Heerst er een taboe omheen ofzo? Ze doen net of Angelina Jolie en Brad Pitt nooit een scheet laten.quote:De mens produceert gemiddeld 0,5 tot 1,5 liter darmgas per dag in 12 tot 25 windjes.
**Synoniemen voor poepen:quote:Winden laten
Een wind laten
Uit je kont kwaken
Knetterkonten
Een scheet laten
Bouten
Bron: wikiquote:Ontlasting
Bouten
De laatste fase der spijsvertering ondergaan
De ruggengraat verlengen
Drukken
Drukwerk
Een bruine trui breien
Een drol draaien
Keutelen
Kluivert buiten de selectie zetten
Schijten
Worstelen met een bruine jongen
een splinter uit mijn rug duwen
even de pot bitakken
Nelson Mandela op de trein zetten
Zak tuinaarde open scheuren
Er staat een bruine beer aan mijn hek te rossen
Kleienquote:Ontlasting
Bouten
De laatste fase der spijsvertering ondergaan
De ruggengraat verlengen
Drukken
Drukwerk
Een bruine trui breien
Een drol draaien
Keutelen
Kluivert buiten de selectie zetten
Schijten
Worstelen met een bruine jongen
een splinter uit mijn rug duwen
even de pot bitakken
Nelson Mandela op de trein zetten
Zak tuinaarde open scheuren
Er staat een bruine beer aan mijn hek te rossen
Je valt om, staat weer op en knokt verder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:05 schreef Slarioux het volgende:
Laat ze dan eerst wat doen aan kogels en hoe mensen zich gedragen als ze geraakt worden door zo'n ding.
Of je vliegt 1238 meter achteruitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je valt om, staat weer op en knokt verder.
Niets mis mee.
Inderdaad, die bevallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:02 schreef JosvG het volgende:
Vrouwen poepen toch niet?
Ja, net of het halve goden zijn. Ze gaan alleen maar naar het toilet om vechten of om make up te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:35 schreef vigier het volgende:
Het is inderdaad wel opvallen dat er in series en films nooit iemand naar de wc gaat... goed topique!
In die film en in philip and terrance wordt scheten laten en poepen afgedaan als iets totaal asociaals, alsof het niet normaal is. Dus dat is niet echt goede reclame voor iets menselijks als scheten laten en poepen.quote:
Bedoel je niet Danny Glover uit de Lethal Weapon reeks?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:11 schreef FiveseveN het volgende:
In de film Die Hard (1, 2, 3 of 4) wordt één van de twee hoofdrolspelers, die donkere, ik ben even zijn naam kwijt, wel bedreigd met een explosie terwijl hij op de pot zit.
Gapen, hoesten, neus ophalen komt veelvuldig voor. Waarom scheten laten dan niet? Elk mens laat gemiddeld wel een scheet per uur.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk dat scheten laten en kakken in de meeste films geen functionele toevoeging zijn
Daar komt het juist door. Als iemand er nou mee begint wordt het eindelijk is geaccepteerd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:30 schreef Silenus het volgende:
Het leidt af van het verhaal, en nergens in een scheet zoals Dr_Flash zegt inderdaad een functionele toevoeging.
President: "We moeten de aarde redden...zet nucleaire *MEUUTTTTTT* bommen in!!
Tsja, dan zit iedereen 'liet 'ie nou een scheet, hihiihih hahaa hohooh'...
Ja, daar heb je niks aan!![]()
Daar werd de term openbaar toilet iets te letterlijk genomen.quote:
Ik zou me toch behoorlijk zorgen gaan maken als het er maar eentje zou zijn, mijn gemiddelde ligt toch wel iets hoger geloof ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Gapen, hoesten, neus ophalen komt veelvuldig voor. Waarom scheten laten dan niet? Elk mens laat gemiddeld wel een scheet per uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |