abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:46:04 #51
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31609640
Misschien was dat in de andere post, maar dat stukje van redondo is al behoorlijk onderuitgehaald.

Sinds wanneer zijn diabetici en probleemdrinkers inactieven, trouwens?
pi_31646612
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 04:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En iemand van 14 zonder baan dan? Dat is opeens geen werkloze? Erg inconsistente scheiding, wat voor een definitie funest is.
Iemand van 14 mag niet werken en iemand van 65 en ouder krijgt per definitie een uitkering
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31646630
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:46 schreef Floripas het volgende:
Misschien was dat in de andere post, maar dat stukje van redondo is al behoorlijk onderuitgehaald.

Sinds wanneer zijn diabetici en probleemdrinkers inactieven, trouwens?
Wanneer ze uitkeringstrekkers zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 oktober 2005 @ 10:18:32 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31648041
TS heeft het niet over werkeloosheid, maar over Arbeidsparticipatie, en volgens hem is die 80,5%.
Dat is vreselijk hoog, als je het vergelijkt met andere landen in de wereld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31664420
Mensen die niet participeren op de arbeidsmarkt en daar wel toe behoren zijn Werkelozen
  maandag 24 oktober 2005 @ 21:57:21 #56
45206 Pietverdriet
pi_31665446
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 21:01 schreef fernando_redondo het volgende:
Mensen die niet participeren op de arbeidsmarkt en daar wel toe behoren zijn Werkelozen
Waarom?
Als ik binnen ben, en niet hoef te werken, definieer jij mij als werkeloos?
Dat kan wel, maar het slaat helemaal nergens op.
Wat jij definieerd is arbeidsparticipatie, dat is wat anders.
En voor je daar over loopt te huilen en te stampvoeten dat het veel hoger ligt als in de officiele statistieken dan moet je eens de arbeidsparticipatie van andere EU landen bekijken om te kunnen oordelen of het slecht is.
pi_31667637
Fuck ik ben het kort achter elkaar twee keer met PV eens .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:12:09 #58
45206 Pietverdriet
pi_31667766
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:08 schreef du_ke het volgende:
Fuck ik ben het kort achter elkaar twee keer met PV eens .
En?
Je moet onderscheiden tussen hoe problemen in elkaar steken, en hoe je daar politiek tegenaan kijkt.
pi_31667899
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En?
Je moet onderscheiden tussen hoe problemen in elkaar steken, en hoe je daar politiek tegenaan kijkt.
Oh vind het ook helemaal niet erg hoor .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Milf maandag 24 oktober 2005 @ 23:24:23 #60
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_31668088
Een gedeelte van de WAOers ( WAJONG, REA, etc, etc ) hebben ( die niet voor 100% zijn afgekeurd ) een WW erbij voor de overige uren.
Een gedeelte van de WAOers ( WAJONG, REA, etc, etc ) die onder het sociaal minimum zitten hebben er een bijstandsuitkering bij.
Een gedeelte van de WW'ers die onder het sociaal minimum zitten hebben er een bijstandsuitkering bij.

Is dit ook meegenomen in de cijfers? Betekend nl dat er een hoop " dubbelen" zijn die mee worden geteld voor beide categoriën.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_31678946
Pechthold aub ga naar huis Droopy, die partij van je heeft geen bestaansrecht meer
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')