Mjaaah, hij mocht ooit eens 2 rondjes om het blokquote:
Zodat de klanten kunnen zien dat het personeel wordt onderbetaaldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Zelfs toen ie onder de modder zat heb ik 'm pal voor het gebouw gezet waar ik stage loop
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef Makster het volgende:
Maar idd, in je lerenpak de les binnen wandelen is vragen om interne stokslagen van de Village People![]()
En wat doet jou ineens daartoe besluitenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Makster het volgende:
Heb bijna officieel besloten dat een street fighter er op termijn moet gaan komen
Misschien moet ik eerst ff om opslag gaan vragen bij de baas, wil iets te veel en heb iets te weinig geld![]()
Werk bij een afdeling van de universiteit van leiden, dus vooral veel vrouwelijke jonge studentjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:50 schreef RB het volgende:
[..]
Zodat de klanten kunnen zien dat het personeel wordt onderbetaald![]()
Tja loop al wat langer met het idee (en de drang) om een street fighter te kopen / maken / af maken. Voordeel is wel dat ik dan idd ook weer is mee kan meeten. Met de KLX kan het ook maar dan moet het wel hier in de buurt zijn zeg maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:51 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat doet jou ineens daartoe besluiten
Geef eens wat voorbeeldfoto's
En zorg dat je eerst iets hebt waarop je kunt meeten
Lullen kan die rooie welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:51 schreef hicham het volgende:
[..]
En zorg dat je eerst iets hebt waarop je kunt meeten
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Werk bij een afdeling van de universiteit van leiden, dus vooral veel vrouwelijke jonge studentjesEn die zaten natuurlijk allemaal buiten op het moment dat ik wegging omdat het zulk mooi weer was
Sta ik daar dan met m'n afgeragde gore motor
Mjah, ze hadden me toch al gezien zonder helm op dus maakte al geen kans meer
Neen dat is niet waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:01 schreef RB het volgende:
[..]
Lullen kan die rooie wel![]()
Hij is gewoon mensenschuw![]()
Jaja dat zal wel weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Neen dat is niet waar![]()
Ik en mensen, 2 handen 1 buik
Ik had wel door dat je met een streetfighter eindelijk zou kunnen meetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja loop al wat langer met het idee (en de drang) om een street fighter te kopen / maken / af maken. Voordeel is wel dat ik dan idd ook weer is mee kan meeten. Met de KLX kan het ook maar dan moet het wel hier in de buurt zijn zeg maar![]()
Iets meer dan 67.000 kilometerquote:
Dat is idd waar, we hebben al een jaren lange internet relatie maar nog nooit het genoeg gehad om uwer buik te strelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:07 schreef RB het volgende:
[..]
Jaja dat zal wel weer![]()
Heb die hand van jou nog nooit op m`n buik gevoelten dat bottenpakhuis van jou heb ik zelfs nog nooit gezien
![]()
Hahahaha ja die kans is idd aanwezig jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had wel door dat je met een streetfighter eindelijk zou kunnen meetenAlleen zie ik het al helemaal gebeuren dat jij die streetfighter zo grond wilt verneuken oppimpen dat je weer een paar maanden met een niet rijdende motor zit en om de zoveel tijd een post maakt waar 'kokosnoot', 'teffus' en 'mof' de kern van het verhaal omhullen
Correct vriend, mooi zoekspelletje dat plaatjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Effe om het niveau weer op te krikken![]()
!!
Toen ik vorig jaar voor het eerst mee ging was je d`r al niet bijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is idd waar, we hebben al een jaren lange internet relatie maar nog nooit het genoeg gehad om uwer buik te strelen![]()
Jouw schuld, want ik ben er toch al best vaak geweest![]()
dit jaar niet meegerekend dan heh, en vorig jaar natuurlijk ook 4 maanden in Swa land![]()
Ja want jij woont dichter bij de Duitse grensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef RB het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar voor het eerst mee ging was je d`r al niet bijen dan nog mij de schuld geven
![]()
![]()
Waar heb je afgesproken met me bwoewtje? Woon je in Almere of Amersfoort?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ben er morgen ook bijnou alleen ff zorgen dat ik op dat kleine pokke stukje van de snelweg naar de parkeerplaats waar we hebben afgesproken niet verdwaal ofzo
![]()
Wel humor, 2x een GS500 presentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ben er morgen ook bijnou alleen ff zorgen dat ik op dat kleine pokke stukje van de snelweg naar de parkeerplaats waar we hebben afgesproken niet verdwaal ofzo
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja want jij woont dichter bij de Duitse grens![]()
![]()
Wat voor motor had je ook alweer vroegah, voor de SV
Fazertquote:
Volgens de laatste uitdraai 130 pk en 118Nm op de krukasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Fazert![]()
Zo een SV heh, gaat wel snel toch![]()
Iets van 100+ nm op achterwiel toch
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mét Amerikaanse vlag tankpad![]()
![]()
[afbeelding]
Das niet best zo een tankpadquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mét Amerikaanse vlag tankpad![]()
![]()
[afbeelding]
in Almere.... vlakbij afrit 6 op de A1 is een parkeerplaats.... daar heb ik hem hem afgesproken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar heb je afgesproken met me bwoewtje? Woon je in Almere of Amersfoort?
pas maar op, het word een invasiequote:
Ik zal 1 zijn met z'n achterbandquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
in Almere.... vlakbij afrit 6 op de A1 is een parkeerplaats.... daar heb ik hem hem afgesproken...
als het niet goed is, moet je bij hem zijn, hij heeft die plek uitgekozen![]()
Uh hoogtepunten eredivisiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
One hour photo![]()
![]()
Beter zap je naar de muscles van Bruxels![]()
Eh ze was wel serieusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vast niet.![]()
Maar je had wel even kunnen vragen wat haar belang van de vraagstelling was...
.. en er dan gelijk aan toevoegen of haar tarzan misschien zonder stroom zat en ze daarom hulp nodig had?![]()
En waarom kom je in vol ornaat binnenvallen in de les, zou ik nooit doen.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan denkt iedereen dat ie zo een te gek gave motorrijder is met een soeppaahspporrtNa schooltijd loopt ie eerst naar de achterkant van het gebouw en wacht tot iedereen weg is, vervolgens gaat ie 'r snel vandoor met de GS500 en hoopt ie dat niemand 'm ziet
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar idd, in je lerenpak de les binnen wandelen is vragen om interne stokslagen van de Village People![]()
We weten allemaal wel dat de ZX-7R erg gaaf isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Effe om het niveau weer op te krikken![]()
!!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:02 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens
Dacht bijna dat ik niet mee konGisteravond weer bolluh oguh gekregen.
Vanmorgen om 6.30 had ik nog steeds bolle ogen.
Nu lijkt het wel te gaan, maar lenzen kan ik niet in. Dus ik ga vandaag maar zo -> [afbeelding]
![]()
Net geoefend. Het gaat heel lastig en het is ook nog een oud lelijk ding.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Bovendien wil ik niks met haar uitvreten, en haar vriendje zat ernaast. Klef stelletje, doen dezelfde opleiding en je ziet ze nooit verder dan een halve meter van elkaar![]()
Goed plan, wel pics posten als bewijs.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:00 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Ga denk ik nu de KLX in elkaar zetten of anders de tank in de epoxy spuiten. Ik ga zo ie zo iets doen in ieder geval
wij hebben jou ook gemist hoor Pepijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ola, ik zal maar even posten bij afwezigheid van iedereen.
Lekker weer om te meeten vandaag inderdaad.![]()
Ik ben benieuwd naar de pics van de newbe meeters, de rest van de koppen ken ik inmiddels wel.![]()
Mis ze wel irl.![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Goed plan, wel pics posten als bewijs.![]()
En de CR verkopen is not done.![]()
Nou ga ik ook weer wat doen, familiaire verplichtingen enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |