben van mening dat deze beroepsknuffelaars tevens beroepsdhimmi's zijn. De website van "EORG" heeft als banner een gedeelte van Saoedi-Arabië. Ik vraag mij af waarom, aangezien ze enkel in Nederland vertegenwoordigd zijn en zich een "Europese" organisatie noemen.

Ik krijg het gevoel dat dit beroeps-inlikkers zijn die na de door hun gehoopte islamitische revolutie hoge posten krijgen in de nieuwe Eurabische regering, waar Hollandistan deel van uit gaat maken. Deze mensen zijn de figuren die na de etnische rellen van 2010 subiet tegen de muur worden gezet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Finder_elf_towns op 15-10-2005 22:26:21 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:19:11 #159
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31473984
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

huh? verklaar je eens nader Yil
nou, er zijn er zat hier die beweren dat de politie harder moet gaan optreden met arrestaties, omdat 'men niet zomaar gearresteerd wordt, en je vast wel fout zal zijn'

dat vind ik dus kul, net zag je ook iemand op de film die gearresteerd werd, en gemarteld werd (waar sommige mensen ook voor pleiten, nog niet in dit topic)

das toch niet zo prettig, een waterslang in je reet geduwd krijgen

ik bedoel, hebben we daar dan uiteindelijk niets van geleerd, en gaan we weer terug naar de harde tour met martelen tijdens ondervragen, en slaan en schoppen terwijl mensen zich niet verzetten? dit zie je ook nog wekelijks gebeuren in de USA. En ik vind het maar niets.

Ik zeg niet dat de huidige politiek hier heen wil (godzijdank), maar ik voel er ook helemaal niets voor om harder aanpakken tijdens arrestaties goed te keuren, of martelingen.

ik reageer een beetje warrig, realiseer ik me, in deze post... sorry
pi_31474213
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:12 schreef Toeps het volgende:
Maar hij was toch in Leiden opgepakt?

Geloofwaardigheid 0,0 dit verhaal.
Inderdaad: www.leidschdagblad.nl meldt:

Samir A. op Leidse Zernikedreef gearresteerd
leiden - Terreurverdachte Samir A. (19) is gisterochtend vroeg gearresteerd op de Leidse Zernikedreef toen hij op weg was naar de Hogeschool Leiden.

Daar volgt hij de HBO-opleiding medische biologie en medische laboratoriumtechniek. Het parket in Den Haag zegt dat hij is gearresteerd op verdenking van 'het zoeken naar wapens en explosieven'. Volgens zijn advocaat V. Koppe ging het arrestatieteam daarbij hardhandig te werk. Hij hield er 'striemen' en 'wonden' aan over. Het parket spreekt geruchten tegen dat hij voor het oog van zijn medestudenten is gearresteerd. Het gebeurde op straat en er waren 'slechts weinig mensen getuige van'.

Directeur Ton Ouwerkerk van de Hogeschool Leiden wist aan het begin van het studiejaar dat Samir A. op zijn school kwam studeren. De AIVD had hem daarvan op de hoogte gebracht. ,,Zijn aanwezigheid was een punt van aandacht, maar op grond van zijn vooropleiding was hij toelaatbaar. Docenten kenden zijn achtergrond, studenten met wie hij studeerde vermoedelijk ook. Op de Hogeschool gedroeg hij zich een volstrekt normaal. Ik heb hem niet persoonlijk ontmoet en er is mij niets gemeld, noch in positieve, noch in negatieve zin.''

Ook een ander vermeend lid van Hofstadgroep, Jason W., heeft een Leidse achtergrond. In september 2004 begon hij aan een opleiding Talen en Culturen van het Midden-Oosten aan de Universiteit Leiden. Ook toen was het college van bestuur van tevoren door de AIVD op zijn komst geattendeerd. Jason W. studeerde ruim twee maanden aan de Witte Singel, voordat hij op 10 november 2004 in het Haagse Laakkwartier werd gearresteerd.

zaterdag 15 oktober 2005
pi_31474278
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:15 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou wat raar was is een berichtgeving via de radio dat Balkenende onwel was geworden!

Denk dattie ut misschien in zijn dure pantalon heeft gedaan?
3kleur bv?
Ik kan het allemaal niet zo goed volgen wat er gebeurt, en waarom hij onwel geworden is, maar ik moet zeggen dat ik niet zoveel vertrouwen had in zijn crisisbestendigheid, en nu nog minder.
Aan de beveiliging van de dames en heren politici zal het echter niet liggen, daar wordt uitstekend voor gezorgd.

En wat betreft kleuren, ik denk er liever niet over na
pi_31474401
Wat me altijd weer opvalt hoeveel terroristen (in spé) medicijnen hebben gestudeerd, of dus studeren. Of in ieder geval in die richting. Bizar.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:40:09 #163
93744 Finder_elf_towns
pi_31474621
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:32 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat me altijd weer opvalt hoeveel terroristen (in spé) medicijnen hebben gestudeerd, of dus studeren. Of in ieder geval in die richting. Bizar.
Waarom zou dat vreemd zijn? De mythe dat terroristen domme en "meelopende" mensen zijn is daarmee zo goed als verbroken. Het zijn flink ontspoorde mensen, die tevens goed weten waar ze mee bezig zijn.
pi_31475482
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Waarom zou dat vreemd zijn? De mythe dat terroristen domme en "meelopende" mensen zijn is daarmee zo goed als verbroken. Het zijn flink ontspoorde mensen, die tevens goed weten waar ze mee bezig zijn.
Ooh zeker. En werkeloos zijn ze meestal ook niet. Maar het ging me om de keuze voor medicijnen als studie. Ik heb veel interviews of nieuwsitems gezien waarin islamitische extremisten een medische achtergrond hadden, en die soms nog uitoefenden ook.

Vervolgens vraag ik me dan: hoeveel extremistische biologen, of natuurkundigen zijn er. Is er een relatie medicijnen / artsen en religieus extremisme. Ik weet dat de medische stand de gehele geschiedenis zeer conservatief was, lange tijd gedomineerd door priesters en monniken, en met een zeer trage ontwikkeling.

Komt nog bij dat het gros van alle ''medische doorbraken'' afkomstig zijn uit de biologie, chemie en natuurkunde. Opvallend en intrigerend.
pi_31477113
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]

Ik ben van mening dat deze beroepsknuffelaars tevens beroepsdhimmi's zijn. De website van "EORG" heeft als banner een gedeelte van Saoedi-Arabië. Ik vraag mij af waarom, aangezien ze enkel in Nederland vertegenwoordigd zijn en zich een "Europese" organisatie noemen.

Ik krijg het gevoel dat dit beroeps-inlikkers zijn die na de door hun gehoopte islamitische revolutie hoge posten krijgen in de nieuwe Eurabische regering, waar Hollandistan deel van uit gaat maken. Deze mensen zijn de figuren die na de etnische rellen van 2010 subiet tegen de muur worden gezet.
eorg is net zoiets ergs als buma stemra
jezus dat ik dat nog eens type zeg.. *rillllll*
pi_31479315
-edit: erotische doodsverwensing-

[ Bericht 88% gewijzigd door kLowJow op 16-10-2005 11:25:03 ]
pi_31479386
De politie had hem natuurlijk heel gewoon kunnen arresteren als hij niet tegenstribbelt. Samir slaat alleen naar fotografen.
pi_31480187
Guttegut..
Het manneke heeft pijn gehad..
pi_31480242
Ook ik denk dat ze hem de volgende keer niet meer van een trap moeten flikkeren.
Hij had wel kunnen beschadigen!! Weet je wel wat zo'n trap kost?
  zondag 16 oktober 2005 @ 01:47:54 #170
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_31480248
Godverredomme, waarom doet zijn advocaat niks! Die arme jongen!
The Internets, I needs it..
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:09:29 #171
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_31491226
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:19 schreef Yildiz het volgende:

nou, er zijn er zat hier die beweren dat de politie harder moet gaan optreden met arrestaties, omdat 'men niet zomaar gearresteerd wordt, en je vast wel fout zal zijn'
De politie mag ook best wat steviger optreden. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
quote:
dat vind ik dus kul, net zag je ook iemand op de film die gearresteerd werd, en gemarteld werd (waar sommige mensen ook voor pleiten, nog niet in dit topic)

das toch niet zo prettig, een waterslang in je reet geduwd krijgen
Ik kan me niet herinneren dat er een verdachte in Nederland een waterslang in zijn reet geduwd kreeg.
quote:
ik bedoel, hebben we daar dan uiteindelijk niets van geleerd, en gaan we weer terug naar de harde tour met martelen tijdens ondervragen, en slaan en schoppen terwijl mensen zich niet verzetten? dit zie je ook nog wekelijks gebeuren in de USA. En ik vind het maar niets.
Je gaat er nu vanuit dat die berichten waar zijn. Het lijkt hier (op FOK) vaak een vorm van selectieve verontwaardigheid.
quote:
Ik zeg niet dat de huidige politiek hier heen wil (godzijdank), maar ik voel er ook helemaal niets voor om harder aanpakken tijdens arrestaties goed te keuren, of martelingen.
Een hardere aanpak van criminaliteit staat natuurlijk mijlen ver weg van martelingen.
quote:
ik reageer een beetje warrig, realiseer ik me, in deze post... sorry
Geeft niks! Zijn we aan gewend hier op FOK!
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:12:51 #172
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31491307
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:09 schreef AvispaCS het volgende:

[..]

De politie mag ook best wat steviger optreden. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
[..]
blabla en als je van de trap afvalt ben je snel beneden
quote:
Ik kan me niet herinneren dat er een verdachte in Nederland een waterslang in zijn reet geduwd kreeg.
ik zeg ook niet dat dat gebeurd
quote:
[..]

Je gaat er nu vanuit dat die berichten waar zijn. Het lijkt hier (op FOK) vaak een vorm van selectieve verontwaardigheid.
[..]
hmzz, en dat terwijl ik net nog gepost had 'stel dat dit waar is dan'
quote:
Een hardere aanpak van criminaliteit staat natuurlijk mijlen ver weg van martelingen.
[..]
goede aanpak ook
quote:
Geeft niks! Zijn we aan gewend hier op FOK!
Okay
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:33:17 #173
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31495314
samir a... was dat niet dat knulletje dat een fotograaf mishandelde net nadat hij was vrij gesproken? goes around, comes around.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31498296
Wat een gejank zeg van die linkse geitenwollen sokken weer.

Ik heb in de cel ook wel eens een vuistslag voor me smoelwerk gehad van een smeris. lekker boeiend!!!!!!

Echt waar ik woon liever in een flat met AlQaeda, dan in een flat met losers uit de linkse kerk
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31500186
Allemaal goed en wel maar ik heb het idee dat we met veel machtsvertoon een armzalig 'terroristje' hebben opgepakt die zich hoogstens kan uitrusten met een gasmasker en een pistool en dat de echte terroristen een aanslag aan het voorbereiden zijn met heel wat meer explosiewerk.
pi_31500779
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:35 schreef JohnDope het volgende:
Wat een gejank zeg van die linkse geitenwollen sokken weer.

Ik heb in de cel ook wel eens een vuistslag voor me smoelwerk gehad van een smeris. lekker boeiend!!!!!!

Echt waar ik woon liever in een flat met AlQaeda, dan in een flat met losers uit de linkse kerk
Kan je me misschien nog even uitleggen hoe je van 'kritischer beschouwer van de wijze waarop een verdachte gearresteerd wordt' tot ' linkse kerk' wordt?

Of voelt het gewoon veilig om zonder enige nuance, om het even welk onderwerp, het antwoord in het verschil tussen links en rechts te zoeken, want dat verschil dan ook moge zijn?

Je bent gewoon een dom stuk vreten, te dom om dat zelf te beseffen.

Echt waar ik woon liever in een flat met AlQaeda, dan in een flat met jou en je soorgenoten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:56:41 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31500823
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 23:55 schreef Argento het volgende:

[..]

Kan je me misschien nog even uitleggen hoe je van 'kritischer beschouwer van de wijze waarop een verdachte gearresteerd wordt' tot ' linkse kerk' wordt?

Of voelt het gewoon veilig om zonder enige nuance, om het even welk onderwerp, het antwoord in het verschil tussen links en rechts te zoeken, want dat verschil dan ook moge zijn?

Je bent gewoon een dom stuk vreten, te dom om dat zelf te beseffen.

Echt waar ik woon liever in een flat met AlQaeda, dan in een flat met jou en je soorgenoten.
ik denk dat hij het over de gesubsidieerde club geitenwollensokkendragers heeft, die opkomt voor de belangen van gevangenen...
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:02:01 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31500982
Samir heeft zelf de handjes ook nogal los zitten, dit was preventief actie ondernemen.

Oei, een paar blauwe plekken en striemen

Hij heeft nog geluk had.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:52:57 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31502085
ik heb nog nooit een arrestatieteam gezien dat eerst praatte en je daarna hard op de grond gooide, je boeien omdeed en een kap over je hoofd trok. en wie zegt dat meneer zich niet verzette? samir a zelf?
  maandag 17 oktober 2005 @ 01:01:28 #180
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_31502273
-edit: leer eens normaal beschaafd Nederlands-

[ Bericht 72% gewijzigd door kLowJow op 17-10-2005 02:08:48 ]
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_31519754
oow wat erg voor Samir
hij is mishandeld oow wat erg

-edit: doodsverwensing-

[ Bericht 18% gewijzigd door kLowJow op 18-10-2005 14:04:11 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:15:56 #182
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31520799
Nou nou Meki toch.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31520845
Meki

Hij wilde zelf ook dood, gezien zijn video
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:22:41 #184
93744 Finder_elf_towns
pi_31520999
quote:
Afscheidsvideo Samir A.
ROTTERDAM - Terreurverdachte Samir A. heeft in een videoboodschap afscheid genomen van zijn familie en vrienden. De Nationale Recherche beschikt over een kopie van de acht minuten durende boodschap, waarin A. verwijst naar een daaddie hij verrichtte.

Afscheidsvideo Samir A.
Samir A.

De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft de kopie aan de recherche gegeven, zo maakte het Openbaar Ministerie maandag bekend. Een woordvoerder van justitie zegt dat de video een belangrijke aanwijzing was om de dreiging zeer serieus te nemen. De formele aanklacht tegen Samir A. is voorbereiding van moord op politici en voorbereiding van een bomaanslag op een overheidsgebouw, meldden betrouwbare bronnen. De politie verhoorde zijn vrouw vrijdag als getuige.

De advocaat van A., V. Koppe, wilde niet ingaan op het bestaan van de video. Hij wilde wel kwijt dat de voorgeleiding van de verdachten bij de politie Haaglanden plaatsvond, in plaats van de rechtbank, zoals gebruikelijk. Volgens Koppe was daartoe besloten uit veiligheidsoverwegingen, maar hij liet doorschemeren het als een geval van stemmingmakerij van justitie te zien.

De rechter-commissaris in Rotterdam verlengde maandag het voorarrest van de zeven terreurverdachten die vrijdag werden gearresteerd met veertien dagen.

Volgens de AIVD was A. op zoek naar wapens en explosieven. Hij bereidde met anderen aanslagen voor op een aantal politici en het gebouw van de AIVD, vermoedde de dienst. De verdachten werden aangehouden in Den Haag (drie), Amsterdam (twee), Almere en Leiden. Het gaat om zes mannen en een vrouw variërend in leeftijd van 18 tot 30 jaar.

Onder de verdachten is behalve de 19-jarige A., die eerder nog werd vrijgesproken van het voorbereiden van terreuraanslagen, ook Jermaine W.. Welingelichte bronnen hebben bevestigd dat een van de gearresteerde mannen de schoonzoon is van de voorvluchtige Syriër. Van deze Syriër veronderstellen de opsporingsdiensten dat hij de geestelijk leider van de Hofstadgroep is.

Advocaat C. Starmans van W. denkt dat justitie geen zaak heeft tegen zijn cliënt. Hij zegt dat W. zijn verbazing over de arrestatie deelt. W. werd al eerder opgepakt wegens betrokkenheid bij het vermeende terreurnetwerk, maar zijn detentie werd geschorst.

W.'s broer Jason zit nog wel vast. Hij werd op 10 november vorig jaar gearresteerd in het Laakkwartier in Den Haag. Dat ging gepaard met veel machtsvertoon van de politie, nadat vanuit de woning waar Jason W. verbleef een handgranaat was gegooid en een agent ernstig gewond raakte. Jason W. en zijn kompanen staan vanaf 5 december voor de rechter.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article27023951.ece?rss
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:31:27 #185
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_31521236
Volgens mij is die Samir A. zo dom dat je hem amper serieus kan nemen.

Werd vast ook altijd al gepest op terroristentraining
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:36:03 #186
93744 Finder_elf_towns
pi_31521379
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:31 schreef Blazkowich het volgende:
Volgens mij is die Samir A. zo dom dat je hem amper serieus kan nemen.

Werd vast ook altijd al gepest op terroristentraining
Hij studeerde naar verluidt medicijnen. Zo dom zal hij ook weer niet zijn.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:57:40 #187
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_31523258
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Kom op 3 keer gearresteerd, geen enkel plan wat lukt. Laat domme tekeningetjes slingeren met kinderachtige terroristische plannen.

En is ook nog oerlelijk. Blaas jezelf op, of stom met die onzin.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:04:14 #188
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31523363
quote:
tvp
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:05:31 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31523387
hoe kan een granaatgooier nu weer deel uitmaken van een groep? ik zou zonder pardon een jaar moeten zitten. blijkbaar is de rechterlijke macht of té dom, of juist heel intelligent en zorgt ervoor dat deze ransapen heel erg lang opgesloten gaan zitten. we zullen zien.
pi_31524561
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Iemand die meteen sletje Britta als raadsvrouwe aanstelt kun je onmogelijk dom noemen, maar hij beging een gruwelijke fout door zich te laten gaan op de parkeerplaats tegen de fotograaf/journalist.
Als hij écht zo gevaarlijk is als wij denk dat ie is kun je dat niet met doorsnee-hersencellen bewerkstelligen denk ik, jammer dat ie alleen imo verkeerde doelen in zijn leven stelt.

het zou wel een stunt zijn als Samir een schadevergoeding krijgt voor het toepassen van overdreven geweld bij aanhouding van een later tot levenslang, wegens aanslagen voorbereidende, veroordeelde 'terrorist'.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:26:27 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31524591
ik denk dat marokkanen zich teveel laten leiden door emoties. immers van normale moslims die geen marokkaan zijn horen we niks. jammer dat de riffers het voor de echte moslims verpesten. jammer ook dat we er zoveel van hebben. ik noem ze niet dom, ik noem ze oerstupide en erg inteelt dom.
pi_31524611
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat marokkanen zich teveel laten leiden door emoties. immers van normale moslims die geen marokkaan zijn horen we niks. jammer dat de riffers het voor de echte moslims verpesten. jammer ook dat we er zoveel van hebben.
Ze zijn wat heetgebakerder dan de gemiddelde Fries inderdaad, maar of jij nu de kern te pakken hebt vraag ik me af.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:29:21 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31524628
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 02:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ze zijn wat heetgebakerder dan de gemiddelde Fries inderdaad, maar of jij nu de kern te pakken hebt vraag ik me af.
ik denk dat het toch echt de kern is. omdat het om inteelt gaat. we zullen zien, de komende jaren.
pi_31524775
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat het toch echt de kern is. omdat het om inteelt gaat. we zullen zien, de komende jaren.
Inteelt vanwege de huwelijken tussen neef/nicht/achterneef/achternicht?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:14:52 #195
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31525066
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:39 schreef Meki het volgende:
oow wat erg voor Samir
hij is mishandeld oow wat erg

ik hoop dat ie wordt vermoord
Dat ik dit nog van jou mag lezen Ben het er helemaal mee eens Die gast kan niet hard genoeg aangepakt worden . Vermoorden is wel heel overdreven, maar flink martelen mag van mij wel (hij wil tenslotte liever dood dus dat doen we niet Dan zijn leven maar een hel op aarde maken )
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31525075
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:14 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat ik dit nog van jou mag lezen Ben het er helemaal mee eens Die gast kan niet hard genoeg aangepakt worden . Vermoorden is wel heel overdreven, maar flink martelen mag van mij wel (hij wil tenslotte liever dood dus dat doen we niet Dan zijn leven maar een hel op aarde maken )
hij heeft vooralsnog gelukkig nog weinig kunnen (waarvan wij weten) uithalen, dus behandel hem zoals dat omschreven is in de wet, zorg er alleen wél voor dat ie vanaf nu geen gevaar meer kan stichten en laat hem geen propaganda-praatjes maken in de bijlmerbajes.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:40:46 #197
50442 DaMook
pi_31525230
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

hij heeft vooralsnog gelukkig nog weinig kunnen (waarvan wij weten) uithalen, dus behandel hem zoals dat omschreven is in de wet, zorg er alleen wél voor dat ie vanaf nu geen gevaar meer kan stichten en laat hem geen propaganda-praatjes maken in de bijlmerbajes.
Dat hij weinig heeft kunnen uithalen (waarvan wij weten) heeft er niets mee te maken Het is een terrorisst (of loop jij ook met een machinegeweer rond ) Oppakken en nooit meer vrijlaten, weg met de burger rechten voor hem .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_31525274
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:40 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat hij weinig heeft kunnen uithalen (waarvan wij weten) heeft er niets mee te maken Het is een terrorisst (of loop jij ook met een machinegeweer rond ) Oppakken en nooit meer vrijlaten, weg met de burger rechten voor hem .
Volgens mij liep hij niet met een machinegeweer rond hoor, maar ze pakken hem juist om 5 voor 12 op op een moment waarop ons justitieel apparaat nog niet is afgestemd, hopelijk gaat dat verbeteren, want die jongen heeft op zijn zachtst gezegd alle schijn tegen en met de info die nu voor handen is (gasmkaskers aangetroffen, 'bom-ingredienten', plattegronden, afscheidsvideo) moesten ze hem wel oppakken, want als hij het OM een stapje voor was geweest hadden we denk ik een nationaal drama gehad dat zijn weerga niet kent.
Gelukkig is het vooralsnog niet zover gekomen en moeten we berusten in de AIVD/OM en de hoop dat ze goed werk afleveren, wat dat ook zal mogen zijn.

Ik vind dat je op basis van de bekende gegevens (die wij als burger natuurlijk niet geheel weten, dus het blijft gissen) zo'n gehersenspoeld iemand wel levenslang vast moet kunnen zetten, aangezien ik een aanslag niet te tolereren vind en hem de kans ontnomen moet worden om zich te wreken.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:55:56 #199
50442 DaMook
pi_31525299
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Volgens mij liep hij niet met een machinegeweer rond hoor, maar ze pakken hem juist om 5 voor 12 op op een moment waarop ons justitieel apparaat nog niet is afgestemd, hopelijk gaat dat verbeteren, want die jongen heeft op zijn zachtst gezegd alle schijn tegen en met de info die nu voor handen is (gasmkaskers aangetroffen, 'bom-ingredienten', plattegronden, afscheidsvideo) moesten ze hem wel oppakken, want als hij het OM een stapje voor was geweest hadden we denk ik een nationaal drama gehad dat zijn weerga niet kent.
Gelukkig is het vooralsnog niet zover gekomen en moeten we berusten in de AIVD/OM en de hoop dat ze goed werk afleveren, wat dat ook zal mogen zijn.

Ik vind dat je op basis van de bekende gegevens (die wij als burger natuurlijk niet geheel weten, dus het blijft gissen) zo'n gehersenspoeld iemand wel levenslang vast moet kunnen zetten, aangezien ik een aanslag niet te tolereren vind en hem de kans ontnomen moet worden om zich te wreken.
Reken maar dat de AIVD zijn werk goed genoeg doet (ondanks de negatieve berichten) Probleem is dat niet alles wat de aivd weet rechtsgeldig is in NL en dat moet veranderen Als de aivd iets vind moet dat gewoon meteen rechtgeldig zijn en moeten ze geen gezeik krijgen dat die info verkeerd ingewonnen is De aivd is en blijft een spionage dienst en als die iets vinden moet men niet gaan zeuren over de manier waarop .

Samir is een terrorist en zal dat blijven, hoevaak ie ook vrijgesproken wordt. Opsluiten die gast.

pi_31525341
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:55 schreef DaMook het volgende:

[..]

Reken maar dat de AIVD zijn werk goed genoeg doet (ondanks de negatieve berichten) Probleem is dat niet alles wat de aivd weet rechtsgeldig is in NL en dat moet veranderen Als de aivd iets vind moet dat gewoon meteen rechtgeldig zijn en moeten ze geen gezeik krijgen dat die info verkeerd ingewonnen is De aivd is en blijft een spionage dienst en als die iets vinden moet men niet gaan zeuren over de manier waarop .

Samir is een terrorist en zal dat blijven, hoevaak ie ook vrijgesproken wordt. Opsluiten die gast.
Tja, in een land waarin men alle taboes wil opheffen komt men ongetwijfeld in de clinch met overleveringen en gebruiken uit het verleden zoals een geheime dienst, ben ik met je eens.
Ik hoop dat de AIVD goed werk levert en dat deze opschudding het einde betekent van de Hofstad-groep en hun ideologie, want dit lijkt me de laatste kans voor het OM/AIVD.

Ik heb zelf ook altijd een dubbel gevoel bij de term : onrechtmatig verkregen bewijs , soms kan ik me er in vinden, soms ook totaal niet.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')